HELLO. Ben geldiiim. Biliyorum bayadır bölüm yazmıyorum ama gerçekten ilham perileri puff oldu. Üniversite sınavına da az kaldı ve ben hiç çalışmadım ve çalışmamaya da devam ediyorum asla çalışamıyorum ağlicam. Boka battım!
---İYİ OKUMALAR---
-Hoseok-
Maldivler, Türkiye( İstanbul, kapadokya, İzmir) ve Tayland turumuzdan sonra şimdi de Tayland'ın Koh Samui adasına gelmiştik. İki farklı evde kalıcaktık.
Şuan geldiğimiz ev bizim iki günlük kalıcağımız oteldi. Sonra asıl evimize geçecektik. Şuan önünde bulunduğumuz evin bahçesine girdiğimiz anda sağ tarafımızda bir havuzumuz bulunuyordu.
Havuzun üstünde kenarda duran salıncağı gördüğüm gibi heyecanlanmıştım. Heyecan kandilini gören Yoongi, sol tarafta ki yatağın üstüne eşyalarımızı koymuştu.
Hemen ayakkabılarımızı ve çoraplarımı çıkararak suyun içine adımımı attım. Ben oturduğumum gibi Yoongi öne uzanarak beni itmişti. İki-kez ittiğinde zaten bende kendimi sağlayabilmiştim.
(Otel koh samui de bulunan anantara lawana, fotoğraf otelin resmi instagram hesabından alınmıştır. Bu gezi planını hikayeye katmadan önce araştırken öykününöylüleri diye bir YouTube kanalında ki çift bu otelde kalmış benimde hoşuma gitti. İçeri girince sağda dediğim gibi havuz solda şenzlıng yatak benzeri bir şey var arkada görüyorsunuz. Ve havuzun kenarındaki kapıda banyo, banyodan kapı havuza açılıyor. Daha net canlansın kafanızda diye paylaşmak istedim.)Ben heyecanla suda ayaklarımı oynatarak sallanmaya devam ederken, Yoongi evin kapısını açmışve içeri eşyalarımızı taşımıştı. Biraz sallandıktan sonra evi merak ettiğim için salıncaktan inmiş ayaklarımı az önce çıkardığım çoraplar ile kurulayıp, evin içine girmiştim.
Girer girmez büyük-ama çokta büyük değil- oda ve güzel bir yatak beni karşılamıştı. Sağ tarafa ilerlediğimde buranın banyo kısmı olduğunu anlamıştım. Girdiginiz de karşınızda bir lavabo vardı. Sağ tarafa arkaya gidince orda duş vardı ve lavabonun olduğu taraftan sol arkaya giderseniz orada tuvalet vardı.
Banyonun sağ tarafında ki kapı ise direk havuza açılıyordu. Burayı gerçekten sevdiğimi hissetmeye başladığımda, mutlulukla içeri koşmuş ve Yoongi'ye arkadan sarılıp boynunu öpmüştüm.
Bana dönerek kollarını belime sarmış ve daha sonra gözlerime gelen saçımı arkaya atıp, yanaklarıma öpücükler kondurmuştu.
"Güzelim, çok yoruldun istersen duş al biraz uyu ve dinlen"
"Hayır, o kadar da yorulmadım. Hadi biraz yüzelim sonra bir şeyler atıştırır ve uyuruz"
"Emin misin güzelim, yorulmadın mı?"
"Hayır, yorulmadım eminim. Hadi ya yüzelim. "
Hızlıca üzerimizi değiştirmiş ve yavaşça havuza girmiştik. Serin su ile kendimi serbest bırakarak suyun üstüne uzandım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tilki Çocuk ~Sope
FanfictionHoseok bir tilki çocuktu. Binlerce yıl önce bilim adamları bazı insanlara bilim ve büyünün getirdiği güçle kurt, kedi, köpek, tavşan ve tilki özellikleri vermişti. Bu ozelligi taşıyan ailesi olmayan kişiler petshoplarda satılıyordu. Ancak tehlikeli...