-ˏˋ 𝘵𝘩𝘪𝘯𝘬𝘪𝘯ˊ 𝘣𝘰𝘶𝘵 𝘺𝘰𝘶 ˎˊ-
. . . (=) ‧₊˚ i get so happy when you talk to me 🕊
═════════════ ∘◦ ✾ ◦∘ ═════════════
༉‧₊˚✧ SEOEUN's POV
Wajah manis bak gula itu kembali bermain difikiran. Jantungku berdetak laju tatkala senyuman miliknya ditarik sepenggal.
Mata sepet yang berbentuk bulan itu membuatkan aku cair dalam sekelip mata. Panahan anak matanya membuatkan ku hanyut dalam dunia fantasi sendiri.
Lee Ji Hoon.
Atau lebih mesra dipanggil Woozi.
Rambut merah gelap miliknya menjadi kegemaran mataku. Pipi putih susunya kelihatan sangat gebu bak pipi bayi. Mahu saja aku tarik-tarik hingga puas. Geram!
Haih.
You're my definition of perfect!
Aku menongkat dagu seraya tersenyum riang. Hatiku berbunga-bunga mengenangkan setiap bait perkataan yang diucap oleh si pencuri hati.
Walaupun tidak mencecah 5 minit, suaranya tetap cukup menyejukkan hatiku. Ditambah dengan aksi menyelak rambutnya kebelakang, ahh! I kenot!
Aku melihat telefon pintarku. Video persembahan Woozi yang dirakam tempoh hari aku tekan. Suara merdunya menyapa gegendang telinga.
𝘐 𝘤𝘳𝘰𝘴𝘴 𝘮𝘺 𝘧𝘦𝘦𝘭𝘪𝘯𝘨𝘴 𝘵𝘰 𝘺𝘰𝘶
𝘐𝘯 𝘢 𝘷𝘦𝘳𝘺 𝘥𝘦𝘦𝘱 𝘮𝘦𝘮𝘰𝘳𝘺, 𝘵𝘩𝘦 𝘴𝘪𝘨𝘩𝘵 𝘰𝘧 𝘵𝘩𝘦 𝘵𝘸𝘰 𝘰𝘧 𝘶𝘴
𝘞𝘦 𝘸𝘦𝘳𝘦 𝘺𝘰𝘶𝘯𝘨 𝘪𝘯 𝘵𝘩𝘰𝘴𝘦 𝘣𝘦𝘢𝘶𝘵𝘪𝘧𝘶𝘭 𝘥𝘢𝘺𝘴Ahhhh! Alangkah indahnya jika Woozi tujukan lagu itu kepada diriku. Confirm aku tidak akan berhenti ber-fangirl.
Aku, Park Seoeun peminat tegar kepada Lee Ji Hoon. Dia buat aku tidak tenteram apabila dia sering melontarkan ayat manis kepadaku. Aku boleh kena serangan jantung on the spot tahu?
Dia sentiasa mengambil berat tentang ku. Kadangkala dia menolongku membeli makanan di kafeteria. Huih, berbahang teruk diriku.
Kehadiran dirinya disekelilingku membuatkan aku tidak tentu arah. Aku menjadi seorang yang agak clumsy secara tiba-tiba.
YOU ARE READING
Magic Shop
Fanfiction𝕎𝕖𝕝𝕔𝕠𝕞𝕖 𝕥𝕠 𝕞𝕒𝕘𝕚𝕔 𝕤𝕙𝕠𝕡 𝕨𝕙𝕖𝕣𝕖 𝕞𝕒𝕘𝕚𝕔𝕒𝕝 𝕞𝕚𝕣𝕒𝕔𝕝𝕖𝕤 𝕙𝕒𝕡𝕡𝕖𝕟! 𝙎𝙩𝙖𝙧𝙩: 29042020 𝙀𝙣𝙙: 30042020 𝙎𝙩𝙖𝙩𝙪𝙨: Complete