~1~

1.3K 115 47
                                    

Selamlar çok konuşmicam. Kısa bir bilgi vereyim. Hemen okumaya geçelim.

-tilki, kurt, kedi, köpek, tavşan özelliklerine sahip insanların kulakları ve kuyrukları vardır

-20yaşına gelene kadar, her ay bir yaş büyürler.

-Bu yaş büyüme günü gece tam 12de gerçekleşmeye başlar. Diğerlerinde sadece acılı ve ağrılı geçerken, kurt ve tilkilerde vahşileşme, kendine ve etrafına zarar verme gibi durumlar gerçekleşir ve canları diğerlerine göre çok daha fazla acır

-Bu özellikteki insanların erkekleri hamile kalabilir ve bu çok normal olarak karşılanır.

-Bu tür istediğinde oldukları hayvanlara dönüşebilir. Küçük olduklarında dönüşme durumunu kontrol edemeyebilirler.

----iyi okumalar----

-Hoseok-

Gözlerimi açtığımda, bir güne daha uyanmama lanet ettim ve yataktan kalktım. Tek bir yatak, açıkta bir tuvalet ve banyo, eski püskü bir dolap,  bir tane komidin ve bir ayna. Odam bu kadardı, mark'ın demesiyle bize bu kadarı bile çoktu.

İnsanlar bizi almadığı için, buradakiler bizi değersiz görürlerdi. Kediler en çok alınandı bu yüzden onlar güzel ışıkların bulunduğu güzel bir odaya , kitaplara, oyuncaklara, güzel bir banyoya, yumuşacık koltuklara ve sürekli ilgiye ve sevgiye sahip iken biz bir kaç eski püskü eşya ile yetinmeye çalışıyorduk.

Hızlı bir duştan sonra hemen giyinmiş, ve üst kata çıkmıştım. Demir kapıyı açıp kedilerin güzel odalarının bulunduğu alandan geçerek, giriş kısmına gelmiştim. İlerde kahvesini yudumlayarak, oturan Jennie'nin yanına ilerlediğim de kafasini kaldırıp bana baktıktan sonra, yüzünü buruşturmuştu.

"Ne istiyorsun?"

"Jk entertainment internet seçmelerinde 1.olmuşum. Bugün yüzyüze bir seçme daha yapılacak eğer kazanırsam bir kaç saat sonra beni bilgilendirin, hemen eğitimlere başlancakmış bugün geç gelebilirim. "

Beni gördüğüde buruşturduğu yüzü, seçmeleri kazandığımı öğrenince aydınlanmıştı ve kocaman bir gülüseme oluşmuştu. Tabi gülümserdi aldigim maaştan sadece yarısını ben alabiliyordum. Geri kalan maaş onundu. Büyük şirket demek yüklü maaş demekti.

"Hadi çabuk git ve kazan seçmeleri, hadi ne duruyorsun git!"

Gözlerimi devirip hemen yanından ayrılıp, 10-15dakikalık mesafede olan şirkete doğru koşmaya başladım. Ne kadar erken gidersem o kadar iyidir. Geç kalmak istemediğimden hızlıca koşmuş ve şirkette bize söylenen yere girip oturmuştum. Bir pratik odasıydı.

Bir çok sandalye ve büyük bir masa vardı. 7tane sandalye olduğunu görmüştüm. 7kişi bizi değerlendirecektir demek ki, gittikçe daha çok stres oluyor ve bu streste kuyruğumu sıkmama neden oluyordu.

Kuyruğum acımaya başlayınca, elimi çekmiş ve birbirine kenetleyip oturmaya devam etmiştim. Düzenli derin nefesler alarak yavaş yavaş kendimi sakin kestirdiğim dakikalar da. İçeri 4tane idol oldukları heryerden belli olan adamlar ve 3tane de başkan olduğu belli olan adam içeri girmişti. (Bts jin, rm, suga ve tae'den oluşuyor)

Ben ve seçmeler için gelen diğer kişiler, ayağa kalkıp selam vermiştik. Seçilirsek BTS grubunun dansçıları olucaktık. Bir kaç konuşma sonrası seçmeler baslamıştı.

Başkan Bay Jeon Jungkook onları dikkatle izliyor notlar alıyordu. Hepimiz sırayla dans ettikten sonra, öğrenme hızımızı denemek amaçlı isminin yoongi olduğunu öğrendiğim beyaz tenli geldiğimden beri gözlerimizin sürekli kesiştiği kişi ortaya gelmiş ve çalan şarkıyla dans etmişti.

Tilki Çocuk ~SopeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin