FAL

51 7 57
                                    

Herkes gittikten sonra öyle bir yorulmustum ki anlatamam

Ece zaten beni sinir ediyordu onun da yorgunluğuyla kendimi yatağa attım...

***

Sabah uyanir uyanmaz her zamanki gibi koşuya çiktim

Ayıptır söylemesi formumu koruyorum.

1 saatlik koşunun ardından eve gelir gelmez kıyafetlerimi giyip evden ciktim.

Arabama bindigimde saate baktim gec kalmisim her zamanki gibi şaşırdım mi hayir.

Hemen şirkete dogru yol aldim.

Yarim saat kadar sonra varmiştim.

İçeriye girdigimde her yer sessizdi

Aksiyon mansiyon yok yaniii.

Hemen odama çıktım.

Kızlar yoktu

Nerde olduklarını bilmemek zor degil.

Terasa dogru yol aldim.

Terasa geldigimde üçü oturmuş ha birde yanlarinda tanimadigim biri vardi

Yanlarına biraz daha yaklaştığımda.

Ne yaptiklarini gördüm.

Fal baktiriyorlardi.

Ben"napiyonuz"

Karşımda ki kişi uzun saçlı saçlarından boncuk felan olan bir kişiydi.

Asya"bu cengiz biz öyle turk kahvesi iciyorduk geldi  faliniza bakim dedi yok mok dedik illaha bakcak"

Ben"bende kahve iceyim benimkinide bak"

Cengiz"tamam"

Ben yetkili kişiyi aradim bana turk kahvesi getirmesi icin.

O sirada kayraninkine bakiyordu

Ayni söyle dedi.

Cengiz"simdi kayracim yeni bir iliskiye basladin sevgilin yakisikli mi yakisikli komik biri ama aranizda kötü biri var sizi ayırmak isteyen biri"

Kayra"kesin anasıdır"

Cengiz"ama tabiki basaramicak bu arada bu sevgilin varya annenle baya samimi ilerde dahada samimi olacaklar diyeyim sana"

Kayra"ona ne şüphe canim"

Cengiz"ama bu yakisikli seni çok seviyor"

Kayra"biliyom"

Ben"ayy cok romantik"

Sıra asyadaydi

Beste"sıra bana ne zaman gelcek şiştim burda isim gucum var"

Asya"sabret azcik "

Cengiz"asya annenler uzakta yasiyor burda bir sevgilin var sevgilin bu siralsr sana karşi soğuk ve bu soğukluğun sebebi seni çok şaşırtacak"

Asya"ben biliyordum bakin benden bir sey sakliyor"

Cengiz"ama oda çok uzgun sana kiyamiyor sen üzülme diye her şeyi yapiyor"

Asya"çünkü o çok mükemmel bir insan"

Sıra bestedeydi.

Cengiz"senin sevgilin yok ama sevdiğin biri var farkinda degilsin o kisi seni cok seviyor sen anlamiyorsun çünkü salaksin"

Beste"salak"?

Cengiz"kusura bakma şekerim ama öyle çocuk senin için ölüyor ama sen farkinda değilsin sevmiyon dicem ama bal gibide seviyon sadece anlaman gerekiyor şu ipucuyuda vereyim yakinda sana açılacak haberin olsun"

KİMSİN SEN?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin