~Aah~ Cholera Yuuki pieprz mnie a nie baw się w gry wstępne błagam - jęknął 17-latek
-Jeszcze chwila
~I-aahh! Ile można?!
-Powiedziałem chwila
Yuuki podniósł głowę patrząc z góry na uległego chłopca, zadowolił go do jakiego stanu go doprowadził.
-mhm...
~Co mhm?
-nic
Pov. Hiroki
W pewnym momencie poczułem że przeszedł mnie dreszcz, od razu jęknąłem, głośniej niż do tej pory po ponieważ Yuuki wsadził we mnie jednego palca. Moja twarz w szybkim tempie przybrała kolor czerwony.~ W-wkońcu... - wysapałem
Chłopak zaczął wyginać palec pod różnymi kątami w różne strony co sprawiło mi niesamowitą przyjemność. Z moich ust co chwila wydobywały się jęki, zaś jego wargi przyssały się do moich sutków, zaczął je na zmianę lekko przygryzać i ssać. W pewnej chwili zacząłem obawiać się że moja mama wejdzie do pokoju i nas przyłapie lub usłyszy moje jęki i domyśli się co robimy...
~ Akechi...
- Czego? - warknął
~ M-Moja ma-mama jest w pokoju obok...
- W takim razie się ucisz
Brunet na chwilę przerwał swoje pieszczoty i wyjął ze mnie palec.
~ Phf... Jakby to było takie proste - wyszeptałem na co on, się tylko dwuznacznie uśmiechnął i nie odpowiedział... Wlepił we mnie swoje słodkie brązowe oczy i zarumienił się.
~ C-co?!
- Nic... Tylko... Wyobraziłem sobie ciebie w kocich uszkach
~ W koci... CO?! Z-zboczeniec!
- To ty chciałeś się ruchać
~ Wypraszam sobie, ja cię tylko pocało-
- Ty mnie zacząłeś rozbierać - ja tylko dokończyłem robotę - wyjaśnił
~ Dokończyłeś...
- No jeszcze nie skończyłem
~ T-ta... czekaj co... zna- Nie dokończyłem bo poczułem jego usta na swoich i znów wsadził we mnie swój palec, znów jęknąłęm...
- Nie przejmuj się mamą, najwyżej objaśnisz jej że jako chłopcy oglądaliśmy pornosy...
~ Porno- chciałem krzyknąć z niedowierzenia w jego słowa ale on znów mnie pocałował
~ Yuuki~
Powoli miałem dość że się tak ze mną bawi, gdy tylko wyciągnął swój palec i chciał zmienić nasze pozycje ja mu to uniemożliwiłem siadając na nim.
- No... Szczerze nie spodziewałem się tego
~ Cicho bądź...
- Naprawdę słodko wyglądasz gdy się złościsz
~ Czy ja cię o tak wiele proszę?
- Dobrze, niech królewna się nie złości, będę cicho
~ Huh.. Dz-dziękuje... - wyszeptałem tak cicho że nawet nie wiem czy to usłyszał...
Polizałem go po kladce piersiowej zatrzymując się przy jego lewym sutku, zacząłem go lekko ssać i całować, w odpowiedzi dostałem tylko ciche jęki. Prawą ręką jeździłem po jego torsie a lewą masowałem jego męskość, on tylko dalej cicho pojękiwał.
- N-naprawdę musisz to robić?
~ Teraz wiesz jak ja się czułem - burknąłem
- Ale to ja tu jestem dorosły dlatego to JA powinienem sprawiać ci przyjemność
~ Dyskryminacja
- Nie prawda
~ Yhy...
Szybkim ruchem pozbyłem się jego majtek, obśliniłem jego penisa, ująłem go w dłoń i poruszałem ręką w górę i w dół, zbliżyłem się do jego ust nie zaprzestając poruszania dłonią. Pocałowałem go namiętnie. Gdy zabrakło nam powietrza przerwałem pocałunek i naznaczyłem go tak jak on, mnie tak zwaną - malinką....
Wziąłem ręce i ostatni raz przejechałem po jego torsie gdyż zaraz po tym ustawiłem się tak aby na spokojnie mogłem w niego wejść. Chłopak w mgnieniu oka zrobił się cały czerwony lecz w jego oczach było widać pożądanie i... strach?
~ Yuuki?
- Mhpf?
~ Czy to twój...
- A twój nie? - Gdyby chwilę się nad tym zastanowić to miał rację - to mój pierwszy raz...
~ Masz rację...
Powoli i delikatnie wchodziłem w chłopaka, on tylko jęczał i odchodził od zmysłów... Zacząłem się w nim poruszać - zaczął głośniej jęczeć, naprawdę martwiłem się o to że moja mama zaraz wejdzie do pokoju, ale miałem nadzieję że ona po prostu śpi ...
Poruszałem się w nim coraz szybciej, w pewnej chwili obaj doszliśmy ale na tym się nie skończyło - on zmienił nasze pozycję i zrobił ponownie to co ja przed chwilą - znów obaj doszliśmy. Padliśmy obok siebie zdyszani i trochę spoceni, Yuuki wymrukał coś nie zrozumiałego pod nosem i przykrył nas kołdrą. Objął mnie ramieniem i przyciągnął do siebie, wtuliłem się w niego, niedługo po tym oddaliśmy się w objęcia morfeusza...
***
No to tyle, rozdział krótki ale nie chciałam dobijać 1000 słow z samego seksu a na cdn nie mam pomysłu. Do zobaczenia ♥
CZYTASZ
Zaufaj mi... YAOI PL [Zawieszone]
RomanceGdy kogoś kochasz, nie widzisz nic oprócz tej osoby, tym razem nie było inaczej. !!! Niektóre momenty mogą być nie odpowiednie dla młodszych czytelników ale i tak pewnie każdy przeczyta XD !!! x To moje pierwsze opowiadanie więc przepraszam za błęd...