Heyho! ❤️
Itt is lenne a következő rész. Még nem volt időm átnézni, ezért az elírási hibákért előre is bocsánat. 😅
Jó olvasást, és ne felejtsetek el véleményt hagyni!🥰❤️
- Szóval mit is kell vennünk? - gondolkozott hangosan az én kis angyalkám. - Valahová tudom, hogy felírtam.
- Ne aggódj! Pontosan tudom mire van szükségünk! - kulcsoltam ujjaimat csuklója köré, majd miután vettünk egy bevásárló kocsit, hozzá is láttunk a boltok kifosztásához.
- Ezekre biztos szükség van? - pakolgatta a kocsiban felhalmozott nasikat és üdítőket.
- Még szép hogy. Mi lesz ha kifogy még a buli elején? Fontos az utánpótlás. - mosolyodtam el megvillantva nyuszifogaimat.
- Rendben. Ha te mondod... - forgatta meg szemeit, miközben arcára egy aprócska mosoly ült ki. - Megyek, veszek pár kelléket. Addig nézz valami alkoholos cucclit.
- Igen is! - hasaltam rá a kocsira, és már gurultam is. Nem tudom milyen alkoholra gondolhat, hisz tudtommal nem iszik. Mégis mit kellene vennem?
- Nehéz döntés igaz? - állt meg mellettem egy hosszú vöröses barna hajú lány.
- Eléggé. - sóhajtottam, s tovább tanulmányoztam az italokat.
- Milyen alkalomra veszed?
- Egy buliba lesz. Az egyik haverunk szülinapjára. - válaszoltam.
- Ez esetben tudom ajánlani a whisky-t, illetve néhány rövid italt. Az tuti nagy sikert arat. - mosolyodott el. Be kell valljam, nagyon szép volt. Koreában csak szép lányok vannak? Ez nem ér! - Amúgy Lisa vagyok.
- Jungkook. - mutatkoztam be én is.
- Tae barátja? - kérdezte meglepetten. - Hallottam híreket róla, hogy helyes vagy, de senki sem mondta, hogy ennyire. - nevetett.
- Meg kell hagyni, tényleg helyes. - karolt át hátulról egy ismerős alak. - Szia Lisa! Ne haragudj, de most mennünk kell. Jin hívott. Megvette Hobi ajándékát, és nálunk akarja elrejteni.
ESTÁS LEYENDO
More than friends [VKOOK - JUNGKOOK POV.]
FanficJungkook és Taehyung régen legjobb barátok voltak. De Jungkooknak el kellett költöznie Amerikába. Most azonban Taehyungékhoz költözik, hogy valóra válthassa álmát. Egy dologgal azonban ő maga sem számolt... A szerelemmel.