- Hyun Ae a disparut! Striga Jimin din camera sa.
- Poftim?! Jin si Namjoon ies din camera, ambi dezbracati.
- Voi ce dracu' ati facut? Jimin era confuz si nervos dar totusi încerca sa para calm.
- Sex. Nu-i vizibil? Jin roseste la vorbele iubitului sau si se ascunde în spatele acestuia.
- De ce naiba ma-ti trezit? Yoongi apare in peisaj, planganduse de faptul ca ia fost deranjat somnul.
- A disparut, Hyun Ae a disparut! Jimin tipa mai tare, facandui pe cei trei sa se albeasca la fata.
Yoora si Jungkook intra în casa zambind dar zambetul lor se sterge imediat ce aud tipete de sus.
Fug speriati la etaj, gasind un Jimin agitat si rosu la fata de nervi.- Ce sa mai întamplat acum? Jungkook ofteaza si îi strange mai tare mana Yoorei.
- Hyun Ae a disparut! Iubirea vieti mele a disparut! Jimin îsi plangea singur de mila într-un moment nepotrivit.
- Iar tu unde erai? La dracu-n praznic? Yoora parea cea mai nervoasa dintre toti cei trezi.
- Eram la baie-
- Tu nu ai auzit cand acea persoana a intrat în camera? Esti surd? Am sa te omor Park Jimin daca pateste ceva!
Baieti se sperie de ea, pana si Jungkook. Ei stiau ca Yoora poate fi periculoasa, dar nu credeau si ca în acest stadiu.
- Mergeti si cautati-o! Verificati camerele de luat vederi! Daca nu va miscati mai repede va omor în bataie!
Yoongi, Jin si Namjoon pleaca în camera pentru a se schimba iar Jungkook si Jimin pleaca sa verifice camerele de supraveghere.
Yoora merge în camera lui Taehyung, si vrea sa îl trezeasca dar întai îi analizeaza camera.
Avea un perete vopsit albastru iar altul rosu. Pe cel albastru se afla o masuta de machiaj, un saxofon prins de perete, un dressing si o parte de pat. Pe partea rosie se afla o bata cu sange uscat, tot felul de pistoale personalizate, si tot felul de instrumente sexuale, si o alta masuta de machiaj doar ca cu accesori si alta parte de pat.
Camera lui Taehyung nu seamana deloc cu camerele celorlalti, aceasta aratand personalitatea lui.
Yoora revine la realitate, si merge spre patul lui Taehyung, dar îl vede gol. Cand se întoarce da nas în nas chiar cu Tae care avea un prosop înfasurat în jurul taliei.
- Ce cauti în camera mea? Taehyung zambeste cand o vede pe Yoora tremurand.
- Hyun Ae a disparut, Tae.
- Multumesc de înstintare, acum, iesi din camera mea!
Yoora fuge si închide usa în urma ei, Taehyung o speria, trebuia sa recunoasca.
Mereu a fost misterios, mereu a fost cel mai înfricosetor din membri. Toti se speriau de acesta.Intra în camera lui Hoseok, stia ca doar el mai trebuie trezit, dar întai analizeaza camera.
Era un galben deschis, avand doua dulapuri cu arme si un dressing mare, o baie mica si diferite suporturi unde se aflau cateva poze, cel mai probabil, cu familia lui.
Se aproprie încet de patul acestuia si îl misca usor, acesta ridicandusi putin capul, avand o fata adormita.
- Hoseokie, trezeste-te. Hyun Ae a disparut, si chiar ma întreb cum nu ai auzit tipetele celorlalti.
- Poti sa îmi faci o cafea? Hoseok se ridica din pat si merge spre baie, fata aproband si pleaca din camera lui, mergand la bucatarie.
Avand în vedere ca era 4 dimineata, niciunul nu vroia sa îsi întrerupa somnul dulce, dar aveau deja 3 disparuti si ei tot nu îsi dadeau seama cine este.
********
- Unnie?
- Nonna?
- Chung Ho? Cho Hee? Doamne! Sunteti bine!
- Cat de prosti pot fi cei din Bangtan! Daca o mai iau si pe cealalta, o sa înnebuneasca! GD rade cand se uita pe monitoare si dupa îsi întoarce capetele spre cei trei.
- Ce vrei de la noi? Hyun Ae a fost întrerupta din somn, iar asta nu era bine.
- Voi sunteti doar momeala draga mea, daca va vroiam raul, erati morti de mult.
- De ce nu ma puteai rapi direct pe mine? Hyun Ae era într-o confuzie maxima.
- Copii sunt cele mai importante carti ale mele! Daca Jungkook îsi vede comorile suferind, va ceda. E simplu.
- Eu nu mai accept asa ceca! Se revolta Kai. Vrei sa te razbuni, dar, ce vina au bieti copii? Nu sunt deloc implicati în tot rahatul asta!
- Si în plus, nici fata asta nu este de vina, este ca copii, o victima colaterala. Jay se revolta si el.
- Biata Yoora, sufera atat de mult dupa copii iar tu esti doar un nenorocit care vrea razbunare! Hyun Ae era nervoasa pe barbatul din fata.
- Appa!
Se aude o bubuitura foarte puternica, toti întorcandusi capul spre acel loc. Vazandui pe cei 7!
Toti erau îmbracati în culori diferite, Jungkook în negru, Jin în galben, Namjoon în verde, Hoseok în gri, Yoongi în alb, Jimin în portocaliu iar Taehyung în albatru si rosu.
Sunt niste tinute c-am ciudate pentru niste criminali, dar, ei mereu s-au îmbracat în culori deschise sau închise în timpul atacurilor si au luat si porecla *Criminali Colorati*
- Ce avem noi aici? 7 prosti! GD rade si îi priveste pe toti pana cand îl ochieste pe Taehyung care îl privea jucaus. Ce e baby? Nu ai pe nimeni care sa te satisfaca?
- Draga, o-i fi gay, dar- se apoprie de GD- asta nu înseamna ca sunt slab.
Taehyung îl loveste cu genunchiul în punctul sensibil si GD cade pe jos.
- Kai si Jay, dezlegati pe copii si pe Hyun Ae. Baieti, ajutati-ma cu restul.
Kai si Jay îi dezleaga si fug afara unde dau de Yoora care începe sa planga si sa îsi ia în brate copii.
- Multumesc. Sopteste aceasta printre suspine, baieti zambindui.
********
- Sa înceapa distractia...... sopteste Taehyung si îl loveste în piept cu bata pe GD.
CITEȘTI
The Wife of A Murder/Jeon Jungkook
RandomIn carte este vorba despre Lee Yoora, o femeie care este batuta de sotul ei in fiecare zi, chiar si in fata copilului. Dar totul se sfarseste cand ea îsi ia copilul de mana si fuge de acasa. Ajungand in fata viitorului ei. Jungkook, cunoscut ca fiin...