Jungkook se ridica de la masa si pleaca pentru a se pregati pentru misiunea din seara aceasta. Le face semn lui Jimin, Hoseok si Yoongi sa se pregateasca si ei, imediat plecand toti din casa, gata sa termine odata pentru totdeauna cea ce trebuia facut de mult.
Yoora îi priveste cum pleaca trista, deobicei nu îl intreaba pe Jungkook unde se duce dar acum chiar era curioasa.
Isi elimina gandurile si incepe sa stranga masa, in timp ce Hyun Ae culca copii.
Namjoon incerca sa îl calmeze pe Jin. Baiatul intrase intr-o stare de panica din cauza ca era ingrijorat pentru baiatul care plecase deja de 5 ore.
- Daca a patit ceva, Joonie? Jin îl luasera pe bietul Namjoon de guler incepand sa îl zguduie.
- Totul va fi bine. Dar acum oprestete din a ma zgudui! Namjoon practic tipa la acesta, dar nu îi parea rau, camera se invartea cu el.
- Ce dracu' aveti? Nu mai poate omu' sa doarma din cauza voastra? Taehyung tranteste usa camerei unde erau cei doi, plin de nervi.
Taehyung se bagase la somn acum vreo doua ore dar nu putea dormi din cauza celor doi idoiti din camera.
- Merge cineva sa verifice ce fac fetele? Daca ele patesc ceva, suntem primi decapitati. Jin isi mareste ochi la gandul ca nu ma auzise vreun sunet de la cineva din casa iar probabilitatea ca cineva sa fi intrat in casa era una destul de mare.
Taehyung fuge la camera lui Jungkook si deschide usa fara sa se gandeasca la faptul ca poate Yoora se schimba si era pe jumatate dezbracata.
- Yaa! Kim Taehyung! Iesi afara! Tipa aceasta si apuca o perna din pat arucando spre el.
- Sa stii ca am mai vazut femei dezbracate! Tipa acesta in timp ce iesea din camera, Yoora era bine, acum sa vedem daca Hyun Ae era.
Taehyung se aproprie de camera lui Jimin si de data asta bate, ca sa se asigure ca nu îl vor omora ambele fete.
Bate o data, bate de doua ori, bate de trei ori dar nimeni nu raspunde. De data asta se panicheaza si intra in camera, se uita in jur dar nu o vede nicaieri pe aceasta, asa ca merge la usa de la baie si bate de trei ori. Niciun raspuns.
Se panicheaza gandinduse ca Jimin îi va omora cand va afla ca fata a disparut.
Hyun Ae era in dus, nu auzit bataile in usa ale lui Taehyung. Dar albastrelul panicat intra in baie, si vede apa curgand la dus.
Expira usurat si iese din camera, mergand la cea a copiilor vazandui si pe acestia dormind linistiti.
- Macar nu o sa murim. Gandea Taehyung in timp ce mergea spre camera sa pentru a dormi.
*******
- Jungkook este moarta deja. Jimin îi pune mana pe umar prietenului sau si îl pirveste.
- Intelegem ca nimeni nu trebuie sa se bage in relatia ta dar devi destul de enervant. Yoongi fuse cel care vorbi si isi daduse manusile pline de sange. Ne vedem acasa.
- Ma intreb daca totusi fetele au patit ceva. Dupa cum îi stiu pe baieti, casa trebuie sa fie deja cu sus-ul in jos. Hoseok spune in timp ce urca in masina, alaturi de Yoongi.
- Taehyung e mai idiot, dar Namjoon si Jin sunt mai cu capul pe umeri. Mai ales umeri largi a lui Jin pot tine doua capete, deci sunt in siguranta. Yoongi spune in timp ce isi pune centura de siguranta.
- Totusi, sa speram ca fetele si copii sunt bine. Hoseok isi facea putin griji, singurul lucru pe care îl gandea mintea lui era doar dezastru.
Buuuuuna! Ce mai faceti? Stiu ca nu am mai postat de mult, dar sunt in pana de idei la aceasta carte. Zilele astea ma gandeam, ar trebui sa sterg cartea? Sa imi spuneti si voi daca vreti sau nu.
Si sa trageti si voi un ochisor la noua mea carte! "I love You!" Am postat deja primul capitol si personajele. Sper sa va placa cartea!
Va pup! bye!
CITEȘTI
The Wife of A Murder/Jeon Jungkook
CasualeIn carte este vorba despre Lee Yoora, o femeie care este batuta de sotul ei in fiecare zi, chiar si in fata copilului. Dar totul se sfarseste cand ea îsi ia copilul de mana si fuge de acasa. Ajungand in fata viitorului ei. Jungkook, cunoscut ca fiin...