❤️
❛ Let the love match begin! ❜
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.DAY 1
Selepas kejadian di kafe sekolah kelmarin, Cheonna menghindari pertembungan dengan Baejin. Dia tak tahu bagaimana untuk berdepan dengan lelaki itu lagi.
"Nah" jambangan itu dihulurkan kepada Cheonna.
To: My Kim Cheonna
Sunflower means admiration.
I admire you for so long.
From: yours"Aku jumpa dalam loker kau. Weh, siapa yang minat kau diam-diam ni" bebel Jihoon.
"Aku minta tolong Jihye dan Seoeun tapi diaorang pun takde hint siapa yang bagi bunga ini"
"Kau rasa? Takkanlah firasat kau tak cakap apa-apa?" soal Jihoon. Cheonna mengangkat bahu.
"Entahlah, aku tak tahu. Kau kot" gelak Cheonna tapi tiada pula suara daripada lelaki itu.
"Jihoonie?"
"Kalau aku mengaku yang aku bagi kau bunga selama ini?" Cheonna memandang lelaki itu tak berkedip.
"Cheonie, entah-entah Jihoon yang bagi kau bunga selama ini. Dia tahu banyak pasal makna bunga"
Masin pula mulut Seoeun. Okay, apa reaksi yang sepatutnya aku tunjuk? Ketawa? Senyum? Friendzone dia?
"A..aku ada kelas. Bye"
Pilihan paling bijak; larikan diri.
Cheonna mengeluh sebaik saja dia melabuhkan punggung di tempat duduknya. Kenapa aku tak tolak saja Jihoon tadi?
Tangannya diletakkan di dada. Kenapa jantung dia berdegup kencang seperti ini? Itu Jihoon, kawan baiknya sejak tadika lagi bukannya Baejin yang bagi kau bunga.
YOU ARE READING
Magic Shop
Fanfiction𝕎𝕖𝕝𝕔𝕠𝕞𝕖 𝕥𝕠 𝕞𝕒𝕘𝕚𝕔 𝕤𝕙𝕠𝕡 𝕨𝕙𝕖𝕣𝕖 𝕞𝕒𝕘𝕚𝕔𝕒𝕝 𝕞𝕚𝕣𝕒𝕔𝕝𝕖𝕤 𝕙𝕒𝕡𝕡𝕖𝕟! 𝙎𝙩𝙖𝙧𝙩: 29042020 𝙀𝙣𝙙: 30042020 𝙎𝙩𝙖𝙩𝙪𝙨: Complete