Salam and hi all!
As you're already aware, I've been working on this story since 2020. I've finished writing it in 2021 but made my decision to edit here and there (without changing the initial plot). Alhamdulillah, it will be published soon :)
Genre : Romance with lighttt psycho-thriller
Ebook : Unfortunately only printed version will be available, In syaa Allah - PBAKL 2022
Boleh dapatkan di Shopee dan Kedai Buku Popular seluruh negara nanti
When I said genre romance, maksudnya memang it is a romance novel. Novel ni fokus tentang percintaan Tia dan Aidid cuma ada elemen misteri. Memang agak light tapi paling penting logik dan masuk akal. In syaa Allah, you won't be questioning wujud ke benda ni in Malaysia? Haa gituu! haha!
So, here's the teaser! Bab ni bukan sambungan dari bab sebelum ni tau. Ada la langkau beberapa bab rasanya :D enjoyyy!
Ni versi tak edit ya. Ampun 10 jari kalau terdapat apa2 kesilapan alright!
TEASER 1
Fresh, frothy cappuccino! Aku yakin itu isinya di dalam dua mug yang masih berasap di atas meja itu. Masakan aku lupa, cappuccino memang minuman kegemaran Tuan Aidid. Aroma kopi yang memenuhi ruangan balkoni ini mampu membuatkan aku rasa sedikit segar. Ahh harumnya! Kopi dari Warisan Group agaknya tu.
Waittt!
Dia buatkan aku kopi? Lelaki dingin dan beku macam tu buatkan aku kopi? Kalau Kak Fira tahu ni, confirm jatuhlah rahang dia! Silap-silap giginya sekali luruh sekali sebab terkejut. Betullah semenjak Tuan Aidid jadi suami aku banyak betul sisinya yang sebelum ini aku tak pernah tahu ditunjukkan padaku. Tenungan nakal dan senyuman seksi itu terbayang-bayang di fikiran. Di dalam sejuta rasa hairan aku merenung ke arah lelaki itu. Mulalah debaran halus itu muncul menambahkan kegugupan yang ada. Aku tak akan pernah tahu sisi-sisi asing lelaki ini sekiranya aku tak berkahwin dengan dia.
Tuan Aidid Aqashah..who are you? You made my dopamine level goes all silly!
YOU ARE READING
Perfectly Halal [ TERBIT : JULY 2022 - PENERBITAN KAKI NOVEL ]
RomanceFATIHAH NABILA | AIDID AQASHAH《Tentang kita yang terikat dengan percaturan takdir》 Assalamualaikum all! Akhirnya, terbit juga novel ni ❤ Pembelian boleh dilakukan di Shopee - kakinovel_official ❤️ ada diskaun 8% yayy!! Novel ini juga akan dijual...