*cu 5 ani in urma*
Ce idiot pot fii! Cum am putut sa o alung pe Maria doar pentru ca am aflat ca este insarcinata! Sunt un mare prost!Au trecut deja 5 luni de cand o caut pe Maria! Nu o mai gasesc!
Aud soneria asa ca merg sa deschid usa si gasesc un cos cu un bebelus si o scrisoare. Ma uit in stanga si in dreapta dar nu vad pe nimeni.
Iau cosul si intru in apartament. Îl pun pe masa din bucatarie si iau biletul si incep sa îl citesc:
"Draga Jungkook, acesta este copilul tau. Nu mai este al meu. Pentru ca eu nu îl pot creste, TU va trebui sa îl ingrijesti. Tu mai alungat, mi-a fost foarte greu, asa ca, ti-e îti voi lasa copilul.
Daca incerci sa ma cauti nu ma vei gasi. Am plecat din tara, unde cu siguranta nu ma vei gasi niciodata.
Te-am iubit, am crezut ca vei accepta copilul, dar tu ai ales sa nu mai cheltui bani inutili pe mine sau pe copil, ai fugit. Dar acum, va trebui sa îl ingrijesti singur.
Cu drag, fosta ta,
Maria"Am terminat de citit biletul si am inceput sa plang. Nu pot sa cred! Ce am facut?! Nu pot sa am grija de un copil!
- Acum asta nu mai conteaza! Va trebui sa ma descurc singur! Oare ce nume sa iti dau? Ma intreb si ma uit la fetita din cosulet. Te voi numi.... Cho Hee! Nu conteaza cum ma voi descurca cu tine, te voi creste si voi avea grija de tine. Nu va trebui sa afli vreodata cine este mama ta! Spun si ma uit la ingerasul din cosulet, care dormea.
*in prezent*
*Jungkook*
Au trecut doar 5 ani de cand ma parasit Maria. Inca îmi este dor de ea, dar nu mai am ce face, am pierdut-o de finitiv...- Haide Jin, ia-o tu pe Cho Hee de la gradinita! Eu am o comanda! Îl rog eu pe Jin.
- Off bine! Spune el. O iubesc pe Cho Hee, dar uneori trebuie sa intelegi ca trebuie sa fi un tata responsabil! Nu ai mai luat-o pe Cho Hee de la gradinita de 3 saptamani! Pe fiecare ne intreaba "Unde este tati?"! Tipa Jin la mine care eram obisnuit cu predica care mi-o tine mereu.
- Promit ca maine vin sa o iau! Spun eu si Jin incepe sa tipe la mine.
- Maine este sambata idiotule! Tipa la mine in timp ce eu fug la cuierul din hol si imi iau haina si cheile.
- Vezi ca Cho Hee iese la 15 fix! Sa nu intarzii! Strig si ies pe usa casei, auzindu-l pe Jin cum ma injura de tot neamu'.
Da, poate sunt un tata iresponsabil, dar acum chiar as fii vrut sa o iau de la gradinita. Am o comanda importanta.
Trebuie sa omor pe cel mai mare doctor din Coreea. Nu va fii usor. Casa este pazita iar acest doctor este acasa. Pacat.
Acum.... cel care ma trimis îmi da, doar 50.000 de woni?! Atat de putin?! As vrea sa îl sun dar, nu am chef de cearta. Barbatul care ma trimis are niste probleme cu doctorul asta, iar eu trebuie sa îi fac practic treaba.
Ma urc intr-un copac din fata casei si sar pe acoperis, trebuie sa fie un balcon aici... aha! Aici este! Un balcon care, se pare ca da fix in camera doctorului asta, care doarme. Ce norocos! Eu acum puteam sa îmi iau copilul de la gradinita! Bine, sa lasam dramele mele.
CITEȘTI
The Wife of A Murder/Jeon Jungkook
RandomIn carte este vorba despre Lee Yoora, o femeie care este batuta de sotul ei in fiecare zi, chiar si in fata copilului. Dar totul se sfarseste cand ea îsi ia copilul de mana si fuge de acasa. Ajungand in fata viitorului ei. Jungkook, cunoscut ca fiin...