Sabah kalktım yüzümü yıkadım. Kahvaltı yapmak için mutfağa gidecektim ki merdivenlerden inerken annemlerin hala uyuduklarını gördüm sessizce odalarının kapısını kapattım. Kardeşimin odasına ona bakmak için gidecektim ki zaten arkamdaymış "ödüm koptu" dedim. Gülmeye başladık sonra sessiz olması için parmağımı dudaklarıma götürüp "şşt sessiz" dedim "annemler uyanmasın güzel bir pazar kahvaltısı hazırlayalım" dedim. Tamam dercesine kafasını salladı. Mutfağa indiğimizde dolap bomboş bir şeyler almak için markete gitmeye karar verdik ama eğer tam bir cadıya benzeyen kardeşiniz varsa bu biraz zor olabilirdi. Kafama takmadım telefonumla YouTube'den çizgi film açtım ve 5 dakika uzaklıktaki markete gittik alışverişimiz fazla uzun sürmedi en fazla 30 dakika her neyse eve geldiğimizde annemle babam hala uyuyordu ee herhalde bi zahmet uyusunlar dün gece birlikte yemeğe gittiler saat gece 3'te geldiler ve tahmin ettiğiniz gibi kardeşime ben baktım. Üstümü değiştirip mutfağa indim kardeşim oyuncaklarla oynuyordu bende aldıklarımı yerleştiriyordum kapı çaldı (ding-dong) açtım gelen kuryeydi babama bir zarf geldi ama açmadım malum kendine gelen bir şeyi okumamıza çok kızar ben kuryeye bir imza verdim tabi 14 yaşında imza atmak büyük bir gurur, kuryeye kolay gelsin dedikten sonra kapıyı kapattım ve zarfı masaya koydum tekrar mutfağa girdim 2 tane biber, 1 tane domates, 1 tane salatalık ve 4 tanede patates çıkardım. Sebzeleri yıkadım patatesleri suya koydum yıkadığım sebzeleri tabaklara doğradım biraz tuz serpiştirdim ve (masa denmiycek kadar buyuk) masaya götürdüm. Patatesleri sudan çıkarıp soydum ve kızarttım... Her insanın kahvaltıda yediği gibi peynir, zeytin vesaire yiyecekleri masaya yerleştirdim. O an canım çok peynirli omlet çekti tekrar mutfağa girdim kaşar peynirini ve 3 tane yumurtayı tezgaha koydum dolaptan tavayı çıkarttım biraz yağ koydum ve yumurtayı pişirdim. Masaya tam servis tabaklarını yerleştirdim mutfağa giderken babamın o komik pijamaları ile merdivenlerden indiğini gördüm yanımıxa geldiğinde ikimizinde yanağına bir öpücük kondurdu ve yüzünü yıkamaya gitti üstlerini giyinip geldiler kahvaltımızı yaptıktan sonra babama bir zarf geldiğini söyledim "bakıyım" dedi zarfı almak için kalktım ve zarfı alıp babama verdim babam zarfın borçlara ilgili olduğunu söyledi ve zarfı okuduğunda kardeşiyle ortak yürüttüğü küçük bir iş yerine gelen cezadan bahsetti amcam müşterileri dolandırmış. Babamın morali çok bozuldu annem "kaç lira ceza gelmiş" dedi babam "1 milyon" dediğinde annemin gözlerinden birer damla yaş süzüldü ve "size afiyet olsun benim iştahım kaçtı" dedi ve odasına gitti babamın morali daha çok bozuldu terasa çıkıp bir sigara yaktı ilk önce annemin yanına gittim yanağına bir öpücük kondurdum "ağlama annecim buda geçer" dedim sonra terasa çıkıp babama "üzülme baba sen nelerin üstesinden geldin" dedim ve moralini düzeltmeye çalıştım ama olmadı... Kardeşimin yanına mutfağa indim cadı kardeşim hala YouTube izliyordu "yakında gözlerin bozulmazsa birşey olmaz" dedim kısık bir sesle sonra babam annemin yanına inip odada yaklaşık 40 dakika konuştular çıktıklarında giyinmişler ve durumu bana eve geldiklerinde anlatacaklarını söylediler "kardeşine sahip çık iki saate kadar evdeyiz" dedi "tamam baba" dedim. Kardeşime dönüp "gene baş başa kaldık" diyerek kıkırdadım... Kardeşimi oyuncakların yanına koyup masayı toplamak için mutfağa girdim hızlıca masayı topladım,evi süpürdü, bulaşıkları makineye koydum ve salona gittiğimde cadı kardeşimin petrol yeşili desenleri olan halının üstünde uyuduğunu gördüm. Onu kucağıma alıp odasına götürecektim kucağıma aldım tam kalkıyordum ki "ahhh" dediğimi ve belimin yandığını hissettim (ee çok normal tabi cadı kardeşim yaşına göre çok kilolu) belimdeki acı geçtikten sonra yavaş hareketlerle olduğum yerden kalktım ve üst kattaki her şeyi pembe olan odaya girdim ve sadece pembe olmayan "caillou" deseni olan yatak örtüsünü hafif açtım ve yatağa yatırdım cadı kardeşimi hava çok sıcak olduğu için üstünü çarşaf ile örttüm. Saate baktığımda saat 3.40'tı anneler gideli neredeyse 2.5 saat olmuştu saat 4.10'da annemler geldi annem çok mutluydu amcam yaptığı hatanın farkına varmış ve tüm müşterilere tek tek özür mesajı göndermiş ve paralarını iade etmiş. Babam bu konuyu dedemle konuşmuş karar sonucu amcam personel olarak çalışacak ve asgari ücret alacaktı. Babam bana "amcan suçunu anlayıp paraları iade etmeseydi..." beş saniye bekledi "amcan suçunu anlayıp paraları iade etmeseydi yazlığı satıp karşılamak zorunda kalabilirdik..." dedi benim en sevdiğim yazlığı satabilirlerdi hem de düşünme gereğinde bulunmayan amcam yüzünden yumruğumu sıktım "ahh düşüncesiz amcam" dedim. Ve babam yazlığı satsaydı ona amcam olsa bile çok kötü küfürler edebilirdim (bunun hata olduğunu biliyorum ama o yazlığı çok seviyorum çünkü o yazlığa ilk gittiğimde ona aşık olmuştum, denize aşık olmuştum, onun gözlerine... Mavi gözlerine...)