A pokud nezemřeli...

571 56 18
                                    


,,Jsi si tím jistý?" Zeptal se ustaraně Remus.

,,Ano, nic mi není." Převrátil Sirius oči v sloup.

,,Já vím, ale stejně..."

Uběhl týden od Siriusova probuzení. Popravdě to bylo šílených sedm dní. Sirius se dozvěděl, že byl otráven, že prospal sedm týdnů a také famfrpálový zápas se Zmijozelem se nekonal. Do soukolí událostí ale přibyl i jeho bratr Regulus, který přiznal, co udělal a navrhl diskvalifikaci celého zmijozelského týmu. Návrh byl přijat,  tím byli zmijozelští vyškrtnuti. Noví soupeři o pohár byl Nebelvír a Mrzimor. Zápas se konal dnes, Sirius chtěl mermomocí hrát a vyhrát, což se Náměsíčníkovi samozřejmě nelíbilo.

,,Budu v pohodě." Usmál se černovlasý chlapec na svého vlkodlaka. Držel Remuse pevně za útlé boky a užíval si poslední chvilky klidu, než se ocitne v džungli famfrpálového hřiště. Zápas začínal za pár minut a diváci byli už nedočkaví. Šum pískotu, řevu a nespočtu hlasů v Siriusovi jen zvyšoval tu neskutečnou chuť po hře a vítězství. 

,,Já vím." Remus mu zastrčil kučeravý pramen vlasů za ucho.

Sirius drze sklouzl svými dlaně níže a přiblížil své rty k Remusově uchu. ,,Je nějaká zvláštní cena pro vítěze poháru? Co já vím, třeba jeden velmi pohledný a ohebný vlkodlak?..." Sevřel Náměsíčníkovy pevné hýždě. 

Remus se lehce začervenal, pak ale vyzývavě vzhlédl. ,,Uvidíme podle toho, jestli se jistý hráč nenechá svými choutkami přespříliš rozptylovat a nebude kazit hru. Jestli ale ten jistý hráč brzo nepůjde za týmem, tak ho jistý brýlatý kapitán přetáhne koštětem... Nu a jen tak mimochodem, já bych dneska velmi rád trávil noc s hráčem z vítězného týmu..." 

Sirius se potěšeně usmál a naposledy svého Remuse políbil. Ten jej poté popohnal k odchodu, protože zápas už měl každou chvíli začínat. Tichošlápek rychle odchvátal za zbytkem týmu.

Nemohl uvěřit, co Regulus provedl. Vztek jej ale opustil, protože se mu jeho bratr přišel do očí omluvit. Také řekl, že chápe, proč utekl od rodiny. Sirius musel uznat, že ač Regulus zůstal v rodině a následuje ji, není jako její zbytek. Oni by se nikdy neomluvili a nikdy by nepřijali za své zločiny odpovědnost. Regulus ji však přijal. Jeho tým byl byl vyhozen, dostal sedm měsíců školního trestu a podmínečné vyloučení.

,,Tichošlápku, tak jdeme je rozdrtit?" Chytl jej kolem ramen James, když se přidal k týmu.

,,Samozřejmě," ušklíbl se, pak ale zvážněl, ,,je mi líto, že Srabus dal pusu Lily dřív než ty." Chlácholivě poplácal Dvanácteráka po rameni.

,,Parchant jeden mastný," ulevil si brýlatý kapitán družstva. 

,,Stejně se to nepočítá. Lily si to nepamatuje a až ji konečně políbím já, tak TO bude její první polibek z pravé lásky," upřímně se James usmál, pak se ovšem úsměv změnil v ďábelský úškrn, ,,Srabus byl ovšem vyšší mocí potrestán.... Jeho obočí záhadně vzplálo a tu úchylnou učebnici už nenajde!"

Sirius s úšklebkem přikývl. ,,Tak pojďme ty mrzimorské usmrkance zruinovat!" 



~•~•~KONEC~•~•~

Sněhurka a 7 týdnů spánku      {Wolfstar fanfiction}Kde žijí příběhy. Začni objevovat