2.bolum/Part2

167 6 0
                                    

Juji(seung jo'nun annesi) odama geldi, bana bir hediye paketi verdi ,kadinin o muhtesem hatlara sahip yuzunue bakiyordum ,kadin bana kafasiyla acmam icin paketi isaret etti. Paketin icinde essiz guzellikte ayakkabilar vardi.
"Eviniz yikildiginda eminim ki hic ayakkabin kalmamistir, lutfen bunu kabul et."
"Cok tesekkurler gercekten minnettarim."
Minnetar sozcugude neydi ,normalde agzima almiyicagim laflar bu kadinin yanindayken agzimdan suzuluyor.
"Hic onemli digil, hep bir kizim olsun istemistim ,bir ara alisverisede cikalim."acayip sirin bir sekilde guldu.
Ailede gulus guzelligi genetik galiba.

Odamdan disari bir adim atmistim ki seung jo tuvaletten cikti. Karsinizda cok yakisikli bir kas yigini dursa naparsiniz, istemedende olsa bakmis bulundum iste!!
"Hayran kaldin galiba, seni suclayamam."
Agzimi bile acamadan odasina girdi. BEN BU COCUGU OLDURURUM!!! Odadaki kus tuyu yastigi seung jo farz ederek yastigi dovmeye basladim , en sonunda yastiktaki tuyler odada ucusurken , yorgunluktan yere yigildim ve seung jo bunu gordu , gozlerini devirdi ve yoluna devam etti.
NE REZILLIKKK.

Sabah olmustu juji'nin beni uyandirmasiyla kalktim ve asagi kahvaltiya indim kahvaltimi ederken bi andanda seung jo'yu kesiyodum ve bir anda bana bakti ,hemen gozlerimi geri cektim ve tabagima yonlendirdim. Acaba hala bakiyor mudur ? Diye kendimle savasirken dayanamadim ve ona baktim ve bir oksurme krizi.
Bana bakiyoduuu ve yakalanmistim ,rezilliklerim hic bitmeyecekti sanirim. Masadakiler beni sakinlestirmeye calisirken seung jo bir saniye icin bile olsa sanirim gulumsedi . Kisa sure sonra seung jo'nun kahvaltisi bitmisti
"Ben cikiyorum"
"Ha Ni 'yide bekleeee!"
Seung jo aldirmadan ilerledi , juji bana kafasiyla git isareti yaparken seung jo'nun pesinden depar attim.

En sonunda seung jo'yu bulmustum
"Yavaslaaaa!"
Pat diye durdu.
"Bu sadece bugunluk."
"ne"
"Beraber okula gidisimiz, olurda biri gorurse...basim daha cok derde girer."
Gicik oldugumu belli eden bir surat yaptim.
"Anladik."
"Sakin kimseye soyleme."
"Soylemem."
"Okulda beni hic tanmiyomus gibi davran."
"Anladik dedik!"
"Benden ayri yuru."
Mal uyuzzzzz. 3 yil boyunca boyle bi uyuzdan hoslandigimi dusunuyorumda, doktugum goz yaslarina yazik olmus. Arkasinda ilerlemeye basladim. Bir sure sonra dalmistim ve yola bakmiyordum yolun ortasinda duran seung jo'ya carptim.
"Nereye dalmistin yine?"
"Seni ilgilendirmez."
"Ne?"
"Neden beni bekliyorsun , ayri ayri yuruyelim demistin."
"Kim bekliyormus?, onden sen git."
"Ne var!! Surekli fikrini degistirip duruyorsun."
"Cunku boyun kisa."
Geriye dogru ilerledim , kendime baktim, gercektende kisaydi !!
Aptalca bir surat yapti.
"Beni takip etmek zor olmaz mi? Sonra okula gecikirsen beni suclama."
Cevap vermedin sinirlenmis bir sekilde onden yurumeye basladim.

UYUZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin