*16*

12.8K 778 26
                                    

Rue's pov

Mi-am deschis ochii din cauza luminii puternice. Prea puternica. M-am uitat curioasa in jurul meu si am observat ca ma aflu inca in bratele lui Cristian. Un geamat scurt si afundat mi-a iesit din gat. Cris isi cobora capul spre mine si imi zambii, iar apoi buzele sale s-au apropiat de fruntea mea. Cand acestea s-a lipit de pielea mea rece am simtit cum un mic fior ma strapunge. Buzele sale erau moi si calde. M-am foit usor din cauza durerii mele.

- Nu iti face griji, vei fi bine. spuse el pe un ton de parinte responsabil.

- Ma... Ma doare... soptesc eu

- Vai fi bine! Iti promit. Acum stai calma. Prichindelule vino aici. spune el

- Ce cacat a patit? Ce i-ai facut idiotule?! aud o voce angelica care ma face sa zambesc. E vocea lui. As recunoaste-o dintr-o mie. E ca si cum ti-ar ramane intiparita in minte la fel ca si vocea fiintei care ti-a dat viata. Esti dependent de ea. Nu stiu de ce, dar ma face sa zambesc la auzul acestei voci.

- Taci din gura si ajuta-ma! spune Cris

Deodata simt cum mainile care ma tineau pana acum dispar si sunt inlocuite cu altele mai primitoare. Nu apuc sa ma uit la chipul sau. Stiu ca nu este nici timpul si nici nu voi putea. Imi afund capul in pieptul sau bine lucrat si incep sa ii ascult bataile inimii care incep sa ma sperie. Sunt mult prea accentuate si rapide pentru un om normal.

- Unde sunt bandajele? intreaba Cris

- In baie. Pe raftul la 3-lea este o trusa de prim-ajutor

- Ah... gem eu din cauza durerii de la cap

- Pune-o in pat idiotule, ce stai asa cu ea? intreaba Cris

- Nu o las! spune tipul cu voce angelica si ma strange mai tare.

- Daca vrei sa nu pateasca la fel ca Angi pune-o pe pat si ajuta-ma.

Cine e Angi? Ce a patit? Stai, stai, stai, adica ea a patit acelasi lucru pe care l-am patit si eu sau ce? Nu inteleg...

Simt cum tipul face cativa pasi, iar apoi bratele sale incep sa dispare. Eu ma prind mai tare de el si incep sa il strang, cateva lacrimi cazandu-mi.

- Shhh... E ok. Sunt aici. spune iar eu fac contact cu patul. Ochii mi se inchid incetul cu incetul

- Sunt aici... soptese el de undeva de langa mine, iar apoi simt cum ceva ma atinge pe obraz.

Era ca o atingere a unui inger. Ma treceau toti fiorii si vreau sa mai simt asta, chit ca nu stiu ce este sau de ce depind asa tare de omul asta. Adica, nu il cunosc. Nu stiu cine este. Poate este un pedofil. Durerea incepe sa se simta si mai puternic, iar corpul meu slabit nu mai poate face fata chinului.

Sint cum ceva ma apuca de mana si ma strange, dar nu mai am putere. Stiu ca mi-am promis in spital, cand era sa mor din cauza cazaturii de pe acoperis, care de sigur era planuita de Denise, ca nu voi mai abandona lupta pentru ea. Atunci vroiam sa mor, sa merg la mama, la tata si desigur, la Andrew. Vroiam sa ii vad. Imi este atat de dor de ei. Dar acum mi-am gasit un tel in viata. Vreau sa ii arat curvei alea ca sunt mai puternica ca si ea si ca nu ma dau batuta asa usor. Plus ca a mai aparut Cristian si tipul misterios. Pot spune ca ei mi-au salvat viata, la propriu si la figurat. Fara ei nu mai aveam pentru ce sau cine sa lupt. Viata mea este deja foarte proasta, deci sincer nu mai are de ce sa lupt, dar nu vreau sa ii dezamagesc. Dupa cate mi-au facut nu vreau sa vad ca exista o lacrima din cauza mea. Ei nu merita.

ΔΔΔΔΔΔΔΔΔΔΔΔΔΔΔΔΔΔΔΔΔΔΔΔΔΔΔΔΔΔΔ

Mai trebuie sa zic ca aceasta intampalare se pertece in aceeasi zi cu cele din urma? Nu cred. In fine, sper sa intelegeti :*

Astept pareri :3

Who are you? 1 & 2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum