HELLOOOO, BEN GELDİİİM.
BU BÖLÜMDE * İŞARETİ İLE BAŞLAYIP YİNE * İŞARETİYLE BİTEN KISIMI BANA @JiminsWiifee YAZARAK YARDIMCI OLDU. O KISMI BENDEN DAHA İYİ YAZACAĞINA EMİNDİM VE ÖYLEDE OLDU.
BURADAN ONA TEKRAR TEŞEKKÜR EDERİM..
----İYİ OKUMALAR----
-HOSEOK-
"Bebeğim, bir tur ile anlaştım. Tek gezmektense burayı bir tur ile gezip, etrafı iyice öğrenelim. Sonra tek başımıza yine istersen gezeriz diye düşündüm. İki saat sonra saat 8de geziye başlayacağız"
"Yoongiiiii, çok heyecanlıyım. Kapadokya çok ilginç görünüyor!"
"Evet bebeğim bugün tur ile buranın tarihi yerlerini gezeceğiz ve sonra da yer altı şehirlerine ineceğiz. Gerçekten bende heyecanlandım. Hadi kalk, kahvaltımızı yapmaya gidelim."
Yataktan kalkarak, oturduğum için dağılan yatak örtüsünü düzelttim. Yandan askılı çantamı alarak Yoongi'nin peşine takıldım. Bir süre etrafta gezinmiş ve sonunda bir yerde karar kılıp, içeri geçtik.
Bozuk Türkçemiz ile derdimizi anlatabilmiş ve masanın kahvaltılıklar ile dolmasını sağlamıştık. Koredeyken Türk yemeklerini beğendiğini farketmiştik ve şimdide kesin olarak emin olmuştuk. İsminin menemen olduğunu öğrendiğimiz yiyecek ikimizinde aşırı hoşuna gitmişti.
Kahvaltı da bulunan bazı şeyler bizdekilere benzese de tatları farklıydı. Bu beni çok şaşırtmıştı. Örnek vermem gerekirse bizde de peynir vardı. Ancak burada ki yumuşak ve daha hoş bir tat varken Korede ki peynirlerde daha süt tadı oluyordu ve bu pek hoş değildi.
Afiyetle yediğimiz yemeğimizden sonra etrafta gezmiş ve daha sonra tur için toplanmamız gereken yere gitmiştik. Bir tane adam biraz daha yüksek bir yere çıkmış ve herkesin toplanmasını bekliyordu. Yaklaşık 10 dakika kadar bekledikten sonra herkes toplanmış ve adam ingilizce bir şekilde konuşmaya başlamıştı.
" Kapadokya'nın köşeleri sayarsak; her köşesinde farklı medeniyetlerin hikayelerini yaşatan yapılarla karşılaşacaksınız. Bunlardan birçoğunun tarihi Kalkolitik döneme, Hititlere uzanacak kadar eski; bazıları ise Selçuklu, Osmanlı gibi Türk medeniyetlerinin temelini oluşturan yakın tarih izleri. Hristiyanların Roma baskısından korkarak kaçak yaşadığı ve yayılarak çoğaldığı vadiler, vadilerde bazen gizli saklı, bazen derli toplu karşılaşacağınız kiliseler, medreseler; kayaların içine oyulmuş evler, geçim kaynağı olmuş güvercinlikler size farklı masallar anlatacak, farklı zamanlara götürecek. Kapadokya'da yapılacaklar arasında 'mutlaka görün' diyeceğimiz kompleks yapılardaki freksleri, gizli cennetini, tepeden bakıp 'aziz Kapadokya' dercesine sivrilen kaleleri, camileri, kaya mezarları, türbeleri saymakla bitmiyor. (bu yazı kapadokyadayım.com hesabından alıntılanmıştır) bugün bolca vaktimiz var gezebildiğimiz kadarıyla gezeceğiz yarında devam edecek bu gezimiz. Hadi gidiyoruz."
Akşam saat 8 de gezmeyi bırakmıştık. Bir çok yer görmüş bazı yerlerde yemekler yemiştik. Testi kebabı ve ayva dolması yemiştik. Kaya otelimize geri döndüğümüzde yorgunlukla yatağa atlamıştım. Yüz üstü şekilde uzanırken Yoongi yanıma gelmiş ve kolumdan tutarak beni kaldırmaya çalışmıştı. Mızmızlanıp yatağa yapıştığım da, kaldıramayacağını anlamış olmalı ki kuyruğumu çekti. O an kendimin bile şaşırdığı bir şey yaparak tilki dişlerimi koluna geçirmiştim.
hızlıca kendime gelip ne yaptığımı fark edip hemen geri çekilmem sayesinde sadece dişlerimin azıcık izi çıkmıştı. Şaşırıp hemen ayağa kalkıp, kolunu tutarak ısırdığım yere baktım. Gözlerim anında dolmuş ve ağlamamak için kendimi sıkmak zorunda kalmıştım
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tilki Çocuk ~Sope
FanfictionHoseok bir tilki çocuktu. Binlerce yıl önce bilim adamları bazı insanlara bilim ve büyünün getirdiği güçle kurt, kedi, köpek, tavşan ve tilki özellikleri vermişti. Bu ozelligi taşıyan ailesi olmayan kişiler petshoplarda satılıyordu. Ancak tehlikeli...