PRENSİP

76 15 30
                                    

Ya ay geceye sarılmak istemiyorsa.Güneş'in yanina gitmek istiyorsa o zaman ne olacak ay ve güneş sonsuza kadar beraber mi olacak?

Ya ben bu çizimi nasil yapacağım ne güzel çizmistim offf offf bazi insanlar beni sinir ediyor.

Çizim eşyalarımı cikardim ve masaya koydum.Mutfağa gittim kendime özel tarifim olan kahvemi yaptim.

Sonra odama çıkıp çizim yapmaya basladim.

Ben çizim yaparken her zaman müzik dinlerim.Müzik beni kendime getiriyor hayalimi kağıda dökmemi sağlıyor.

Masama gectim ve telefonumu elime aldim ben her zaman karışığa basardim ve sunlari söylerdim.

Ben"bu gelen şarki bana ruhumu anlatsin ne düşündüğümü ne hissettiğimi anlatsin"

Bunu hep yapardim ve bastim gelen şarki yeni keşfettiğim

Lalfizu=hikaye

Bu şarki çok güzeldi bu şarkıyı dinlerken bir aşkın sevginin ne kadar imkansiz olduğunu anliyordum

O yüzden şarkilar bana gerçeği anlatiyor.

Neyse cizimimi yaklaşık üç dört saat sonra bitirdim.

Ve ben de bitmistim.

Herhangi bir sorun çıkmasın diye fotoğrafını cekip poyraza atayim dedim ama numarasi yoktu.

Ben de patrona yani hasan beye sorma gereksinimi duydum.Hasan bey beni kızı gibi görür çok sever ben de onu cok severim ama onun şirkette belli prensipleri vardir o yuzden biraz mesafeli yaklasiyor.

Ve mesaj atttim.

Ben:Hasan bey kusura bakmayin rahatsiz ediyorum ama sizden poyrazın numarasi varsa alabilir miyim?

Hasan bey:Ne yani siz birlikte çalışıyorsunuz sen de numarasi yok mu?

Ben:ya sen karisma kardesim numarasi ver ölmessin alt üst on bir sayi
(Geri çekildi)

Gönderir göndermez geri cektim.İnsallah görmemistir.

Hasan bey:tamam veriyorum 053*******4

Ben:tesekkurler

Rica ederim dedi ve ben hemen fotoyu poyraza attim.

Masadan kalktim ve mutfağa gidip kahfemi tazeledim.

İçeriye geldim ve yaklaşık on dakika sonra mesaj geldi.

Poyraz sayar:Kimsin sen?

Ben:sana her gece çizim fotograflari mi atıyorlar

Poyraz sayar:hi su manyak olan

Ben:ne diyonya

Poyraz sayar:Neyse çizim fena degil yani bir gideri var aferim.

Ben:allah razi olsun

Dedim ve bana görüldü attı bana bana berile görüldü atti çikolata.

Çizimini çizim cantama koyup yatağa kendimi attim cok uykum geliyordu.

Mertin ağzından

Baya bir kendime özen gösterip alevi almak için evine gittim.

Arabanin kaportasina yaslanip onu bekledim.Yaklaşık yarim saat sonra geldi.

Ben bakakaldim.

Allahım bir insana bir kilo makyaj bu kadar mi yakisir yaa.

KİMSİN SEN?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin