(10 ani mai tarziu)
- Chung Ho! Ia-le pe surorile tale si vino jos! Mama e gata!
- Imediat mama! Striga inapoi baiatul, punandusi hanoracul pe el, fugind la camera surori lui mai mari.
Yoora se duce in bucatarie si incepe a aseza masa impreuna cu sora ei si fetita lui Taehyung care este o bomboana de fata si mereu o ajuta la treaba.
Jungkook impodobea bradul impreuna cu Felix si Jimin, care tot ce stia sa faca este sa fure prajiturile de pe masa si sa le manance, nu sa le puna in cosuletul de sub brad. Oftand exasperat, ia tava cu prajituri si o pune sus pe dulap, stiind ca cei doi baieti nu vor ajunge acolo.
Namjoon si Jin impachetau cadourile, defapt, mai mult Jin facea treaba pentru ca Namjoon a reusit sa se infasoare singur in banda adeziva si hartie de impachetat.
Taehyung, Hyun Ae si Yoongi decorau sufrageria pentru Craciun. Taehyng picta pe pereti diferite forme de Craciun, Hyun Ae incerca sa gaseasca un film bun cat si pentru copii si pentru adulti, iar Yoongi doar statea pe canape fara sa îi ajute pe cei doi.
Iar Jaebeom, pur si simplu, statea langa fratele lui dormind.
Hoseok facea cea mai usoara treaba din casa, avea grija de fetele cele mici. Chung Ho, Cho Hee si Alice erau mari si puteau sa isi poarte singuri de grija dar Jamie si Hyo Jin nu puteau.
Toti faceau cate ceva, fiecare avea cate o ocupatie dar nu uitau sa petreaca timp impreuna niciodata.
Felix si Jimin furau din prajitutile si dulciurile facute de Hyun Ae, Yoora si SaeJin. Jungkook cand prindea ocazia îi mai fura cate un sarut Yoorei. Hoseok primea castane in cap de la Taehyung cand fata lui îi spunea ca acesta nu o baga in seama. Namjoon si Jin au ajuns sa rada si sa zambeasca chiar daca camera lui Yoongi a ajuns un dezastru.
Chung Ho si Cho Hee, chiar daca nu erau frati de sange, se intelegeau ca unii si îi faceau farse lui Jaebeom cand adormea, la fel si lui Yoongi. Alice a ajuns in bucatarie si ea, find exasperata de mama ei ca nu purta haine decente. Hyun Ae a ajuns, nimeni nu stie cum, pe dulap si tot striga dupa ajutor dar toti o ignora stiind ca Jimin e cel care a puso acolo si tot el o va da jos.
Ce putem spune, o familie nebuna dar frumoasa.
- Sa facem un toast! Ridica Jungkook paharul in sus. Vom ramane mereu uniti, la bine si la greu ca o adevarata familie!
Ultima fraza o spun toti la unison si deschid sampania, dopul zburand Dumnezeu stie unde, si band toti fericiti din sampania cu gust de capsuni.
- De ce capsuni? Si de ce de copii? Se planse Jimin, vazand sticla de sampanie.
- Pentru ca avem copii la masa. De acea dragule. Îi explica calm Hyun Ae, mangaindui parul.
- Bine....
Nimeni nu mai comenteaza nimic, incepand sa vorbeasca, sa rada, si sa se imbete.
- Chung Ho! Lasa-ma! Se planse Alice, cand baiatul a inceput sa o sarute.
- Frate, las-o! Cho Hee îl loveste peste umar, acesta indepartanduse imediat de fata si oftand.
- De ce nu ma pot distra? Se milogeste acesta uitanduse la Jungkook care radea pe saturate cu Yoongi si Jimin. Tata!
- Hm?
- Pot face ce vreau eu in seara asta? Intreaba baiatul cu speranta in glas.
- Nu te atingi de Alice pana nu face niciunul din voi 18 ani. Îi raspunde Jungkook, Cho Hee ranjind victorioasa.
Chung Ho îi saruta usor gatul lui Alice, oftand frustrat.
- Lasa si tu copii sa se distreze! Sare Jaebeom in apararea lui Chung Ho, Alice dand negativ din cap. De ce scumpa?
Alice pur si simplu se pune in spatele lui Chung Ho, starnind cateva chicote de la cei de la masa.
- Asta e familia pe care o indragesc si o iubesc. Se pune mai comod in scaunul lui Taehyung, incepand sa tipe imediat. Hyo Jin nu il mai trage pe tac-tu de par! Doar eu am voie sa fac asta.
- Taehyung! Nu acum, acasa. Îi raspunde Jimin si isi da ochi peste cap.
Si asa toata noaptea au vorbit si au ras, pana cand au adormit toti in cele mai ciudate locuri din cauza alcoolului consumat.
Dintre toti, Yoora si Jungkook erau trezi, stand pe balcon tinanduse de mana si stand tacuti.
- Ma bucur ca avem o familie frumoasa. Spune Yoora si îi arata zambetul ei dulce lui Jungkook.
- Cu o sotie frumoasa, o fata de 10 ani obraznica, o fata de 16 ani cheltuitoare de bani si un baiat de 15 ani cu pofte sexuale de la o varsta asa frageda.
- Ya! Nu mai strica momentele Jungkook!
- Te iubesc.
- Si eu te iubesc.
Sfarsit
CITEȘTI
The Wife of A Murder/Jeon Jungkook
SonstigesIn carte este vorba despre Lee Yoora, o femeie care este batuta de sotul ei in fiecare zi, chiar si in fata copilului. Dar totul se sfarseste cand ea îsi ia copilul de mana si fuge de acasa. Ajungand in fata viitorului ei. Jungkook, cunoscut ca fiin...