-6-

17 2 0
                                    

"AŞK SANA BENZER"

Günlerden cumartesi saat sabah 8 annem tuvalete gitmek için kalkmış beni görünce de "okul olsa kalkmazsın" dedi. Güldüm "hiç okula gitmiyomuşum gibi konuşma anne yaa" dedim. Bana "yağ bakkalda git te yala" deyip güldü ve sarıldı. Şaka maka bu aralar çok mutluyduk Azra, Yağmur, ben ve ailem çok mutluyduk. Efe geldi aklıma hemen odama çıkıp telefonumu aldım Efe'ye "nasılsın hayatım" yazdım ilk defa birine hayatım yazmıştım sevindim açıkçası aradan 1-2 dakika geçti bana cevap yazdı "iyiyim sevdiğim, sen" dedi çok mutlu oldum. "iyiyim, müsaitsen buluşalım mı?" dedim. "oluuurr" dedi "nerede buluşucaz, ya da dur ben seni almaya geliyorum" deyince çok heyecan yaptım anneme söyledim "eee tamam gelsin kızıım, sohbet ederiz" dedi. Anne beni almaya geliyo dışarı çıkıcaz sohbet etmeye gelmiyo dedim. "hmmm tamam sonra ederiz sohbeti o zaman" dedi. "tamam" dedim. Öpücük kondurdum yanağına ve giyinmeye gittim. Kapıdan çıkmadan önce telefonumda "Deniz Gözlü'm" diye kayıtlı olan numarayı aradım. "alo" dedi zorlanarak "e..efe iyi misin?" dedim. "kaza yaptım Alya iyi değilim" dedi. Hemen arkamı dönüp "anne Efe kaza geçirmiş" dedim. Efe' ye dönüp "e.. efe nerdesin?" dedim. "çevre yolundaki 3 geçitli yolun kenarındayım" dedi. "hemen geliyorum bekle" dedim. Annem hemen üstüne montunu alıp geldi arabaya bindik 7-8 dakika sonra varmıştık. Efe yolun kenarında bacağını tutuyordu. Yanına koştum "efe, efe iyi misin?" dedim. Annem atıldı "hadi hemen hastaneye gidelim tut Efe'nin kolundan" dedi.... Hastaneye vardık Efe'yi hemen ACİL'E aldılar sonrasında ameliyathaneye götürdüler...
(7 Saat Sonra...)
Efe'yi ameliyattan çıkarttılar bacağına taşlar girdiği için ameliyata girmiş. Çıkar çıkmaz "Efe nasılsın, iyi misin?" dedim. "iyiyim, iyiyim korkma küçük bir ameliyat sadece" dedi. "tamam" dedim. Efe'yi odaya aldılar ben Efe'nin annesini aradım ve durumu anlattım, endişelenmemesini söyledim. 10 dakikada hastaneye geldi. Hemen Efe'ye sarıldı "oğlum, canım iyi misin?" dedi. Efe "iyiyim, anne" dedi. Bi anda kendimi suçlu hissettim ne de olsa beni almaya gelirken kaza geçirdi... Offf, gene kötü olmuştum... Gece olmuştu Efe'nin yanımdaydım. Annesi girdi odaya biraz dertleştik, falan filaan. Efe'nin annesi Fatma teyzenin uykusunun geldiğini fark ettim ve "hadi Fatma teyze sen eve git ben Efe'yi getiricem, söz veriyorum sana ona iyi bakıcam" dedim ve Fatma teyzeyle hastane çıkışına kadar gittim... Sabah olmuştu saat sabah 7 doktor odaya girdi Efe'de benim uyuyuşumu izliyormuş gözümü açınca önce ona sonra doktora baktım. Doktor "geçmiş olsun, birazdan çıkabilirsiniz hastamız gayet iyi" dedi ve hemen yanına oturup ona sarıldım tabi o da bana. Hangi ilişki 3 sene sürerdi ki... Bizimkisi sürdü tam 3 senedir çıkıyoruz ve birbirimize sırılsıklam aşığız... Annemi aradım ve bizi almasını söyledim bana "geliyorum yoldaydım zaten" dedi. Hemen geldi ve Efe'yi arabaya dikkatlice bindirdik. Efe'nin yanına oturdum annem arabayı kullandığı için bişey görmiyecek zannetti ama Efe elimi tuttuğu an annem çok kızdı ve dikiz aynasından doğru bize baktı hemm utanmış hem de kızmıştım. İçimden" Allah aşkına annemin yanında yapılacak şey mi" dedim. "haklısın" diye yanıt verdi... Efe'lerin evine varmıştık anneme "sen git annecim ben Azra ile Ozan'ı da çağırıcam" dedim. "tamam" dedi ve gitti... Yarın dopum günümdü ve 18 yaşıma giriyordum. Acaba bunu hatırladılar mı? Diye söylendim kendi kendime... Efe'yi odasına çıkardım ama önce annesine ve babasına bir de ablasına selam verdim annesi biz merdivenlerden çıkarken "Efe'nin sebgilisi, çok güzel kız de mi ama?" dedi ama duymadım zannetti ama duymuştum ve çok mutlu olmuştum. Efe bana bakıp gülümsedi ve yanağıma bir öpücük kondurdu "hii" dedim bu sefer daha çok gülmüştü annesi gördü zannettim ama görmemiş. Efe'ye dolabından temiz kıyafetlerinden verdim t-shirt'ünü çıkardı "dur.,dur,dur napıyosun bekle ben bi çıkıyım" dedim. Güldü. Karın kaslarını ve kol kaslarını görmüştüm, çok cool ve güzel görünüyordu. Sirkelendim kendine gel Alya dedim. Aşağıya indim ve Fatma teyzeye yardım ettim ona hiç birşey yaptırmadım. Bulaşıkları makinaya koydum, yemek yaptım ve en son bşr çay demledim ve salona götürdüm şimdi diyeceksiniz ki bu çocuğun ablası yok muydu? Var ama 6 aylık bebeği var ona bakıyo evet tahmin etmişsinizdir evli... Çayları salona götürdüm herkese birer tane verdim ve tepsiyi mutfağa götürürken annesi "tam gelin olacak kız" demişti ama anlamıştım beni duysun diye dedi... İlk defa cesaret geldi ve arkamı dönüp "inşallah Fatma teyzecim" demiştim bunu tam da Efe aşağıya inerken demiştim tepsiyi hemen kenara koyup Efe'nin koluna girip ona yardım ettim. Annesi gene atıldı ve 'maşallah yavrularım benim' dedi. Efe gene gülmekle yetindi... Efe bana "annemler birazdan çıkıcaklar, isteraen Azra ve Ozan'ı da çağır" dedi cevap verdim "zaten aklımdan geçiyordu ama buraya çağırmıycaktım, buraya çağırıyım o zaman" dedim. "çağır papatyam" dedi. "arıyım o zaman sen otur" dedim. Azra'yı aradım ve "kanka ben Efe'lerdeyim annesi ve babası bugün evde yoklar buraya gelin Ozan ile" dedim. "Ozan'ı aramam lazım" dedi. "tamam bekliyorum" dedim. 15 dakika sonra Azra aradı "geliyoruz Alya konum at" dedi. Konum attım ve Efe'ye geliceklerini söyledim. Efe bi anda "ayy, bacağım" diye sızlanmaya başladı "iyi misin Efe" dedim gülmeye başladı "şaka, şaka seni kandırdım" dedi kaslı karnına yavaşça bir yumruk vurdum. Hala gülüyordu "senin o baklavalarını yumruklarım" dedim. "yaa benim bebeklerim senin hoşuna mı gitti" dedi hafif sırıttım " ne alakası var bee" dedim ve kapı çaldı (ding-dong) kapıyı açtım helen Azra ile Ozan'dı "hoşgeldiniz" dedim ve içeri davet ettim Azra'ya sıkıca sarıldım o da bana sarıldı. "özlemişim beee" dedi. "bende" diye yanıt verdim ve salona geçtik. Ozan, Efe ile tokalaştı onlar sohbet ederken biz mutfağa geçip 4 tana kahve hazırladık. Azra'ya Efe'nin karın kaskarıyla ilgili bşraz önce geçen diyaloğu anlattım, güldü. Bana "Acaba Ozan'ımın da baklavaları var mıdır?" dedi elimle alnıma vurdum ve "git bak istersen" dedim alaycı bir şekilde. Kahveleri tepsiye koyup salona geçtik. Azra cidden Ozan'a "aşkım senin baklavaların var mı?" dedi ağzıödaki kahveyi Azra'nın üstüne püskürtüyordum az kalsın Efe güldü "benim tatlı sevgilim mi bahsetti sana bundan" dedi. Azra'yı dürttüm. Azra "yoo enişte ne alaka" desede Efe anlamıştı Ozan Azra'ya "olmaz mıı" dedi ve herkes gülmeye başladı. Azra, Ozan'ı gıdıklamaya başladı ben de Efe ile annesinin dediklerini konuşuyordum. Azra'nın o dev tırnakları Ozan'ın t-shirt'ünü yırttı (ama bence Ozan bu baklava konusunu ciddiye aldığı için biraz da bilerek yaptı gibime geliyo) Ozan "aaa, t-shirt'üm yırtıldı şimdi herkes baklavalarımı görücek" dedi gğlmeye başladık Azra, Ozan'ın karın kaslarını görünce "oha, aşkım cidden varmış ben şaka yapıyosun zannetmiştim" dedi ve gene gülmeye başladık...
(DEVAM EDECEK💜)

"ÇARESİZ MAVİ"(ARA VERİLDİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin