3. Bölüm

166 6 0
                                    

MULTİMEDYADA BÖLÜMLE İLGİLİ RESİMLER Mİ YOKSA KARAKTERLERİN RESİMLERİNİ Mİ İSTERSİNİZ?? İyi okumalar :* -------------------------------En sonunda bende boş durmayıp onlara susmaları için teslim oluyorum bakışımı attım ve sustular koşar adımlarla seung jo'nun yanına gittim "yanlış anlama, benim bu olanlarla hiç bir alakam yok" dedim

"Ha Ni böyle olacağını biliyordum, hep söylüyorum baş belasısın"

"Ne?! Baş belası mı"
"Evet baş belası"
"Madem öyle onlara beraber yaşadığımızı söyliyim"
"Delirdin mi"
"Napıyım o zaman"
"Salak ayağına yatıyorsun ama sonunda istediğini elde ediyosun"
Ona tip tip baktım. Seung jo konuşmasına devam etti
"Senin gibi karakteri olanlar gözümde beş para etmez"
Kırılmışmıydım? Evet.

"Fazla üstüme geliyorsun" dedim sesimi yükselterek.

Herkesin bize baktığını fark ederek"bin sırtıma" dedi.
"Boşver"
"Ne demek boş ver bunu sen istemiştin bin hadi"
Elimi sinirini belli edicek şekilde tuttu
"Boş ver dedim bırak beni"
Ve arkadan oppa (oppa bir isim değildir ama kolay okunduğundan dolayı isim gibi kullandım) geldi "ne yaptığını sanıyosun sen?!" Diye bağırdı.

"Seung jo hemen onu bıraksan iyi edersin"
Tabii kusursuz yüce beak seung jo onu takmadı(!) pis pis bakmakla yetindi"
Oppa geldi ve seung jo nun elini ittirerek "sana onu bırak dedim"
Seung jo:
"Yine mi sen"
"Evet ne olmuş"
Oppa bana döndü ve "Ha Ni seninle gurur duyuyorum ilk 50 ye girmişsin istersen seni ben taşıyabilirim"dedi. Cevabımı beklemeden bin diye ısrar etti tam dayanamayıp biniyodum ki seung jo beni kendine çekip gel buraya dedi

----seung jonun ağzından---

Neden böyle yaptığımı bimiyorum ama sanırım bu çocuk sinirimi bozduğu için ha ni yi kendime çekince içimde bir rahatlama oluştu ve daha sonra oppa ha ni yi itip bana "serseri"diye bağırdı. Bana. Serseri. Dedi. Muhteşe seung jo olmasam onu öldürmüştüm. Ve bi anda ha ni yi sırtına alıp koşmaya başladı ha ni sırtında bağırıyordu. O kadar sinirlenmiştim ki onu öldürebilirdim.
Kıskanmışmıydım? Tabii kide hayır.

---Ha Ni nin ağzından---

Oppa beni bahçeye kadar taşıdı

"Dalga mı geçiyorsun hemen bırak beni"
Beni dinlemediği çok açıktı.
"Ha Ni nereye gidelim"
"Ne demek nereye bırak beni"

"Dünyanın sonuna gidelimm"

"Hemen beni indir oppa!"

En sonunda beni indirdi.
"Ha Ni sen hala seung jo dan mı hoşlanıyorsun?"
Cevap vermedim sadece gözlerimi devirdim.
"Seni o kadar utandırdığı halde hala ondan mı hoşlanıyorsun?"
"Hayır hoşlanmıyorum, neden hoşlanıyım ki , o uyuzun hoşlanılcak nesi var"
Bu dediğime kendim bile inanmadım!
"Aferin benim kızımaa" diye anırdı oppa.

--------------------------------İlk 50 ye girdiğim için artık en üst sınıftaydım yani seung joyla aynı sınıf!!!
Sınıfa girdiğmde hoca yüzünde sert bir ifadeyle arkaya geçmemi işaret etti. Sırama ilerlerken seung jo yu gördüm herkes ders çalışırken o kitap okuyordu. Bu çocuk zeqiii miğğğ

Bir süre sonra yanına güzel bir kız geldi ve seung jo ya soru sormuş olacak ki jo ona birşeyler anlatmaya başladı kitaba bakarak. Ders mi çalışıyor flört mü ediyor belli değil.
Kız seung jo ya içecek birşeyler uzattı "minettarlığım göstergesi olarak kabul et lütfen etmezsen kötü hissederim"
Uyuzlar!
Seung jo elinin tersiyle içeceği itti ve "istemiyorum" dedi. Kızın suratı düştü , bir anda kendime hakim olamayarak gülmeye başladım öyle bir anırdım ki bütün sınıf bana bakmaya başladı.
Hoca "O Ha Ni " diye kükredi. Sustum ve kusura bakmayın diye fısıldadım , seung jo bana arkasını dönüp öldürücü bakışlarını attı.

---seung jo nun ağzından---

Ona öldürücü bakışlarımı attım ve hemen kitabını kaldırıp yüzünü sakladı hafifçe sırıttım çünkü kendime hakim olamıyordum.
---Ha Ni nin ağzından---Okul çıkışı müdür duyuru yaptı "blablabla lise sonlar spor müsabakasına katılacak blablaba" bu iyi bi haberdi ve sadece bizim sınıfımızla seung jo nun sınıfı yani en iyi sınıfla en kötü sınıf. İşte bu pek iyi bir haber değildi.
Kazanana pizza olduğu gerçeği bu yarışı kazanma isteğimi ikiye katlıyordu.

Antrenmana başlamıştık ama bir ses antrenmanımızı böldü "bundan daha gülünç birşey olamaz"
Baek seung jo.
Oppa:
"Sınıfın için casusluk yapmaya mı geldin"
Seung jo alayala gülerek"casusuluk mu"
"Biz kazanınca ağlamayın"diye karşılık verdi oppa
"İstediğini yap sınıfım bununla ilgilenmiyor yani kesinlikle kazanırsınız"
Seung jo son kez "ne gülünç" dedikten sonra gidiyordu ki artık daha fazla dayanamadım.
"Neymiş gülünç olan" dedim ciddi bir sesle.
"Ne" dedi seung jo , sanırım benden böyle birşey beklemiyordu.
"Elinden geleni yapmak neden gülünç olsun , siz umursamıyorsunuz diye mi kazanacağız, oppa sporda çok iyidir ağzından çıkanı kulağın duysun, sanki zaferi bize siz veriyorsunuz ne korkakça"

---seung jo-----
Böyle cahil bilgisiz biri beni nasıl sinirlendirebilirdi inanmıyorum.

Akşam evde annem ha niyle şu aptal spor müsabakasını konuşuyordu bi ara annem gelmekten bahsetti.

"Gelmeyi düşünmüyorsun dimi anne"
"Tabii geleceğim fotoğraflar çekeceğim"

"Bu ilkokul müsabakası değil"

--- müsabaka günü/ ha ni nin ağzından---

Müsabakada cosplay yapılıyordu ve bende tek kalan kostümü giyip bir ayıcık oldum. Kostümüm üzerimdeydi ve yolda seung jo yu gördüm , benim kim olduğumu bilmiyordu onu sinir edebilirdim. Öldün sen.
Ona yaklaşarak poposuna şaplapı indirdim öyle sert vurdum ki acıdan bağırdı ve beni kovalamaya başladı ama aptal kostüm yüzünden düştüm ve seung jo bana doğru ilerlemeye başladı, beni kaldırdı
"Kimsin sen"
Kafamdaki maskeyi zorla çıkardı.
Yanağımı sertçe sıkmaya başladı ve atarınıda alıp uzaklaştı.

İki grupta yerlerini aldı ve spor başladı

Muti---> seung jo

UYUZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin