capitol 10/pt 2

525 33 3
                                    

- Trebuie sa îi gasim! Trebuie sa îmi gasesc copii!

Jungkook era asa disperat. Copii disparusera deja de 5 zile! 5 zile! El simtea ca va exploda.

- Linisteste Jungkook! Îi vom gasi, stia linistit! Jimin îl bate pe umar si se aseaza inapoi în fata calculatorului.

Toti erau în camera lor. Acolo unde erau toate armele, calculatoarele si restul echipamentului.

Jungkook nu mai dormisera din acea seara, încerca din rasputeri, sa îi gaseasca dar nimic nu mergea.

Stia sigur cine ia luat copii, si avea sa se razbune. Sa îi taie în bucati pe fiecare dintre ei si sa îi arda. Dar gandurile de razbunare trebuiau puse pentru mai tarziu, acum avea altceva de facut.

- Cum mai merg cautarile? Hyun Ae intra în camera si aduce cafelele celor 7.

Fiecare dimineata era la fel. Hyun Ae aducea cafelele, iar ei beau fara sa manance ceva.

- V-am adus si niste oua ochiuri, facute iar de mine. Yoora nici acum nu se poate da jos din pat. Hyun Ae zice pe un ton trist si iese din camera.

Yoora cand auzise de faptul ca cei doi copilasi au disparut, a început sa tipe si sa planga. Credea ca ei doar glumesc la început, dar cand lea vazut fețele triste, stia ca era adevarat.

Nici cand Jungkook a luat-o în brate nu sa oprit din plans, dar, adormise din cauza crizei pe care o avuse timp de 30 de minute.

Jungkook ofteaza cand îsi aduce aminte, toti sufereau dupa cei doi copii. Casa parea mai goala.

Fara cei doi care sa se certe pe o jucarie, sau sa rada. Uneori Jungkook, din obisnuinta, vroia sa iasa pe usa si sa îi ia de la gradinita. Dar se întoarce pe calcai si continua cautarile.

Ofteaza si se îndreapta spre camera lui, trebuia sa o convinga cumva pe Yoora sa îsi revina din acea stare. Putea sa îi faca rau bebelusului din înauntrul ei.

Ciocane usor în usa si intra în camera, vazando stand pe pat dormind. Zambeste si se aproprie de ea, îi saruta fruntea si o priveste mai îndetaliat.

Avea o micuta burtica, de unde stia?

Cand Jungkook a cunoscuto pe Yoora, aceasta era exact ca o scobitoare si a ramas asa chiar daca el îi zicea mereu sa manance. Asa era construit fizcul ei.

Yoora îsi deschide usor ochi, vazandul pe Jungkook cum îi zambeste, ea returnandui gestul.

- Vrei sa mergem prin parc? Sa mai ei si tu aer.

- Kookie, nu am chef. Jungkook se aseaza usor langa ea in pat si începe sa îi mangaie spatele. Am spus ca nu vreau Jungkook, pleaca.

- Nu te mai comporta urat cu sotul tau. Se aude o voce, cei doi îsi intorc capetele si îl vad pe Hoseok aproape cazand din picioare la cat de adormit era. Kook, noi vom lua o pauza, vrem sa dormim.

- Normal Hobi, mergeti si dormiti.

Hoseok a zambit si a plecat spre camera sa, pentru a se odihni pentru tot restul zilei.

- Mergem si noi la o plimbare în parc? Yoora ofteaza si se ridica din pat, luandusi cateva haine din dulap si intrand în baie pentru a se schimba.

Jungkook ranjeste si se schimba si el într-un palton negru, tricou negru, pantaoni negri, o bandana neagra în jurul gatului, o sapca neagra si, pieasa de rezistenta, o sapca neagra.

Yoora iese din baie, îmbracata într-un palton(logic) negru, o bluza neagra cu pantaloni negri mulati si o sapca neagra.

- Ne-am asortat baby! Jungkook chicoteste si îi inmaneaza o masca, Yoora acceptando cu mare placere.

Cei doi îsi încalta tenesi negri si ies din casa, îndreptanduse spre parc. Desi era dupa-amiaza era frig pentru o zi de toamna.

Cei doi se plimbau prin parc, tinanduse de mana.

*******

- De ce nu va cauta?! Tipa G-Dragon si da cu pumnul în masa, cei doi copii suspinand.

- Îi faci sa planga, idiotule! Jay îl priveste urat si îsi acopera urechile cu mainile, auzind cum Chung Ho a început sa planga.

Kai se duce la acesta si îi mangaie usor parul, potolindul.

Cei trei au spart sistemul camelelor de supraveghere din casa celor din BTS, si au putut vedea tot ce se întampla în casa.

Vedeau cum fetele faceau curat, cum uni baieti dormeau pe canapea si uneori cum copii se luau la bataie în joaca.

Au putut afla punctele lor slabe, au putut afla multe despre ei în doar putin timp. În casa acea toti faceau ce îi surade capul lor tembel pentru ca nu erau în vazul lumi.

Kai a vazut modul în care Jungkook si Yoora au reactionat cand copii au disparut. Îti rupea sufletul.

Kai a vazut noptile nedormite si durerea tuturor din ochi, pe toti îi durea sufletul ca cele mici fiinte au disparut.

- La ce te tot gandesti? Te strig de 10 minute. Kai îsi întoarce privirea spre G-Dragon si îl vede la monitoare. Toti dorm, sunt obositi dupa atatea zile nedormite. Ce prosti.

Kai de încrunta si merge si el sa priveasca cele patru monitoare. Chiar asa era, toti dormeau. Dar un dormitor era gol, acela fiind a lui Jungkook.

- Jungkook si Yoora au plecat. Avem o sansa sa ne integram si sa mai rapim pe cineva.

- Pe cine? Jay credea ca doar copii erau pe lista barbatului.

- Fata acea de langa Jimin, arata bestial dar în bratele acelui idiot nu. GD(G-Dragon) se uita la fețele celor doi care par uimite.

- Esti nebun? Este unul dintre cei mai periculosi din Bangtan! Daca te atingi de ea, o sa mori! Kai chiar nu glumea în cea ce spunea.

Jimin era foarte periculos si puternic. Odata, cei din BTS au fost la o întalnire cu alte bande iar unul la calcat pe acesta pe picior, iar Jimin sa enervant destul de rau. Va spun doar un lucru, sa lasat cu sange. Mult sange.

- Cand vor veni sa îi caute pe copii, vom merge dupa ea. Nu ma intereseaza de Park Jimin si de foarta lui de tot rahatul, voi avea acea fiinta superba.

______________

Va las în suspans.....

Nu stiu cand, dar va sigur ca cat mai curand va veni si urmatorul capitol.

Siiiii

Va multumesc enorm de mult pentru ca avem peste 900 de ochisori la "Sotia unui Criminal...."! Va iubesc enorm de mult.🥰😭😭

The Wife of A Murder/Jeon JungkookUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum