3.2❙ Euphoria

33 5 86
                                    

-ˏˋ 𝘦𝘶𝘱𝘩𝘰𝘳𝘪𝘢 ˎˊ-

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-ˏˋ 𝘦𝘶𝘱𝘩𝘰𝘳𝘪𝘢 ˎˊ-

. . . (=) ‧₊˚ i wonder what i look like in your eyes 🕊

═════════════ ∘◦ ✾ ◦∘ ═════════════

‧₊˚ SEOEUN's POV

Aku baring sambil membelek telefon di tangan. Gambar jejaka yang aku minati itu satu per satu singgah pada pandangan mata. Walaupun sudah berpuluh kali aku melihatnya, rasa bosan tidak pernah timbul.

Akaun instagram milik Woozi menjadi laman kegemaranku. Story yang dimuat naik tidak pernah lepas dari tatapan, lebih lebih lagi gambar post yang menghiasi akaun miliknya itu.

Bzzzttt

Mataku terpana melihat nama Woozi muncul di ruang notifikasi usai telefon bergetar. Aku yang tadinya berbaring kini duduk terperanjat. Lantas tanganku menekannya tidak sabar, berdebar-debar hatiku ingin tahu apa yang Woozi ingin katakan.

Tofuwoozi ♥︎ : Hey, are you there?

Wait whatttt? Woozi cari aku?

Aku menjerit keriangan. Tidak percaya Woozi mencariku ketika aku sedang fikirkannya. Adakah ini hanya kebetulan atau adakah ini jodoh?

Bantal yang menjadi mangsa pelukan sudah lenyek akibat dihempap badanku. Ke kiri ke kanan aku berguling, menutup wajah dan mendakap erat bantal malang tersebut.

Dengan tangan terketar-ketar aku membalas mesejnya. Bukan apa, aku terlalu excited! Tidak lebih seminit, Woozi sudah membalas kembali. Berbunga-bunga hatiku rasanya!

You : Hey, yes :D

Tofuwoozi ♥︎ : Lepas sekolah esok awak free?

You : Ofcourse! Why?

Tofuwoozi ♥︎ : Mcdonald tomorrow?

You : Sure! Can't wait! XD

Aku kini melompat - lompat di atas katil. Sukar untuk aku mengungkapkan perasaan gembira yang mula berputik dalam hatiku ini. Apa yang aku tahu, aku tidak sabar untuk hari esok!

A date? Sure, why not!

・゜・。

Aku berjalan di antara lautan manusia yang perpusu-pusu ingin keluar dari pagar sekolah. Hari ini mood aku lebih luar biasa dari kebiasaan. Aku gembira di setiap saat. Mungkin sebab aku tak sabar untuk petang ini?

Magic ShopWhere stories live. Discover now