capitol 5

759 40 0
                                    


- Haide Yoora! Hai sa ne plimbam putin! Se roaga Hyun Ae de fata care statea pe canapea cu poza lui Jungkook in mana.

Trecuse deja 2 luni de cand Jungkook a fost inchis. Yoora era distrusa.

Jungkook fusese condamnat la 15 ani de inchisoare cu executare. Iar asta o distrugea pe Yoora. Stia ca nu o sa il mai vada pe baiat o vreme indelungata. Dar nu avea ce face, in acest moment era neputincioasa.

Yoora statea in pat cu poza lui Jungkook in mana. Ii era prea dor de el. Hyun Ae se ruga de fata sa mai iasa din casa. Fata nu mai iesise din casa de cand a fost ziua procesului. Si Hyun Ae a fost acolo, si intelege tristetea fetei.

*flash back*

- Jeon Jungkook, esti condamnat la 15 ani de inchisoare cu executare. Spune judecatorul si Yoora incepe sa planga.

- Park Jimin, esti condamnat la 17 de inchisoare cu executare. Mai spune judecatorul si se pot auzi in continuare suspinele lui Yoora care era distrusa.

- Imi pare rau iubito!.... tipa Jungkook in momentul in care este luat pentru a fi dus la puscarie. Ma voi intoarce! Iti promit asta! Tipa el si este scos din sala in timp ce Yoora nu se mai poate controla si vrea sa mearga dupa el dar Hyun Ae o opreste.

- Va fi bine, iti promit! Ii spune Hyun Ae si incearca sa o linisteasca.

- Ba nu! Tipa Yoora si vrea sa se elibereze dar aude si consecintele celorlalti.

- Kim Namjoon, esti condamnat la 20 de ani de inchisoare cu executare. Spune judecatorul si cativa polisti il iau si il baga in aceasi masina cu Jungkook si Jimin.

- Kim SeokJin esti condamnat la 18 ani de inchisoare cu executare.

- Min Yoongi esti condamnat la 21 de ani de inchisoare cu executare.

- Jung Hoseok esti condamnat la 17 ani de inchisoare cu executare.

- Kim Taehyung esti condamnat la 14 ani de inchisoare cu executare.

Si cu astea fiind spuse baieti sunt luati si dusi la o inchisoare de ultima siguranta.

*end flash back*

Hyun Ae isi aduce aminte si ofteaza. Doar ea stie cat a trebuit sa o inpace pe Yoora. Ea a suferit foarte mult cand Jungkook a fost bagat la puscarie. Dar motivele sunt necunoscute. Asta i se pare suspect. Ea stie ca daca cineva este bagat in inchisoare, exista si un motiv, ceva anume. Ei au primit acele sentinte doar din trecut si nu din prezent. Pentru ea este prea complicat.

- Yoora, nu vrei sa iesim in parc cu copii dupa ce ii luam de la gradinita? O intreaba Hyun Ae iar fata isi ridica privirea spre ea.

- Bine. Poate asa iau si eu putin aer. Spune Yoora si se ridica din pat, mergand spre baie pentru a se schimba.

******************

Jungkook statea in curtea inchisori impreuna cu ceilalti baieti si detinuti. Ii era dor de Yoora, vroia sa o stranga in brate. Dar nici el nu stie cand o sa o mai vada pe fata.

- Haide Kook, nu mai fi trist. Poate o sa iesi de aici mai devreme. Ii spune Jimin si il bate pe umar.

- Wow, uite-l pe Jeon Jungkook! Spune un detinut si se aproprie de cei 7 baieti. Cum ai fost prins? Parca erai cel care niciodata nu era prins. Mai spune el si rade, asta enervandul pe Jungkook.

- Parca erai casatorit, parca aveai o familie. Mai spune unul si Jungkook explodeaza de nervi. Baieti au observat asta, asa ca incercau sa il tina pe Jungkook.

The Wife of A Murder/Jeon JungkookUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum