Evet sanirim bir sure agzim acik arkasindan bakakaldim . Eve dondugumde babam yeni evimizi yerlestirmeye baslamisti bile ona yardim ederken konusmaya basladim
-onun hoslanip hoslanmadigini nasil anliyicak kiiig??!
Sesli dusunmustum.-kimi?
Dedi babam.
-bir arkadasim bi cocuktan cok hoslaniyor ama herkesin beyendigi bir cocuk ve cocuk kibirlinin onde gideni.
-"ben annene..."
Diye basladi sonrasini dinlemedim taaki mektuptan bahsedene kadar .
Evet anneme mektupla askini ilan etmis ve cikmaya baslamislardi bende Seung jo ya aynisini yapabilirdim.Ertesi gun guzel bir mektup yazip ,sabah erkenden dolabina attim ve tenefuslerce bekledim...
Ying ve Ming le kantinde oturuyorduk
-"sanirim mektubuma cevap vermiyicekk"
Ying ve ming bana mektubu gormemistir gibi bir suru bahane anlattilar.
Seung jo kantine girdi...
Bana oylece bakti ve bos bakislarla kantinden ufak bir atistirmalik alip merdivenlere yoneldi, birkac merdiven cikmisti ki sevgili arkadaşım ying(!) kantinde adimi haykirmaya basladi . Seung jo aniden arkasini dondu
-" O Ha Ni sen misin?"
-"e-ev-evet"
Yanima geldi butun okul etrafimiza toplandi
-"bu mektubu sen mi yazdin"
-"evet ,cevap verecegini hic dusunmemist-
Sozum kesilmisti cunku mektubuma cevap vermemisti onu sanki bir sinav kagidi gibi kontrol etmisti ve uzerindede "D-" yaziyordu .Tahi gelip notu jo' nun elinden aldi (yavsak iste) ve bana
-"bunu ask mektubu sanmistim ama bu bildigin bir sinav !!!" Diyip, gulmeye basladi...
Okulumuzda tam kantinde bulunan kocaman bir ortalama tablosu vardi (ortalamasi en dusuk olan siniftaydim) ve ayni zamanda tabloda ilk 50 basarili ogrencinin ismi yaziyordu.
Seung jo bana bakip eliyle tabloyu gosterdi
-"bu tablo burada duruken ve siz okulun curuk elmalari bu tablonun en dusuk basamaginda yer alirken hala nasil bos islerle ugrasip ,gulebiliyorsunuz?!"
Tam konusucaktim ki jo sozune devam etti...
-"aptal misiniz yoksa umursamaz mi bilmiyorum ,ama her iki tip kizda beni tiksinidirir."
Gozlerim dolmustu.
Oppa(benden hoslanan ve arkadasim olan bir cocuk) geldi ve seung jo'ya ozur dilemesini soyledi. Jo guldu ve ozur dilemedi ardindan oppa jo ya bir yumruk salladi ama jo acayip seksi bir hareketle yumruktan kurtulup tekrar alayci bir sekilde gulmeye basladi. Kisa bir sure sonra hocalar gelip oratligi dagittilar .
Onumuzdeki bir haftayi ondan kacarak ve arkamdan yapilan dedikodulari duymamaya calisarak gecirdim ve karar verdim artik cok calisacaktim ve o kendini beyenmise gununu gosterecektim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UYUZ
Teen Fiction-Cok sevdigim bir dizi olan "playful kiss" adli bir kore dizisidir. -Kendi yorumlarimi katarak bir kac degisiklik yapacak olsamda ana hatlariyla orjinal dizisine ait. -Maalesef ki dizi sadece 16 bolum surdu. Bu yuzden ilk 16 bolumu yazdiktan sonra k...