"ÇOK SEVDİM HAKİM BEY AMCA... KAÇ YIL HAPİS YATARIM"
Sabah 8 gözlerimi açtım. Hastanedeydim içimden "Allah kahretsin gene mi" dedim. Yanımda kimse yoktu odaya babam girdi "canım kızım nasılsın" dedi. "İyiyim baba amaa niye geldim gene ben bu ilaç kokan pis yere" dedim. "evde bayılmışsın kızım seni salonun ortasında Azra İle Ozan bulmuş" dedi. Ne kadar bayılsamda gün geçtikçe iyileşiyordum. İçeriye Azra girdi "canııım arkadaşım nasılsın daha iyi misin?" dedi ve sarıldı "iyim canım sakin ol" dedim ama dinlemedi hala telaşlıydı. Tekrar "sakin ol gayet iyiyim" dedim. Yaklaşık 45 dakika sonra içeriye Atilla bey ve hemşire girdi. Atilla bey bana "şu an nasılsın kızım" dedi. "gayet iyiyim Atilla bey" dedim ve çıkış işlemlerini yapmaya gittik...
(1 Hafta Sonra...)
Titreşimde olan telefonum çaldı (zzt-zzt) açtım arayan Azra'yı. Ağlıyordu "ne oldu kanka iyi misin?" dedim. "Değilim kanka hiç iyi değilim" dedi. "ne oldu" dedim. "buluşalım, bize gel" dedi. 20-25 dakikada Azra'ların evine vardım. Kapıyı açar açmaz bana sarıldı ve hüngür hüngür ağlamaya başladı ben "içeri girelim gel, güvenlik bakıyo" dedim. Beni içeri aldı konuşmaya başladık ve "Ozan beni terketti" dedi. Ağzım açık kalmıştı hemen telefonumu çıkarıp "Ozan Manyağı" diye kayıtlı olan numarayı aradım. 1. arayışımda açmadı 2 kez aradım 3 kez aradım 4. kezde açtı. "Efendim" dedi. Açtım ağzımı yumdum gözümü. "sen ne yaptığı zannediyorsun bu kız ne hallerde biliyp musun sen ne kadar şerefsiz biri çıktın aptak çocuk hiç mi üzülmedim hiç mi acımadın sen bu kızı sevmiyor muydun vesaire vesaire..." bana "dur Bi sakin ol Alya" dedi. Bekledim..."mecburdum" dedi. "neye mecburdun lan yalancı" dedim. "ara vermek zorundaydık Alya biz Azra ile" dedi ve devam etti...(2 Yıl Sonra...)
Azra ile Ozan'ın araları düzelmeye başlamış gibiydi. Sık görüşüyorlar ve sık sık yakınlaşıyorlardı. Bizi soru ak olursanız çok mutluyuz Efe ile günden güne birbirimizi daha çok seviyoruz. Şu an 20 yaşındayız üniversite 2'ye gidiyoruz Efe laboratuvar bölümü okuyor ben ise tabii ki bende aynı bölümdeyim... Efe ile aynı bölümdeyiz ve ben bunu çok seviyorum... Efe ile eve giderken annesi aradı ve benim onlara gelmemi söyledi birlikte onlara gittik biraz sohbet ettik falan filan. En son annesi "kızım siz birbirinizi seviyorsunuz hem de neredeyse 5 yıldan beri" dedi ben bu konuşmanın nereye gideceğini çok iyi biliyordum Fatma teyze son sözünü söyledi "annelere söyle kızım müsait olduğunuz zaman seni istemeye gelicez" dedi hem mutlu olmuştum nem de biraz heyecanlıyım ayağa kalktım annesinin ve babasının elini öptüm kapıdan çıkarken de Efe'nin yanağına bir öpücük kondurdum Efe bana "hava kararmaya başlamış ben bırskıyım seni" dedi hiç itiraz etmeden kabul ettim. Beni eve bıraktı hoşçakal dedikten sonra o eve döndü ben eve girdim. Akşam babam işten gelince annemi ve babamı oturtup konuştum Efe'nin annesi müsait olduğumuz zamanda beni istemeye gelmek istiyorlarmış dedim ve konuştuk annem Fatma teyzeyi arayıp 1 hafta sonra çarşamba günü gelebileceklerini söyledi hemen odama çıktım. Azra'yı aradım telefonu açar açmaz "kanka Ozan Bi kızla fotoğraf paylaşmış" dedi. Çıldırmak üzereydim nasıl yapar ya bunu benim arkadaşıma. Azra bana "sen niye aradın kanka bişey olmadı demi" dedi "hayır bişey olmadı, Efe'nin ailesi beni istemeye gelicek" dedim "aaaaaa, ciddi misin kanka çok sevindim yaa" dedi ve sonra bağırarak "sana elbise almamız lazım" dedi ve "ne zaman olacak" dedi. "Haftaya çarşamba" dedim. "yarın buluşalım sana güzel bir elbise alalım" dedi. "Tamam kanka görüşürüz" dedim ve telefonu kapattım... Çok mutluydum hem de çok ama bi anda aklıma Ozan'ın yaptığı saçmalıklar geldi telefonumda "Erkeğim" diye kayıtlı olan numarayı aradım açtı ve "efendim aşkım" dedi "bi tanem bu Ozan, Azra'ya çok kötü acı çektiriyor" dedim ve olayı anlattım Efe "ben Ozan ile konuşurum hayatım sen merak etme" dedi. "Tamam aşkım" dedim ve kapattım... 1 saat sonra Efe aradı alel acele olayı anlatmaya başladı "aşkım bu Ozan, Azra'ya evlilik teklifi etmek için plan yapıyormuş hepsi buymuş" dedi ve devam etti "Ozan'a bizim sözleneceğimizi söyledim ve bana bizim düğünümde ona evlilik teklifi edeceğini söyledi" dedi çok şaşırmıştım "tamam aşkım etsin" dedim ve "yazıklar olsun Efe sen bana evlenme teklifi etmedin" dedim "hayatım bizimki Bi anda gelişti ama edicem merak etme" dedi "tamam" diyip kapattık... Sabah olmuştu erkenden kalktım ve kalkar kalkmaz Azra aradı "kanka hadi giyin gel" dedi "tamam annrmlere haber verip geliyorum" dedim. Annemin yanına gittiğimde durumu anlattım onun da gelmesini söyledim bana "siz gidin kızım ben anlamam o işlerden" dedi. Emin olup olmadığını sordum siz gidin dedi. Hemen hazırlanıp evden çıktım ve Efe'yi aradım "aşkım biz bana elbise almaya gidiyoruz sen de gel sana da takım alalım" dedim. "Tamam hazırlanıp çıkıyorum ve Ozan'ı da alıyorum" dedi "tamam" diye yanıt verdim ama Ozan'ın geleceğini Azra'ya söyleyemezdim çünkü bana kızardı... Meydan da buluştuk ve tesettür elbise, abiye satan mağazaya girdik ve buz mavisi bir elbise aldım elbisenin modeli göğüs altı hizasına kadar dar ondan sonrası bol yani prenses model bir elbise denebilir. Azra da kendine diz üstü sırt dekolteli bir gece mavisi elbise aldı sıra Efe'nin takımındaydı Azra'ya ben almak istedim ama izin vermedi ben elbisem 1300 lira verdim ama Azra daha fazla verşd o 1850 lira verdi. Efe'nin takımını almak için Bi mağazaya girdiğimizde Ozan mağazanın kapısında bekliyordu... Azra "çüşş ben arabaya gidiyorum" dedi. Azra'nın kolundan tuttum ve beklemesini işaret ettim biz Efe ile mağazaya girdik Azra'ya da Ozan ile konuşmasını söyledim mağazadan Efe'nin takımını aldık ve son bir şey kalmıştı kravat buz mavisi bir kravat almamız gerekiyordu kravat almak için mağazadan çıktığımızda Azra ile Ozan sarılıyordu çok şaşırmıştım açıkçası bizim çıktığımızı gören Azra hemen yanımıza koşup "biliyordunuz de mi şapşikler" dedi. Hepimiz Bi anda güldük... Ozan bey Azra hanımın elini tutmuştu son eksiğimiz olan kravatı da aldıktan sonra arabaya gittik Efe poşetleri bagaja yerleştirdi ve benim kapımı açtı cüzdanını yere düşürmüştü almak için eğildim ama eliyle dur işareti yaptı meğersem bahaneymiş diz çöküp bana "benimle evlenir misin, çocuklarımın annesi, annemin gelini olur musun?" demişti önce sözlerine güldüm sonra bağırarak "eveeeeet" diye bağırdım ve etraftaki bir kaç kişi bizi alkışlamaya başladı hem uyandım hem de Efe'ye sıkıca sarıldım Azra yanıma gelip "oha Efe naptın sen kafam kadar yüzük" dedi ve bizi gene güldürmüştü bu deli kız... Herkes arabaya bindi önce güzel bir yemek yedik çünkü kahvaltı yapmamıştık. Güzel bir restorana girip yemeğimizi yedik ve yemekten sonra eve döndük...
DEVAMI GELECEK... 💜