capitol 13

419 25 9
                                    

- E plecata de o ora. E plecata de o ora?! Daca i sa întamplat ceva? Este însarcinata! Daca copilul a patit ceva?

Cho Hee si Chung Ho au fost luati rapid de Felix si Taehyung, care au plecat în camera acestuia.

- Nu trebuie sa tipi în halul asta! Jimin îi trage o palma peste ceafa, privindul urat. 1. Speri copii 2. Yoora este cu Hoseok.

- De ce nu ai spus asa de la bun început? Jungkook îsi ridica o spranceana si îl priveste întrebator pe barbat care isi da ochi peste cap oftand.

- Pentru ca tu esti prea prost sa realizezi ca el lipseste. Namjoon, care este seful bandei, îi trage o palma peste fata. Data viitoare cand deschizi gura, gandeste si analizeaza.

- Offf, vreau doar sa îmi vad sotia gravida. Jungkook se pune pe canapea, cu mainile în san si face botic.

Daca se gandea mai bine, nici nu stia ce sex are copilul.(nu mai tin minte daca am precizat sau nu genul copilului, deci, sa zicem ca Jungkook nu stie). Yoora nu vroia sa îi spuna nici în ruptul capului si nu putea sa îsi dea seama.

Macar Chung Ho si Cho Hee sa se înteleaga cu micutul- Copii!

- Unde sunt copii?! Jungkook sare de pe canapea cu mainile în cap, tipand.

- Iau luat Felix si Tae cand tu faceai crize de nervi. Îi spune plictisit Yoongi si se întinde pe canapea, cu mainile puse la cap.

- Si eu cum n-am observat? Era confuz.

- Erai prea prins în lumea ta. Jimin îi da o palma peste ceafa si o ia stil mireasa pe Hyun Ae plecand in camera lor.

Jungkook ofteaza si porneste televizorul, uitanduse la un desen animat.

*intre timp in camera lui JK*

Cho Hee statea in bratele lui Felix, iar Chung Ho in bratele lui Taehyung dormind din cauza ca s-au jucat foarte mult.

- As dori sa am si eu copii! Taehyung vorbeste pe un ton copilaros, punandusi capul pe pieptul lui Felix, care îi zambeste.

- Putem adopta un copil, petal.

- Da! Tipa Taehyung fericit dar Felix îi pune mana la gura si îi face semn sa taca. A da, dorm copii.

Taehyung zambeste si îl saruta scurt pe buze pe iubitul sau, dupa inchizandusi ochii.

***

- Yoora! Ma dor mainile si picioarele! Hai acasa odata! Se plange Hoseok deja a n oara pe ziua de azi, asta facando pe fata sa se enerveze.

Yoora si Hoseok erau la supermarket, trebuiau sa cumpere strictul necesar in casa. Dar Hoseok se tot plangea, si asta rezulta o durere imensa de cap.

- Nici Yoongi nu s-ar fi plans atat! Îi reproseaza aceasta, mai punand un pridus in cos.

- Pentru ca esti sora sotiei fratelui sau! De acea nu ar fi comentat nimic! Haide acasa!

- Okay Hoseok, mergem acasa. Acum du-te si aseaza cumparaturile la casa de marcat!

- Am inteles sefa! Hoseok saluta miliatareste, si fuge la casa, fericit ca va scapa insfarsit de Iad.

Yoora pe drum spre casa de marcat, mai ia de pe rafturi cateva produse, mai bine zis dulciuri. Avea pofte mari, iar dulciurile erau singura solutie pentru a-si potoli poftele.

_______

Va multumesc enorm de mult pentru faptul ca am facut la carte aproape 1,60 de mii de ochisori! Mi-ati facut seara mult mai frumoasa!

Va pup!❤

(Va rog sa scuzati greselile gramaticale, mi-a fost prea lene sa corectez)

The Wife of A Murder/Jeon JungkookUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum