╔══════ ∘◦ ✾ ◦∘ ══════╗
❛❛ 𝖉𝖔 𝖞𝖔𝖚 𝖇𝖊𝖑𝖎𝖊𝖛𝖊 𝖎𝖓 𝖒𝖆𝖌𝖎𝖈 ❜❜
╚══════ ∘◦ ❈ ◦∘ ══════╝
.⋆。⋆˚。⋆。˚☽˚。⋆.
〘 you're my ideal type 〙
Matanya masih memandang susuk tubuh itu tidak lepas. Wajah kacak dengan senyuman menawan itu menawan hati batunya.
"Daripada kau pandang dia macam nak tembus, baik pergi je confess"
Gadis bernama Choi Jihye itu mengeluh kecil. Walaupun dia sukakan senior nya itu, dia tahu bahwa meluahkan perasaan pada namja itu bakal melukakan hati kecilnya. Jung Hoseok telah menetapkan matanya hanya pada Rhee Hana.
"Kalau kau suka Hoseok hyung, confess je. Dia bukannya akan malukan kau pun"
Si senyuman kotak ini, Kim Taehyung. Namja yang sangat simple hidupnya. Aku juga mahu jadi seperti dia, berani dan simple pemikirannya.
Jihye sudah lama menaruh hati pada Hoseok tetapi dia tidak berani untuk berkata apa-apa tentang perasaannya.
-ˋˏ✄┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈
〘 i like you—no wait, i love you 〙
Bae Jinyoung, namja yang telah mencuri hatinya sejak pertama kali mereka bertemu. Hanya dengan satu pandangan, Kim Cheonna jatuh hati pada namja berwajah dingin berperwatakan terlajak confident itu.
"Kim Cheonna, right? Saya panggil awak Cheon lah ya?"
"Kalau panggil sayang pun boleh"
"Aku panggil kau baby boleh, Cheonnie?"
Di sudut yang lain, wujud si bodoh berwajah comel ini, Park Jihoon. Namja yang popular dengan kecomelan dan duality nya. Itu pada mata oranglah, pada mata aku-
"CHEONNIE"
"Jangan dekat!! Sekejap, macam mana kau masuk bilik aku?"
"Mak kau yang suruh masuk sini"
Dia tak ubah seperti anak anjing yang idamkan perhatian dan belaian.
-ˋˏ✄┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈
〘 i was blinded by this stupid crush 〙
Park Seoeun mencuri-curi pandang ke arah kumpulan itu, lebih tepat dia memandang ke arah namja yang membisu dan memandang rakan-rakannya yang bergurau sakan.
Matanya tidak beralih daripada Lee Jihoon atau nama popularnya, Woozi. Namja itu telah lama dia perhatikan sejak festival musim bunga beberapa tahun lalu. Suara merdu namja itu membuat Seoeun jatuh hati.
"Biar saya bantu kamu ya"
"Tak mengapalah, sunbae. Saya boleh buat sendiri"
"I don't accept rejection"
Wataknya yang prihatin dan manis itu sudah tentu menarik perhatian semua. Betul tak?
"Aku lagi hensem lah daripada crush kau tu"
"Yang paling penting, aku JAUH lebih tinggi daripada dia"
Si pokok kelapa ini pula bukan nak support! Malah sibuk membandingkan diri dengan pujaan hati Seoeun. Memang pada dasarnya Kim Mingyu itu namja yang sangat sempurna tetapi Woozi sentiasa yang terbaik di mata Seoeun.
.⋆。˚☽˚。⋆。˚⋆。⋆.
╔══════════•| ❈ |•══════════╗
❛❛ 𝖂𝖊𝖑𝖈𝖔𝖒𝖊 𝖙𝖔 𝕸𝖆𝖌𝖎𝖈 𝕾𝖍𝖔𝖕 𝖜𝖍𝖊𝖗𝖊 𝖒𝖎𝖗𝖆𝖈𝖑𝖊 𝖈𝖔𝖒𝖊 𝖙𝖗𝖚𝖊 ❜❜
╚══════════•| ✾ |•══════════╝
| ˚₊· ͟͟͞͞➳❥ • 𝐠𝐥𝐨𝐜𝐚𝐭𝐭𝐲- |
YOU ARE READING
Magic Shop
Fanfic𝕎𝕖𝕝𝕔𝕠𝕞𝕖 𝕥𝕠 𝕞𝕒𝕘𝕚𝕔 𝕤𝕙𝕠𝕡 𝕨𝕙𝕖𝕣𝕖 𝕞𝕒𝕘𝕚𝕔𝕒𝕝 𝕞𝕚𝕣𝕒𝕔𝕝𝕖𝕤 𝕙𝕒𝕡𝕡𝕖𝕟! 𝙎𝙩𝙖𝙧𝙩: 29042020 𝙀𝙣𝙙: 30042020 𝙎𝙩𝙖𝙩𝙪𝙨: Complete