capitol 10

542 32 4
                                    

Hyun Ae iese din dus cu un prosop infasurat in jurul corpului. Merge la dulap si îsi scoate o pereche de pijamale roz bombon. Foarmate din pantaloni scurti si un sutien din dantela si lenjerie roz.

Îsi da prosopul jos si începe sa se schimbe, cand era gata sa îsi puna sitienul, pe usa intra Jimin rosu la fata de nervi.

Cand baieti au ajuns acasa au aflat de la Yoora ca Taehyung a intrat peste ea in camera si s-ar fi putut sa intre si peste HyunAe. Jungkook si Jimin erau tinuti de Yoongi si Hoseok ca sa nu îl omoare.

- Ce faci, iubito? Idiotul ala a intrat aici? Jimin o întreaba in timp ce îsi da tricoul plin de sange jos, ramanand la bustul gol.

- Care idiot? Jimin îi numea pe toti baieti idioti, si fetei îi era greu sa realizeze care din ei.

- Taehyung.

- Cred ca am auzit usa de la baie deschizanduse...... Hyun Ae se gandea in timp ce Jimin devenea si mai rosu la fata.

- Poftim? Cum a îndraznit? Kim Taehyung, am sa te omor! Tipa ultima propozitie in timp ce merge la fata si îi saruta gatul.

- Esti nervos? Hyun Ae incerca sa îsi tina gemetele pentru ea, dar dadea gres lamentabil.

- De ce stai asa în fata mea? Jimin îi da o palma la fund si se uita cu un ranjet pervers la Hyun Ae.

- Ai intrat camd eram gata sa îmi iau sutienul pe mine. Hyun Ae se incrunta, nu credea ca Jimin poate fi asa pervers.

Jimin doar chicoteste si o saruta pe nas, intrand in baie, lasando pe Hyun Ae sa se bage la somn.

*******

- Am sa îl bag în pamant! Jungkook spune si Yoora îi mai da o palma peste ceafa.

- Taci! Întelege odata ca era îngrijorat ca, poate, pateam ceva! Asa ca taci naibi din gura!

Yoora deja se saturase sa auda toate blestemele pe care Jungkook i le arunca prietenului sau cel mai bun.

Yoora îsi pune mana pe burtica si o mangaie(am uitat in ce luna de sarcina este Yoora, deci voi zice si eu ca e luna a doua).

- Ce face baietelul meu? Jungkook îi saruta abdomenul si îsi pune capul pe micuta burtica a sotiei sale.

- De unde stii ca nu este o fata? Yoora se uita urat la el si începe sa se joace cu parup lui.

- Bine scumpo, este o fata. O fetita care va fi exact ca tatal ei, o criminala. Care va ucide inimele baietilor- Auu!

- Nu mai vorbi prosti!

Yoora îl mai da o privire si îsi imchide ochi, vroia sa doarma si în momentul asta statea în cea mai potrivita pozitie de somn.

- Noapte buna, iubito. Jungkook îi mai saruta odata burtica si adoarme, cu gandul la sotia lui si la copii.

Imediat Jungkook îsi deschide ochi larg si se ridica imediat din pat, fugind la camera unde dormeau cei doi. A uitat sa verifice copii! Ce idiot poate sa fie!

Tranteste usa de perete, uitanduse prin camera. Liniste. Intra în camera si se uita în patul lui Cho Hee, trage patura, gol.

Se uita la patul lui Chung Ho, trage patura cu frica, patul era gol.

Inima i se opreste pentru o secunda, unde erau copii lui? Unde erau îngeri lui? Razele lui de soare?

- Cine va luat? Cine a îndraznit sa se atinga de comorile mele?

Jungkook spune si vede geamul deschis, strange din dinti si se întoarce si iese din camera, trantind usa.

Pe scari se vede silueta lui Yoongi care vine la el si îi da o palma peste fata.

- De ce faci atata zgomot? Vreau sa dorm. Yoongi plescaie si îl priveste urat pe cel mai tanar.

- Au disparut. Copii au disparut! Jungkook tipa si îl apuca de guler. Dormitorul este gol, trezestel pe Hoseok, acum!

Yoongi se duce la bucatarie si scoate o tigaie si o lingura de lemn, incepand sa bata în ea.

- Ce-i cu zarva asta? Uni vor sa doarma! Hoseok si Jimin apar in peisaj, doar în boxeri.

- Duceti-va si îmbracati-va! Acum! Jungkook avea o privire care baga spaima în tine, doar lea tras o privire celor doi iar ei au si disparut.

Peste alte cateva minute in care Yoongi a batut în tigaie, apare Jin frecanduse la ochi.

- De ce faci atata galagie? Vrei sa te omor?

- SeokJin, copii au disparut!

Doar acesta cuvinte au trebuit spuse ca Jin sa se trezeasca complet si sa plece pentru a se îmbraca si pentru a îl trezi pe Namjoon.

- Yoongi, tu si Taehyung ve-ti ramane cu fetele, ca sa nu dispara si ele.

Yoongi da din cap aprobator si duce inapoi cele doua ustensile de bucatarie, ducanduse in camera lui.

- Sper sa fie bine....

********

- Ce copii frumosi! G-Dragon îi privea pe cei doi copii care plangeau pentru ca nu îsi vedea parinti.

- Vleau la appa! Cho Hee începuse sa tipe cand vasuse ca nu mai era in dormitorul ei, ci într-un loc necunoscut si plin de oameni ciudati.

- O vreau pe eomma! Cei trei înfractori nu îi puteau soporta pe cei doi copii, le spargeau timpanul.

Dar totul era pentru o misiune importanta. Cea de al face pe Jungkook sa vina dupa copii lui, si ei sa mearga dupa sotia sa.

- Dar copii, noi suntem niste oameni buni! Noi nu vrem sa va ranim! Kai aparu în peisaj si se apropie de cei doi, începand sa îi mangaie pe cap, de parca ar fi niste caini.

- Da? Cho Hee îsi sterge lacrimile cu manutele sale micute si îl priveste pe Kai cu ochi de catelus.

- Normal. Acum, va rog, nu mai plangeti! Daca sunteti în siguranta, nu aveti de ce.

Kai stia cum sa se comporte cu un copil, el a avut un copil si o sotie. Dar, din pacate, au fost asasinate acum 8 ani. Cand el a fost plecat în America pentru cateva zile.

Si va imaginati doar tristetea dar si depresia prin care a trecut acesta cand si-a vazut persoana iubita si fetita de 5 ani prinse în cui de perete.

Cu mainile deasupra capului si cuie la maini si la picioare ca semnul unei cruci(exact cum a fost Iisus)

Kai pleaca de langa cei doi copii si îi priveste pe ceilalti doi barbati cu ura. El nu fusese de acord cu acest plan.

Originalul plan era sa o rapeasca pe Yoora, care era însarcinata cu viitorul copil al lui Jungkook dar Kai nu a fost de acord. Baieti au schimbat planul, rapindule copii.

Kai era de acord cu planul de al tortura pe Jungkook, dar pe un membru al familiei sale, niciodata.

Întelegea durerea prin care trecea Jungkook în acest moment, parca îl vedea pe Jungkook cum plange disperat, încercand sa îsi gaseasca copii.

De acea, sa decis sa îl ajute pe acesta.

===========

De aici va las in suspans:))

Nu îmi vine sa cred ca am reusit sa excelez în aceasta lume a fictiuni si reusind însfarsit sa îmi exprim sentimentele prin scris.

Va multumesc mult pentru toata sustinerea pe care mi-o dati! Sunteti minunati si va multumesc mult pentru faptul ca am ajuns asa departe cu aceasta carte.

Avem aproape 700 de cititori.  Acest fapt este foarte important pentru mine, va mai multumesc inca odata!❤😍

A si, va rog, ignorati greselile gramaticale!

The Wife of A Murder/Jeon JungkookUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum