Hani vardırya bir kelime yazarken bile heyecanlanan kalbi birbirine sığmayan iste ben ona aşk derim vazgeçilmezlik derim.
Poyrazla birlikte fotokobi odasina gittik.Ve o bilgisayardan bir seyler yapti.Sonra ise fotokobi makinesinden tuhaf tuhaf sesler çikmaya başladı.
Ve boom
Fotokobi makinesi resmen ateş çıkardı.
Kendimi hemen geri çektim
Ben"ne oldu öyle ya"
Poyraz"bayaa eskiymis dayanamadı patladı"
Ben"pardon da bu insan mı? Dayanamayıp ölsün"
Poyraz"Abi bir sus allah rızasi icin sus ya"
Ben"ben senin abin değilim tamami"
Poyraz"he tamam he"
Pek üstüne gitmek istemedim.
Ben"şimdi ne olacak o makyaj güzeli yüzünden yeniden mi çizecem"
Poyraz"yeniden çizmen imkansiz bugün teslim edilmesi gerek"
Ben"bak canım bu dediğimi aklına kazı bir beril sözü derki'İMKANSIZ DİYE BİR SEY YOKTUR' anladın"
Poyraz cevap vermeden dışariya cikti ve bir odaya daha girdi bende onun pesinden gittim.
Girdiğimiz odada da bir tane fotokobi makinesi vardı.
Poyraz telefonunu çikardi ve gene bir seyler yapti bu sefer makina çikarmaya başladi.
Ben"oh be sükür ben sana ne dedim imkansiz diye bir sey yoktur demedim mi"?
Poyraz"kisiden kisiye göre değisir ve benim düsüncem seni ilgilendirmez"
Gerizekali bu çocuğu varya hic sevmiyorum.
Çizimimi elinden aldim ve yürümeye basladim.
Poyraz da arkamdan geliyordu.
Poyraz"bekle bir dakika"
Ben"buyur"
Poyraz"tamam bisey yok al götür teslim et fotosunuda cek bir kopya daya yapariz"
Ben"mümkünse iki gün boyunca görüşmeyelim"
Poyraz bana cevap vermeden gitti o kimdiki bana cevap vermiyordu.
Bende hasan beyin odasina gidip projemi tesljm ettim ve biraz dolaşmak icin izin aldim.Buralar baya sıktı.
Kayranın ağzindan
Ben"yaw birak pesimi bi-rak git kendine baskasinj bul"
Burak"yenilmeseydin sen de"
Öyle daralmistim ki nereye gidecegim ne yapicagim bilmiyordum.
Burak tatli yakisikli biri aslinda
Ama ne bilim tavirlari pek hosuma gitmiyor.Ben uzaklasmaya calistikca yakinlasiyordu sanki tutkalla yapistirdilar.
Bestenin ağzindan
Ben"bana bak eğer gitmesseniz sirketin ortasinda kadina taciz diye bağirirm"
Batu"ya sen tam bir delisin deli deli zir deli"
Ben"ben deliysem sen de prens degilsin kusura bakma ama yada bak banane benden aşaği kalir yanin yok."
Batu"bak seninle bir anlasma yapaljm mj"?
Ben"hayir"
Batu"senjnle anlasma yapalim diyende kabahat"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KİMSİN SEN?
Short StoryBir gün bir yerde beril merti görür ve ona karşi bir hoşlantı duyar. Ve ona yazmaya karar verir ama anonim olarak yazmaya başlar.Bir kaç konuşma sonra herşey degisir ve beril kendine ne olduğunu anlamaz çünkü artik poyraz vardır o gelmistir.Bu karşı...