Eve döndüğümüzde etüte kaldığımızdan saat geç olmuştu eve gelir gelmez ,ders çalışmaya çıktık.
juji bizi gördü ve yanımıza geldi
"Size birşeyler hazırlıyım mı"
Seung jo
"Tatlı bir şeyler olmasın, hafızasını kötü etkiler." dedi.
Juji sevinçle onayladı.Seung jo kitabı açtı ve kafasıyla yapmamı işaret etti. Hiç bi bok anlamıyordum ki" LANETT
Ama yinede kitaba gömülmüş birşeyler çözmeye çalışıyodum.
"Ha Ni"
Kafamı çevirip ona baktım ve devam etti
"Bunu bile bilmiyor musun."
"Ne?"
"Neden okulu bırakmıyorsun ki"
"Sus ve öğret ,fotoğrafı hatırlatırım."
"Tamam en temelinden anlatmaya başlıyorum."
Daha sonra denklemlerle ve x sayılarıyla bir şeyler anlattı, gerçekten anlıyodum ama ona bakıp hayal kurmamak mümkün değildi.
Anlatmayı bitirdiğinde ona çoktan dalmıştım bile , onlar nasıl güzel gözler..
Sonra bana soru sordu ve kendime geldim.
"Bilmiyorum"
"Yakında patlayacağım!"
Ne vardı bu kadar patlıycakmışmış gıcık yha.
Bir süre sonra sanırım cahilliğime gerçekten dayanamdı oturduğu yerden kalktı biraz dolandı sonra yatağa kendini attı.
"Ondalık sistemi biliyor musun bare"
"Evet"(aslında bilmiyordum)
"O zaman ikili sayı sistemi?"
Ona bön bön baktım ve oda anlatmaya başladı, anlatmayı bitirdiğinde hala ona bön bön bakıyordum, ama anlattıklarını anlamıştım , sadece zordu.
"Ha Ni neden artık vazgeçmiyorsun."
"neden, eğleniyorum"
"Nasıl bilmediğin bu kadar şey olabilir."
"Sen herşeyi biliyor musun ki"
Ona hayran olduğum müzik grubunun resmini gösterdim , "bunları tanıyo musun??"
Cevap veremeyince hepsinin adını saymaya başladım.
"Seninde bilmediğin şeyler olabilir deyince içinden bana sövüp kafasını yatağa gömdü. Bundan sonraki günler her aşkam bana eziyet etmek üzere odama gelip ders anlattı, onu görmek ne kadar harika oldada derslerden bunalmıştım.Ertesi gün , seung jo bana bilgisayardan dersle ilgili birşeyler hazırlıyordu bende odaklanmış bir şekilde ders çalışıyordum.
Eun jo geldi(seung jo'nun küçük kardeşi) bana bağırmaya başladı
" O Ha Ni aptal!! Senin yüzünden abim uyuyamıyor ve bende ders çalışamıyorum"
Onu duymuştum ama seung jo'nun odaklandığıma inanması lazımdı, aptal çocuğu hiç takmadan duymamış gibi yaptım, seung jo arkasını dönüp bana baktı ,ona bakmıyordum ama hissediyordum ve seung jo'ya konsantre olduğumdan yan gözlerimle onu kesiyordum , Beni odaklanmış görünce , eun jo'ya defol dercesine baktı ve sonra bana bakıp gülümsedi.GÜLÜMSEDİİİ."A sen mi geldin eun jo"(hahah güzel rol yaparım)
"Boş ver" ve eun jo gitti.Seung jo bana elindeki kağıtları fırlatarak
"Al bakalım" dedi.
"Bu ne"
"Bugün bunları oku ve yarın sınava kadar dinlen."
"Bunlar ne" diye tekrarladım.
"Olası sınav soruları."
"Aaa çok duygulandım."
"Sana hemen oku dedim! Saçma sapan konuşma."
Ne diye kızyor ki?! Bir süre sonra yanımda uyuya kalmış seung jo ya baktım , o kadar yakışıklıydı ki, benim yüzümden hep uykusuz kalmıştı, bende kafamı masaya koydum ve ona bakarak uyumaya başladım.Ertesi gün okula girdik
"İyi şanslar" dedi ve sınıfına girdi. Bu bile beni güldürmeye yetmişti. Sınav bitmişti ilk 50 ye girenlerin ismi tabloya asılmıştı. Koşarak tabloya baktım ama kendimin giremeyeceğini biliyordum seung jo'nun ismini aradım , benim yüzümden ilk 50 ye girememesinden korkuyordum. Ama tabloyu görünce sevindim seung jo yine birinci olmuştu. Kantinde seung jo'yu görüp yanına koştum.
"Yine harika bir puan almışsın süpersin."
"Alırım tabii hayatımda ilk kez ders çalıştım sayende. Tabi sende öyle."
"Ne bende miğğ?"
Acayip sevinmiştim.
"Gördün mü seung jo başardım."
Bana elini uzattı en başta anlam veremedim sonrada elini tutup çok sağol diye bağırdım.
"Ne yapıyorsun, elimi fotoğrafı vermen için uzattım".
Saf odun.
Seung jo bana gülüp gitti. Ama arkadan baş öğretmen dur diye bağırdı. Seung jo arkasını dönüp "ben mi" dedi , şaşkınlıkla.
"Evet sen, listeye girerse Ha Ni yi sırtında taşıyıcağını söylemiştin."
Hemen hocanın yanına gittim, "hayır hocam biz o sözü iptal ettik."
Hoca beni dinlemeden seung jo ya döndü." yani yalan mı söyledin beak seung jo?!"
Seung jo tam arkasını dönüp gidecekken kantinden "sırtla onu" diye sesler yükseldi. Seung jo arkasını dönüp bana doğru ilerledi ve korkunç bakışlarını üzerime dikti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UYUZ
Teen Fiction-Cok sevdigim bir dizi olan "playful kiss" adli bir kore dizisidir. -Kendi yorumlarimi katarak bir kac degisiklik yapacak olsamda ana hatlariyla orjinal dizisine ait. -Maalesef ki dizi sadece 16 bolum surdu. Bu yuzden ilk 16 bolumu yazdiktan sonra k...