1 . Bölüm

6 0 0
                                    

''''

" Evet Jennie, burası yeni evin "

Lalisa Celine markalı küçük çantasını çıkardı ve askıya astı. Jennie ise hayran bir şekilde içinde bulunduğu büyük malikaneyi inceliyordu. Lalisa salona doğru giderken konuştu.

" Evi gezebilirsin Jennie "

Jennie Lalisa'nın arkasından baktı ve gülümsedi. Bu büyük evi gezmeyi gerçekten çok istiyordu. Salon kapısının yanında duran büyük kapıya doğru yöneldi. Kapının kulpunu kavradı ve hızla kapıyı açtı. Karşısına büyük bir mutfak duruyordu. Hemen içeri girdi ve büyük mutfakta gezinmeye başladı. Lalisa'nın güzel yemek yapamadığını biliyordu. Ayrıca hizmetli de tutmayı sevmezdi. Jennie içinden Lalisa'ya yemek yapabilirim.. diye geçirdi. Daha sonra mutfaktan çıktı ve karşıdaki kapıya yöneldi. Bu kapı mutfağın kapısı gibi büyük ve gösterişli değildi. Yavaşça içeriye doğru kapıyı itti. Karşısında Jennie'nin eski evindeki salon kadar büyük bir banyo bulunuyordu. Ayrıca dekorlar çok hoşuna gitmişti. Bir sürü bitki vardı. tuvaletten çıktı ve kapıyı kapattı. Tuvaletin yanında bir kapı daha vardı. Bu kapı açıktı ve arkasında bir koridor olduğu belliydi. Jennie koridora girdi ve ilk gördüğü kapıyı açtı. büyük bir masa ve 12 tane sandalye vardı odada. Burası yemek odasıydı. Boydan boya olan camdan içeriye çok güzel bir ışık giriyordu. Jennie bu odaya hayran kalmıştı. Diğer odayı çok merak ediyordu. Yemek odasından çıkıp beyaz kapıyı açtı. Şömineli bir oturma odası görünce eve olan hayranlığı kat ve kat arttı...

•••

Lalisa, yorgun bedenini yatağa attı ve gökte gürleyen şimşekleri dinledi. Şiddetli bir yağmur yağıyordu. Ama Lalisa o kadar yorgundu ki sel çıksa umrunda olmazdı. Jennie ise Lalisa'nın ona vermiş olduğu büyük odada uyumaya çalışıyordu. Şimşek sesleri onu sürekli geriyordu. Lalisa'nın yanına gitse Lalisa kızar mıydı? Bu soru aklından bir türlü çıkmıyordu. Tek çaresi buydu. Açıkçası Jennie bilmese de Lalisa, Jennie'nin yanına gelmesini istiyordu. Jennie yatağında oturur pozisyona geldi ve pembe kedili terlikleri giydi. Daha sonra giydiği tişörtü aşağı çekti ve ayağa kalktı. Lalisa'nın odası karşıdaydı. Jennie, sessiz adımlar ile kapıya yöneldi ve kapıyı açtı. Aynı adımlarla Lalisa'nın odasında gitti. Kapısı hafif açıktı. Eli ile kapıyı yavaşça itti ve Lalisa'nın bedenine doğru yöneldi.

"L-Lalisa? "

" Efendim Jennie? "

" Yanına yatabilir miyim? "

" Tabiki "

Lalisa'nın onay vermesi sonucu
büyük yatağa bedenini yerleştirdi Jennie. Çok gerilmişti. Milyonların takip ettiği ünlü iş kadını yanında yatıyordu. Şiddetli bir şimşek sesi duydu Jennie, ve refleks olarak Lalisa'ya sarıldı. Bir anda ne yaptığını anlayarak ellerini geri çekti. Ama Lalisa, Jennie'nin kollarını tutarak eski yerlerine yani Kendi bedenine kollarını koydu. Jennie rahatlamış bir şekilde oracıkta uyudu. Lalisa ise Jennie'nin güzel yüzünü inceliyordu...

''''

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 21, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

I'm a boss •Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin