Yoora a ramas cu 3 copii. Fata se intreba ce se poate juca cu ei, dar vine Alice la ea.
- Tanti Yoora, unde este tati?
- Tati este plecat. Eu va trebui sa am grija de tine pana vine tati. Ce doresti tu sa ne jucam?
- Vatea ascunselea! Spune Alice. Sa ne jucam toti. Tu numeri!
Si asa toti copii s-au ascuns in timp ce Yoora numara.
Dupa ce Yoora a terminat de numarat, a inceput sa îi caute pe copii.
- Copii unde va-ti ascuns? Îi intreaba Yoora si vede un piciorus de dupa perdea. Merge incet pana la perdea si o trage, si o gaseste pe Cho Hee.
- Te-am gasit! Spune ea zambind. Nu face botic si dute pe canapea. Ii spune Yoora si o conduce pe fetita pana la canapea si o pune acolo. Mai sunt doi.
Incepe sa îi caute pe Alice si Chung Ho peste tot. Dupa ceva timp, aude chicoteli de sub biroul lui Jungkook. Merge incet si se uita sub birou, gasindu-l pe Chung Ho.
- Puiule, te-am gasit! Hai sa te duc in sufragerie la Cho Hee. Spune Yoora si îl ia de manuta pe Chung Ho.
Pe drum spre sufragerie, aude niste fosnete din dressing. Deschide usa si o vede pe Alice cum se foia pe acolo.
- Se pare ca va gasesc repede! Spune Yoora si o ia pe Alice de mana, ducand-o si pe ia in sufragerie.
- Voi desenati, iar eu fac cina. Bine? Îi intreaba fata si copii dau aprobator din cap.
Yoora se duce in bucatarie si incepe a pregati cina pentru copii.
*peste 4 ore*
Era trecut de ora 11 noaptea iar Jungkook si baieti nu se intorceau acasa. Yoora isi facea griji, credea ca i sa intamplat ceva iubitului ei.Pe Alice a venit sa o ia JaeBeom acum 2 ore. A mai vorbit un pic cu el si a plecat si el. Fata a bagat copii la somn, Chung Ho intreband de ce tatal sau inca nu a venit acasa, vrand sa il pupe de noapte buna. Nici Cho Hee nu era mai prejos, intreba incontinu unde era tatal ei. Yoora fiind nevoita sa ii spuna fetitei ca tatal ei este plecat, si se intoarce maine dimineata.
Acum Yoora era in camera care o impartea cu Jungkook. Copii dormeau in aceasi camera, iar parinti lor la cateva camere distanta.
Era in pat, asteptandu-l. Dar cu timpul ochi fetei se inchideau, asa ca, a adormit gandiduse la Jungkook.
*perspectiva Jungkook*
Este ora 12 noaptea si noi abea acum am reusit sa terminam toata porcaria asta. Am fost "trasi in teapa". Am rapit o femeie. Noi, deobicei, nu ne ocupam cu rapiri. Dar era necesar. Aceasta femeie stie de existenta lui Yoora si a copiilor. Femeia asta lucreaza in guvern.Daca ea a aflat de asta, le poate face rau. Si, chiar mai rau, sa o ia pe Cho Hee de langa mine. Ar fi cel mai rau lucru. Asta, si sa ii faca rau lui Yoora si lui Chung Ho. Nu mi-as iertao niciodata daca ea ar pati ceva doar din cauza mea.
Parcam masina in fata casei si o scot pe fata din masina, o pun pe umarul meu si o duc in casa. Luminile sunt stinse, cred ca toti dorm.
- Baieti, eu merg sa verific ceva. Voi o duceti in camera. Le spun si ei dau aprobator din cap.
Merg in camera copiilor si ii vad dormind. Zambesc si merg la Yoora. Intru usor in camera si o vad dormind ca perna in brate, zambesc involuntar si ma duc si o sarut pe frunte. Ea isi deschide ochi si imi zambeste.
- Ai venit. Imi spune cu o voce ragusita din cauza ca abea am trezito din somn.
- M-ai asteptat? O intreb si ma asez in pat.
CITEȘTI
The Wife of A Murder/Jeon Jungkook
De TodoIn carte este vorba despre Lee Yoora, o femeie care este batuta de sotul ei in fiecare zi, chiar si in fata copilului. Dar totul se sfarseste cand ea îsi ia copilul de mana si fuge de acasa. Ajungand in fata viitorului ei. Jungkook, cunoscut ca fiin...