4.Új élmény

918 26 0
                                    

Mielőtt észbe kaphattam volna, ledobta a törölközőt és bemászott a kádba.
-Gyere be! Ne legyél ilyen zárkózott, mert együtt vagyunk!
-Jó.-igaza van. Levettem azt a kicsi takarást is és próbáltam takarni magam.-Segíts, mert nem akarok rád lépni!-felállt és láthattam a mesés testét. Megfogta a kezem és bevezetett. Leült, megfogta a derekamat és lehúzott. Előrébb ültem direkt, hogy ne legyek ott.
-Csússz közelebb!-FRANCBA!
-Nem. Ez így pont jó.-megfogta a derekamat és közelebb húzott. Éreztem a férfiasságát.  Ez már túlságosan intim nekem! 17 éves vagyok.
-Tökéletes.-sóhajtott.

A hátam elfáradt és véletlen rádőltem Hero-ra.
-Úristen! Bocsi.
-Nem, dőlj vissza!
-Oké.-visszadőltem és élveztem a testmelegét. A két erős karjával átölete a hasamat és fokozatosan vitte lejjebb a kezét. Bizsergett az egész testem, de ezt nem engedhetem. Megfogtam a kezét, mielőtt odaérhetett volna. Panaszosan felnyögött, de inkább a combomra raktam a két nagy mancsát. Onnan meg feljebb kezdett haladni.
-Hero! Ha nem, akkor nem.
-De miért nem?
-Mert a kisnyúl szőrös és nem borotválkozik.
-Ez milyen mondás?
-Magyar. Ezt a magyarok szokták mondani.
-Ó. Szóval tükörfordítás volt.
-Ja.
-Lécci. Könyörgök!
-Nem.
-Csak egy picit. Ne félj az új dolgoktól.
Félsz?
-Igen, félek! 17 éves vagyok, még 18 se múltam el.
-És? 14-től már lehet.
-Komolyan? De akkor is félek. Mi lesz ha fájni fog?
-Bízz bennem. Nem ma foglak meghálni.
-Jó.-a kezét feljebb tette és símogatni kezdett. Nem fájt, de fura volt, hogy egy ponton ahogy végighúzta az ujját, a csípőm automatikusan mozdult egyet.
Pár perc múlva feszülő érzést éreztem és magamon kívül nyögdécseltem. Egyszer elsötétült minden és csillagokat láttam.
-Ezaz Riley, ügyes vagy!-dícsért meg.
-Nem. Itt te voltál az ügyes...
-Gyönyörű vagy.-a hab elfogyott, így Hero teljesen láthatta a testem. Eltakartam magam, mire somolyogva elvitte a kezem és a nyakára tekerte. A kezét végigsimította rajtam. Éreztem, hogy kemény már ott lent.
-Szerintem most álljunk le.
-Jó. Menjünk!-egyezett bele, majd kiszálltunk. Felmentünk a szobámba és már fél kettő. Feloperáltam egy bugyit és egy polót. Ő csak egy fekete boxert vett fel. Annyira szexi volt. Tökéletes teste és gyönyörű arca teljesen rabul ejtett. A személyisége meg komplikált, de amúgy kedvesnek bizonyult eddig. És, hogy miért eddig? Mert az emberek változnak.

-Min gondolkozol?-kérdezte Hero.
-Hogy meddig leszünk együtt. Túlságosan beléd zúgtam.
-Én is beléd. Már amikor először megláttalak, tudtam, hogy te több vagy. Furán éreztem magam, mintha a hatalmad alá fogtál volna egy pillanat alatt.
-Értem.
-Jó éjt!
-Jó éjt!

Vele gyorsan elaludtam. Hihetetlen módon róla álmodtam.
Mintha nekem mondta volna.

Reggel, úgy éreztem magam, mintha meg lenne a mensim. De már megjött! BASZKI! BASZKI!
-Baszki!-káromkodtam magyarul.
-Baszki? Ez mit jelent?-amint ránézett a nedves a rózsaszín bugyimra, leesett neki.-Csak nem rólam álmodtál?
-De. Amúgy a baszki az úgy olyasmi,  mint a fuck off. Talán. Értelmetlen magyarul is.
-Értem. Gyere, segítek!-odamentem, de úgy látom, hogy nem csak én álmomdtam olyat.
-Hé! Rólam álmodtál?
-Upsz. Húzzuk újra a takarót!
-Miért is?-felmutatta a nedves takarót. A lepedő is. Anya ki fog minket nyírni.

Megágyaztunk és felöltöztünk. Lassan lebattyogtunk a lépcsőn és anya már gofrival várt minket.
-Gyönyörűek vagytok együtt!-ámuldozott anya. Hero nem értette, de nem is bánom. Elég, ha csak én vagyok paradicsom.
-Mit mondott?-kérdezte Hero.
-Azt, hogy szépek vagyunk együtt.-Hero is elpirult. Istenem, annyira édes volt. Egy puszit nyomtam az állára.
-Ilyenkor annyira cuki vagy.
-Köszi. Te is cuki vagy.-mondtam és leültünk enni.

         

                    //5 nap múlva//

Hero-val megbeszéltem, hogy nem jön értem csak pénteken, ami ma van. Alig várom. Kicsöngettek és amikor kiértem a teremből, hangos visítozást hallottam. Itt van. Lementem és meglátott. Odajött és látványosan megcsókolt. Ez nem tetszett, mert utálok a középpontban lenni.

-Te együtt vagy ezzel a szargalacsinnal?-kérdezte Kylie Hero-tól.
-Szargalacsin te vagy. És igen együtt vagyunk. És holnap indul a gépünk Angliába.-csak úgy köpködte Hero a szavakat. Kedves, hogy megvéd, de  nekem ez sok.
-Sziasztok!-köszöntem el halkan és elindultam kifele. 
-Igazad volt. Nem kellett volna.
-Igen, erre rájöttem én is.
-Ne haragudj!
-Nem haragszom.-bármennyire is vissza akartam fojtani, pár könnycsepp akkor is elhagyta a szemem.
-Ne sírj! Elmegyünk innen. Mostmár feleslegesen síratod őket.
-Igazad van, de akkor is fáj.
-Elhiszem. Gyere, erre van a kocsi.
-Béreltél kocsit?
-Igen! Ez volt a meglepi.-egy gyönyörű fehér Mercédesz állt ott.
-ÚRISTEN! Ezzel megyünk haza?
-Ja.-beültünk és elindította a motort.

Gyorsan hazaértünk vele.
-Sziasztok!-köszöntem a családnak, amikor hazaértünk.
-Sziasztok!-köszönt vissza anya. Már bepakoltam a ruháidat és egy kis meglepi is van benne, bár az inkább Hero-nak.

Felrohantunk és kinyitottuk a bőröndöt. Csoki volt benne. Kinyitottam a dobozt és volt benne 2 db óvszer. Hero nevetni kezdett én meg paradicsomként ültem a földön.
-Bírom a szüleidet!
-Én most per pillanat nem nagyon.
-Jajj, ne legyél ilyen. Ez vicc.
-Tudom,  de akkor is bunkó vicc.
-Na akkor szerintem nézzünk meg egy filmet.
-Csak ne a Miutánt.
-Miért ne?
-Csak.-nevetni kezdett. Irígy vagyok. Azt nem bírnám ezt elviselni.
-Jó. Akkor mit szólsz a Venom-hoz?
-Ú. Azt szeretem.

Megnéztük és elaludtunk.

Reggel korán keltünk. Elbúcsúztunk anyáéktól és indultunk a reptérre.

A gép nem késett és csendben odaértünk Angliába. Koleszba fogok lakni. Nem akartam még összebútorozni Hero-val. Pedig már mondta. Az nagyon gáz lenne.

Amikor leszállt a gép egyenes indultunk a koleszomba. Egy fiú szobatársam lesz. Eléggé egy fura suli, de nekem Hero a mindenem és soha nem csalnám meg.

-Szia!-köszöntem udvariasan, amikor a szobába értem.
-Sziasztok! Alex vagyok.
-Én Riley és ő a barátom Hero.-mondtam, majd Hero köszönésképp bólintott egyet.

-Nah én megyek haza. Vigyázz magadra! Szeretlek!-búcsúzott el Hero.
-Én is szeretlek. Szia!-adtam neki egy búcsúcsókot, majd kiment.

Megfürödtem és befeküdtem az ágyamba.
-Nagyon szexi vagy!-hallottam egy suttogást.
-Kösz.
-Nem akarsz egy kicsit szórakozni?-ez most viccel?!
-Nem és hagyjál aludni!
-Oké, de én ezt nem fogom ennyibe hagyni.

Ezt a hét gyorsan lement. És szombat van. Ma lesz egy buli. Alex fog elvinni.

A buliba beérve megláttam Hero-t, de nem egyedül volt....

Sziasztok! El sem hiszem, hogy már ennyien láttátok. De tényleg nem, mert ez a ff nem olyan, hogy csak a neve ugyanaz (miután), hanem mintha a real Hero lenne benne és nem voltam biztos benne, hogy nektek tetszeni fog. Naponta tervezek ki rakni egy fejezetet.
Nagyon szépen köszönök mindent, mert nagyon sok motivációt adtok!!!!
Szeretettel,
Író

Nem Várt VáltozásWhere stories live. Discover now