2.BÖLÜM

81 13 4
                                    

Selam canlarım.
Yeni bölüm geç geldi biliyorum, üzgünüm...

Ama bomba bir bölüme hazır mısınız.?

Hadi başlayalım.💜

BİLİNMEYEN NUMARA = ah engellemek mi? Sen olayın ciddiyetinde değilsin galiba.

BİLİNMEYEN NUMARA =istediğini yapabilirsin bana sökmez.

HAZAL= kimsin ya sen? Benimle derdin ne?

BİLİNMEYEN NUMARA = kim olduğumu çok yakın bir zamanda öğreneceksin, yaptıklarına pişman olacaksın.

HAZAL= Polise haber vermemi istemiyorsan bir daha yazma.!

BİLİNMEYEN NUMARA = bana sökmez diyorum anlamıyor musun? izi mi bulamazlar.

HAZAL = ya ne olur beni rahat bırak, zaten Yaşadığım şeyleri kaldıramıyorum. Sen bari yapma lütfen.

BİLİNMEYEN NUMARA = yalvarmalar başladı güzel. Bir yıl öncesine git masum görünümlü  şeytan, 1 yıl öncesine git. O zaman hatırlarsın belki beni.

HAZAL =sen? Biliyorum kim olduğunu.

BİLİNMEYEN NUMARA = Aferin! yazık değil miydi?  O adama öğretmenlik hayatı bitti, ama dur senin işin bu demi insanların hayatını mahvetmek.

HAZAL = hiç bir şey sizin gördüğünüz gibi değil, bir şey bildiğiniz yok sizin. Ben kimsenin hayatını mahvetmedim.

BİLİNMEYEN NUMARA = Güldürme beni?! biz bir şey görmüyoruz, biz yanlışız bir tek sen doğrusun değil mi masum görünümlü şeytan artık masken düşecek herkes senin gerçek yüzünü görecek hazır mısın?

HAZAL = benim hayatım bitti zaten istediğini yap anlıyor musun? korkmuyorum.!

BİLİNMEYEN NUMARA = öyle mi? Sen istedin bunu sonuçlarına katlanacaksın.!
Görüldü 18:50

                                          BÖLÜM SONU

Evet umarım beğenmişsinizdir. Bölümler kısa biliyorum ama metin tarzıda gelecek ve onlar uzun olacak.

Bilinmeyen numaramız neden Hazal'a masum görünümlü şeytan diyor olabilir?

Aklınızdaki soruları belirtirseniz sevinirim ve düşüncelerinizi de.

Vote tuşuna tıklamayı, yorum yapmayı ve beni takip etmeyi unutmayın olur mu?

Siz varsanız bende varım.

Elimden tutar mısınız? 🌙

SUN AND MOON☀️🌙Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin