Baya bir korkmuştum.Ama bu isi kendim halledecektim iceriye gidip elime gelen ilk şeyi aldim mutfağa dogru ilerledim
Ve iste o an biri camdan içeriye girdi ve salona adim atar atmaz kafasina elimdeki cismi vurdum.
Sonra bir baktim adam yerde eyildim ve yüz üstü çevirdim.Cidden hirsizdi
Böyle bir seyin basima geleceğini hic zannetmiyordum.Filmlerde felan izliyordum.
Sonra hemen polisi aradim.
Yaklaşık yarim saat sonra polis geldi aldi ve gitti
Ama ben bu gece uyuyamamki off off hırsız da gelmez gelmez gece gelir
Sabah bir kalktim nöbet tutarken uyuya kalmisim önce bir kendime baktim kacirilmismiyim diye sonra eve baktim
Odama gidip kiyafetlerimi giyecektim ama cok yorgundum.
Salma bir seyler alip giydim saclarimida at kuyruğu yapip evden ciktim bugun inşaat alanındaydık o yuzden inşaat alanına gidecektim.
Taksiye atladim ve yaklaşık yarim saat sonra gelmistim.
Gittiğimde poyraz daha gelmemişti.
Ben de biraz etrafı gezdim.
Poyrazın ağzından
Bugün inşaat alanindaydik oyuzden oraya gidecektim.
Sonra berilden cizimleri alip furkana goturecektim.
O çocuğu hic ama hic sevmemistim değişik bir tipi vardı çok gülüyordu ve berile kafayi takti o belli
Neyse ya banane
Arabama atladim ve inşaat alanına geldim berili gördüm etrafda dolaniyordu.
Bende yanina gittim.
Berilin ağzından
Ben öylece etrafi dolanirken poyraz geldi.
Poyraz"selam"
Ben"selam"
Poyraz"çizimleri getirdin mi"?
Birden gözlerim kocaman acildi.
Poyraz"getirmedin değilmi"?
Ben"unuttum"
Poyraz"nasil unuttun anlamadim biraz daha sorumlu olman gerekiyor"
Ben"ben gayet sorumlu bir insanim sadece"
Poyraz lafimi kesti
Poyraz"sadece kafa buyruk bir insansin hicbir şeyi dusunmuyorsun aklin baska yerlerde"
Ben"kapa ceneni tamami ben dün neler yasadim bilemezsin"
Poyraz"dur tahmin edim tırnağın mı kırıldı yoksa kuaföremi gitmedin ahh dur ojen mi taştı"
Ben"hırsız hırsız girdi evime ve ben sabaha kadar uyuyamadim ve unuttum ve şunu da söylim ben senin yanindaki o betimledigin seyleri yapan kizlara benzemem birdaha benimle asla böyle konuşma"
Poyraz kıpkırmızı olmustu.
Poyraz"kusura bakma biraz fazla gittim üstüne ben de bugün ters tarafımdan kalktim."
Sesimi cikarmadjm çıkarmayı da düşünmüyorum.
Poyraz"neden haber vermedin hırsızın evine geldiğini"
Ben"ciddi misin arasaydim gelir miydin"?
Poyraz"tabiki gelirdim"
Ben"ama aramak istemedim bence bir kadın kendini savunabilir olmali ve ben de kendimi tek basima savunma gereği duydum sana ihtiyacım yok"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KİMSİN SEN?
Short StoryBir gün bir yerde beril merti görür ve ona karşi bir hoşlantı duyar. Ve ona yazmaya karar verir ama anonim olarak yazmaya başlar.Bir kaç konuşma sonra herşey degisir ve beril kendine ne olduğunu anlamaz çünkü artik poyraz vardır o gelmistir.Bu karşı...