- Copii mei! Jungkook îi ia pe cei doi copii în brate, începand sa planga.
Un criminal sa planga? Cine a mai auzit de asta? Dar, Jungkook în acest moment a cedat. Simtea ca îi este frica sa le mai dea drumul copiilor.
- Plangi? Jimin stricase acest moment frumos, prin simplul fapt ca a deschis gura.
- Taci dracu'! Îl mustra Yoongi si îi da o palma peste ceafa.
- Limbajul cat sunt copii aici! Jin îl mustra la randul sau pe Yoongi si primi si acesta o palma peste ceafa.
- Haideti acasa. Daca mai stam mult, va veti omora între voi.
Fetele încep sa chicoteasca la cei trei copii in corpuri de adulti.
******
- Ce faci de mancare? Jimin o ia în brate de la spate pe Hyun Ae, care gatea.
- Fac ceva foarte bun, Jiminie.
- Eu sunt mai bun.
- Ma faceti sa vomit. Yoongi comenteaza si se uita în scarba la cei doi.
- Si mai ziceati de mine ca sunt pervers. Jungkook îsi da ochi peste cap si ofteaza.
- Pai, este adevarat. Esti un pervers si jumatate.
Yoora zambeste si se ridica de la masa, mergand ca sa o ajute pe Hyun Ae. Cand ajunge langa aceasta, îl îndeparteaza pe Jimin si începe a toca legumele.
- Stie cineva unde este Tae? Hoseok observa lipsa prietenului sau, uitanduse împrejur.
- Probabil cu Felix.
Lee Felix conduce diferite lanturi de cluburi de Stripptes, si este un partener de afaceri cu Bangtan si, pe deasupra, este iubitul lui Taehyung de vreo 4 ani.
- Macar sa se întoarca pana maine, avem un transport de arme. Namjoon le readuce aminte baietilor.
Cei din Bangtan nu erau doar criminali. Voi de unde credeti ca avea atatia bani? Prin transporturile pe care le faceau. Arme, droguri sau prostituate.
- Am înteles hyung.
- Cand e gata masa? Schimba Jin subiectul, planganduse ca Hyun Ae tot amesca în oala aia de 20 de minute.
- Ai rabdare! Vrei sa mananci mancare nefacuta? Yoora maraie si îi arunca o privire care la înghetat complet pe Jin, facandul sa taca.
*******
Felix îsi ia iubitul în brata de la spate, sarutandui obrazul. Taehyung se întoarce catre acesta si îl saruta usor pe nas.
- Ce faci, iubire? Felix îi zambeste si îl aseaza usor pe pat, punanduse langa acesta si luandul în brate.
- Crezi ca baieti se vor supara pentru ca nu vin în seara asta? Taehyung întreaba cumva nesigur si îsi pune capul pe umarul iubitului sau.
(În carte Felix este mai înalt ca Tae)
- Nu se vor supara iubitule, stai linistit. Felix îi saruta lobul urechi, coborand usor în jos, catre gat.
- Nu acum, nu am chef.....
Felix îl priveste uimit si îl întoarce cu fata la el, privindul întrebator. Kim Taehyung nu doreste sa faca sex? Cu Felix, iubitul sau?
- Ce ai patit pui?
- Sunt bine, dar acum chiar vreau sa dorm.
- Bine, cum doresti.....
__________
A durat ceva ca sa scriu si acest capitol, sunt în lipsa de idei si inspiratie.
Dar macar am reusit sa fac ceva, care nu a iesit bine deloc, ba chiar, oribil. Iertati-ma daca nu va placut capitolul.
CITEȘTI
The Wife of A Murder/Jeon Jungkook
RandomIn carte este vorba despre Lee Yoora, o femeie care este batuta de sotul ei in fiecare zi, chiar si in fata copilului. Dar totul se sfarseste cand ea îsi ia copilul de mana si fuge de acasa. Ajungand in fata viitorului ei. Jungkook, cunoscut ca fiin...