SELAM.
-İYİ OKUMALAR-
--HOSEOK--
"Hayır, hayır olmaz. Dokunmayın bana, çek ellerini pislik ! -çığlık atar- bırakın beni, lütfen dokunmayın! Asla yapmam bırakın beni!"
Şimdi siz ne olduğunu merak ediyorsunuz değil mi? Yoongi ile sevgili olduğumuz açıklandıktan sonra büyük bir popülarite yaşamış, bir çok sosyal medya platformunda büyük kitleler halinde takipçi elde etmiştim.
Bunun üzerine paragöz Mark tabi ki hain plan kurarak porno ekibi ile benim üzerimden anlaşarak, beni porno da oynatmaya çalışıyordu.
Şuan zorla beni soyup, yatağa bağlamaya çalışıyorlardı. Deliğime bir vibratör sokmuş ve çalıştırmışlardı.
Üzerine kemerden külot tarzı bir şey giydirmiş ve belimde o kemeri kitlemişlerdi. Ne yaparsam yapayım asla çıkmıyordu. Beni yatağa bağlarlarsa işim bitmiştir demekti.
Eğer bağlarlarsa birazdan bir arkadaşlarının getireceği ilaç ile beni etkisiz hale getireceklerdi.
Videoyu internet'e yükledikleri anda "Ünlü BTS grubundan Yoongi'nin sevgilisi pornocu çıktı" haberi ile üzerimden para kazanacak ve hayatımı bitireceklerdi. İlacı getiren o adam gelmeden buradan kurtulmam gerekiyordu.
Adamlardan birini zorla içirdiği azdırıcı ilaç deliğimde ki çalışan vibratörle etkisini göstermeye başlamış ve penisim dimdik olmuştu.
Bunu gören adamlardan biri pişkin pişkin sırıtarak elindeki uzun çubuğu (penis sondaj çubuğu yazarak bakabilirsiniz bakarsanız daha iyi anlarsınız. Seks için kullanılan bir şey ) penisimin ucunda ki delikten içeri soktuğunda inleyerek iki büklüm oldum.
Kafamda anlık bir şekilde yanan ampul ile sakin olup, hızlıca etrafta gözlerimi gezdirdim. Telefonum çantamda çantamda kıyafet var. Şurada uzun paltom var.
Paltomu üzerime geçirerek gece olmasının avantajıyla çıplaklığımı saklayıp, güvenli bir yerde çantamda ki kıyafetleri giyebilirdim.
Çantam da yedek ayakkabım da olduğu için, hızlıca oluşturduğum planımı uygulamaya başlayıp Mark arkasını döndüğü anda yanımda beni tutan adamın şeyine çok sert bir tekme atmış ve tilki dişlerimi kullanarak önüme çıkan herkesi ısırmış ve bana bu garip şeyleri takan adamın parmağını koparmıştım.
Hızlıca paltomu ve çantamı alarak yukarı çıkarken bir yandan da paltomu giyiyordum. önüme çıkan Jennie ile duraksayıp paniklerken beklemediğim şekilde jennie kapıyı açarak konuşmuştu.
"Ne duruyorsun? kaç kurtar kendini hızlı ol geliyorlar!"
"Teşekkürler, Noona!"
Deliğim de ve penisim de ki şey yüzünden zar zor koşarken üstümü giymiş ve duraklamadan çantamdan telefonumu çıkarmış ve çantayı sırtıma takarak koşmaya devam etmiştim.
Dün Seokjin hyung'un yakınlarda boş bir evi olduğunu söylemesi aklıma gelince hemen zar zor rehberden adını bulup hemen aramıştım. Hemen bir yere saklanmaz isem beni rahatlıkla yakalayacaklardı.
SEOKJİN HYUNG ARANIYOR
"Alo?"
"Hyung, hyung yardım et peşimdeler yardım et. Hyung çok korkuyorum. Canım yanıyor!"
"Tamam şimdi sakin ol ve bana kısaca olanları özetle ki, ne olduğunu anlayarak sana yardım edebileyim. "
"Hyung peşimdeler kaçmaya çalışıyorum. Yardım et saklanmam. Kaçmam gerek yakalarlarsa işim biter!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tilki Çocuk ~Sope
FanfictionHoseok bir tilki çocuktu. Binlerce yıl önce bilim adamları bazı insanlara bilim ve büyünün getirdiği güçle kurt, kedi, köpek, tavşan ve tilki özellikleri vermişti. Bu ozelligi taşıyan ailesi olmayan kişiler petshoplarda satılıyordu. Ancak tehlikeli...