3.bolum/part2

156 5 0
                                    

Hocadan duyuru geldi
"Birbirinize bakın selamlaşın"
1. Yarışın sonunda bizim takım kazanmıştı. Sırada halat çekme yarışması vardı bunuda biz kazanmıştık. Seung jo kibirli bakışlar yollarken hala yerinden kalkmaya niyeti yokmuş hibi gözüküyordu. Hah sonunda seung jo sıradaki yarış için hazırlanıyordu bende hemen kostümümden kurtulup koşu kıyafetlerimi giydim.
Bayrakları sırayla koşan kişiler gruplarına veriyorlardı ve bir öğrenci yere düştü yanımdaki rakibim çoktan bayrağı almış koşarken ben hala bayrağı bekliyordum en sonunda bayrağı alabildiğimde var gücümlr koştum çünkü sıradakiler oppa ve seung joydu ve ben seung jonun kazanmasına izin vermezdim. Seung jo ve oppa ellerini açmış bana bakıyorlardı rakibimin çok önündeydim içimdende endişelenmeyin diye söyleniyordum. Ve sonra seung jo bana gülümsedi , bana bakıyor ve gülümsüyordu kafam karışmıştı. Artık heyecandan oppayı göremiyordum görebildiğim tek kişi seung joydu bayrağı seung joya verdiğimde kendime gelmiştim oysa bana aptal diyerek koşmaya başlamıştı bile. Oppa arkasından ne kadar koştuysada yetişemedi seung jo kazanmıştı aslında onu ilk defa bu kadar mutlu görüyordum gerçekten eğleniyor gibi gözüküyordu.
Spor salonuna gitmiştik sınıfça ve herkes pizzanın olmamasına isyan ediyordu. Bi anda herkes üzerime doğru gelince oppa beni koruyarak "herkesin kafası karışabilir " diye bağırdı. İçeriye ince ve güzel bir ses geldi "ben size pizza alırım"
Bu jujiydi. "Bugün hepiniz çok başarılıydınız , sizi izlerkennasık iyi zaman geçirdim bilemezsiniz"

Jujinin getirdigi pizzayi yedik.

BİLİYORUM BU BÖLÜM ÇOK KISA OLDU AMA İNANIN HİÇ ZAMANIM YOK YİNEDE YAZABİLDİĞİM KADAR YAZMAYA ÇALIŞIYORUM VE BİRŞEYLER ATLAMAMAK İÇİN GERÇEKTEN ZAMAN AYIRMAM GEREKİYOR BAZEN SAATLER O YÜZDEN ŞİMDİDEN ÜZGÜNÜM NORMALDE YAZDIĞIM BÖLÜMLER UZUN İLK KISA YAZMAK ZORUNDA OLDUĞUM BÖLÜM BU OLDU YİNEDE UMARIM SEVERSİNİZ.

UYUZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin