Bu kitap mini bir fic olacağı için aralarında ki duygular ve bazı olaylar daha çabuk gelişicek.
Bu bölüm biraz daha geçiş bölümü gibi olucak.
İyi okumalar💙💜
-Hoseok-
Jennie son günlerde şaşırtıcı bir şekilde sakindi. Bana bulaşmıyor ve etrafa gülücükler saçıyordu. Tabi ki bunun sebebi büyük bir şirketle anlaşma imzalayıp, yüklü miktarda bir maaş alıcak olmamdı.
Paramla alabileceği şeyleri düşündükçe kıkırdıyordu. Tabi bu bize iyi davrandığı anlamına gelmezdi. Hala davranışları bana ve diğerlerine karşı aynıydı. Ancak bize bulaşmadığı zamanlarda ki sakinliğindem bahsediyordum.
Alarm çalmadan önce uyanmış ve dakikalardır. Başıma gelenleri düşünüp duruyordum. Belki... Belki bir gün buradan kurtulup, güzel bir hayat yaşayabilirdim?
Bunları düşünmemle aklıma direk Yoongi gelmişti. Onunla ilk gözgöze geldiğimiz andan itibaren bana oldukça sıcak ve hoş bir şekilde yaklaşmış ve ilgi göstermişti.
Onu düşündükçe yüzümde gülümseme oluşuyor ve kalbim hızla çarpıyordu. Özellikle de dün yine beraber gizli terasa çıkmıştık. Tabi bu sefer diğer BTS üyeleri de gelmişti yanımıza ve oyun oynamayı teklif etmiştiler.
Şişe çevirmece oyununa biraz +18 şeyler katmışlardı ancak yine de oldukça keyifliydi. Ta ki Yoongi cesaret dediğinde Jin hyung 'Hoseok ile 1dakika boyunca öpüş' diyene kadar bu mutluluğum devam etmişti.
Jin hyungun dediklerini duyduğum anda şaşkınlıkla gözlerim açılmış keyifle salladığım kuyruğum bile donup kalmıştı.
Daha sonra ise olan olmuş ve 1dakika boyunca öpüşmüştük!
Alarmımın çalmasıyla başımı iki yana sallayarak, derin düşüncelerden arınmıl ve elimin altında olan telefonumda ki alarmı hemen kapatmıştım. Daha sonra telefonu yan tarafa bıraktıktan sonra ayağa kalkmaya çalışmıştım....Tabi sadece çalışmıştım.
Penisimde ki dayanılması zor acıyla dişlerimi sıkarak ayağa kalktığımda, gözüm yatağa kaymıştı. Yatakta ki kanı gördüğüm anda hemen önüme bakmıştım.
Baksırımın önü de kana bulanmıştı. Sinirle küfrederek havlumu almış ve banyoya geçmiş üstümdekileri sinirle fırlatarak suyun altına girmiştim.
Tabi siz ne olduğunu bilmiyorsunuz. Bizim türümüzde hamilelik oldukça doğal bir şeydi. Bu yüzden göğüslerimiz normal erkekle göre biraz daha şişti. Hamile kaldığımızda biraz daha şişer ve iyice süt dolar. Böylece rahatlıkla yavrumuzu emzirebiliriz.
Ayrıca regl dönemini de kadınlarla tıpatıp aynı şekilde geçiriyorduk. Hamile kalmamız için ne kadar önemli olursa olsun. Bu o kadar gıcık bir şeydi ki kendimi küfretmekten alıkoyamıyordum.
(Araya girdim ama kısa bir açıklama yapıcam. Catboy kitabında bu detay yoktu. Yeni bu kitaba eklemek istedim. Haberiniz olsun bazı bu şekilde değişiklikler olucak)
Hızlı bir duş almış ve pedimi baksırıma sinirle takarak üstümü giymiştim. Çantama da yedek çamaşır, pantolon, ilaç ve bir kaç tane ped attıktan sonra saçlarımı kurutmuş yatakta ki çarşafı değiştirmiş ve eşyalarımı alıp, şirkete geçmiştim.
Şirkete girerken bir elim karnımda yavaş yavaş yürüyordum. Çünkü acalem yoktu. Şirket yakın mesafede olsa da, erken kalkıyor ve böylece acele etmeden rahat rahat gelebiliyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tilki Çocuk ~Sope
FanfictionHoseok bir tilki çocuktu. Binlerce yıl önce bilim adamları bazı insanlara bilim ve büyünün getirdiği güçle kurt, kedi, köpek, tavşan ve tilki özellikleri vermişti. Bu ozelligi taşıyan ailesi olmayan kişiler petshoplarda satılıyordu. Ancak tehlikeli...