SELAM.
HOSEOK VE YOONGİ'NİN GEZDİKLERİ YERLERDE SIKÇA ZAMAN ATLAMASI OLUCAK. ÇOK TAKILMAYIN SIK ZAMAN ATLAMASI OLMASINA.
SİZİ SEVİYORUM
-İYİ OKUMALAR-
------3AY SONRA------
-YOONGİ-
"Hyung, sence nasıl bir evlilik teklifi yapmalıyım? Aklımda bir şeyler var ama çok kararsızım. Deniz kenarında güzel bir yemek randevusu gibi mi gösterip yapsam yoksa, bir restoran'a götürsem mi?"
"Deniz kenarında daha hoş gibi olur. Bende Jimin'e öyle yapmıştım. İkisi yakın olduğundan bu konuları çok konuşuyorlar. Onu tatile götürmeyi düşünüyordun. Tatile erken çıkarıp, orada bir evlilik teklifi yapabilirsin bence"
"Tamam hyung. Sen böyle diyince aklıma bir şey geldi. Onu götürmek istediğim yerlerden biri Türkiye orada kapadokya diye bir yer var böyle büyük balonlar var içine biniyorsun. Değişik bir yer ve senin teklifinden de farklı olur. Orada evlilik teklifini yapabilirim."
"Aslında koh samui adasından bahsediyordu geçen Hoseok, Jimin ona oraya gittiğimizde ki bazı fotoğraflarımızı göstermiş anlatmıştı. Hoseok'un oraya bir ilgisi oluşmuş gibi duruyor aslında oraya götürerek orada da yapabilirsin bu tarz bir şeyi"
"Aslında balayı için oraya götürmeyi düşünüyorum. Önce Tayland'a götürüp, sonra da oradan Koh Samuı adasına geçmek istiyorum. Balayına orada başlayıp, minik bir dünya turu yapmak istiyorum."
"Büyük bir planın var anladığım kadarıyla?"
"Hoseok hayatı boyunca daha önce dediğim gibi hiç bir yeri görmediğinden, ona her yeri göstermek istiyorum." ..
"Grubunuza 10 aylık tatil verildi. Bu tatili Hoseok ile iyi değerlendirin. Tatil biter bitmez çok sıkı bir albüm çalışmasına girişeceksiniz. Albümleriniz tamamlandığı için çok sıkıntı yaşayacağınızı sanmam. Sadece klip çekimleri ve provalarda çok yorulacaksınız. Aynı zamanda Hoseok diğer dansçılardan geride kalacağı için döndüğünüzde çok çok fazla pratik yapmak zorunda kalacak. Bu yüzden çok iyi dinlenin. Herhangi bir şey de bana mesaj atmayı unutma. kendinize dikkat edin."
"Teşekkür ederim hyung."
Yerimden kalktıktan sonra, Jungkook hyunguma el sallayarak odadan çıktım. Eskisinden daha yakındık ve ona karşı artık istediğim gibi davranabiliyordum. Pratik odamıza geçtiğimde garip bir manzara beni karşılamıştı.
Bu gerçekten garipti. Seokjin hyung ve Namjoon öpüşüyor. Seokjin hyungun kucağında ki Taehyung da öpüşmek için bekliyordu. Buraya kadar her şey birazcık normaldi. Tabi bu durum ne kadar normal olabilirse, beni şaşırtan garip bulduğum diğer şey Hoseok onların yanında oturmuştu.
Ve nereden bulduğunu bilmediğim elinde ki Army Bomb ile Üyelere fanchat yapıyor. Ve onların bu hallerini izlemekten keyif alıyor gibi gözüküyordu. Hoseok'un yanına gittiğimde beni görmesiyle ayağa kalkıp, hemen sarıldı.
"Hoseok bebeğim eve gitme vakti.... Taehyung, biz eve gidiyoruz. bugün erken çıkabileceğimiz söylendi. Menejer hyung birazdan burada olur. Daha fazla öpüşmeyin yakalanırsız."
"Tamam hyung görüşürüz."
"Görüşürüz"
Hoseok ile hızlıca toparlanıp, şirketten çıktıktan sonra eve dönmüştük, onu koltuğa oturttuktan sonra beni beklemesini söyleyerek çalışma odama ilerledim. Orada ki lacivert üstünde yaprak desenli ip ile sarılı eski görünümlü defteri alıp, salonda ki Hoseok'a hiç bakmadan mutfağa geçtim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tilki Çocuk ~Sope
FanfictionHoseok bir tilki çocuktu. Binlerce yıl önce bilim adamları bazı insanlara bilim ve büyünün getirdiği güçle kurt, kedi, köpek, tavşan ve tilki özellikleri vermişti. Bu ozelligi taşıyan ailesi olmayan kişiler petshoplarda satılıyordu. Ancak tehlikeli...