Hayat o kadar sıkıcı ki.............
Şirkette boş boş oturuyordum yapılacak bir iş te yok sıkıntıdan patlamak üzereyim.
"Gir"
Gelen bir kadındı tanımıyorum.
Kadın"merhaba beril hanım ben asistanınız buket"
Vay asistan mı iyimiş
Ben"asistanım mı"
Kadın"aynen öyle aynı zamnda poyraz beyinde asistanıyım"
Ya neden benim her şeyim poyrazla ortak asistanımız bile ortak
Ben"ne yani bana özel değil misin"?
Kadın"size özelim tabi ama poyraz beyinde asistanıyım"
Aman banane
Ben"neyse ben çıkıyorum"
Dedim ve çıktım eve gidip rahat bir uyku çekmek istiyorum hem de çok rahat..
Eve geldiğimde size söylemeyi unuttum ben günlük tutuyorum ve şimdi günlüğüme bugün neler yaşadıgımı anlatacam yani yazacam.
Sevgili günlük;
Bugün çok şaşıracagın bir olay oldu mazir bey denen adam tanımıyorum beni şirketinde genel müdür yaptı ve şok olacaksın poyrazıda yaptı.Tam artık yok derken karşıma çıkıyor.Hani derlerya tam bitti derken başlar her şey o hesap işte.Ama çok değişik soğuk, konuşmaz bir tavrı var.Benden kaçıyor sürekli neden acaba?
Ve biliyor musun anonimi hala arıyor?benim oldugumu öğrenirse ben biterim çaktırmamaya çalışıyorum ama olmuyor.
Ödüm kopuyor beni bulur diye ama bulması imkansız çünkü bu sır sen ben ve kızlar arasında kızlar asla söylemeyecegine göre sen zaten durumun belli o yüzden bulması imkansız diye düşünüyorum ya da kendimi böyle avutuyorum kim bilir?
Günlüğümü kapatıp masaya koydum.Hemen yemek yemeğe gittim acayip açtım.
Poyraz denen şahıs insanda yeme zevki mi bıraktı.
Pislik ya.
Lan brn ne aptalım ne şerefsizim kızlar bana haber et dedi daha aramadım.
Şu yemeği bitirimde arıyayım.
Yemeğim bitti ben de kızları aradım.
Ney çüş kimse açmadı.
Tahminim şöyle;
Şükran teyze kayrayı temizliğe boğmuştur o da hep telefonunu odada bırakır.
Beste ya uyuyordur ya yiyordur ya da canı istemiyordur.tuhaf biri
Asya da tahmin etmesi zor değil barışladr.
Ve kimse açmadı.
Neyse gördüklerinde ararlar umarım.
Evi temizledim çizim yaptım büssürü işim vardı.
Ve uyudum .
###:#
O kadar yorgundum ki yataktan sürüne sürüne kalktım resmen
Sabahki her zaman rutinimi yapıp evden çıktım
Yolda giderken simitçi gördüm tok olsam bile yerim.
Aldım yedim ve şirkete geldim off kimse yok.
Bestenin ağzından
Batu bana çok şaşıracağım bir şey söylemiiti.
Ben o itirafı duyunca ne diyeceğimi bilemedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KİMSİN SEN?
Short StoryBir gün bir yerde beril merti görür ve ona karşi bir hoşlantı duyar. Ve ona yazmaya karar verir ama anonim olarak yazmaya başlar.Bir kaç konuşma sonra herşey degisir ve beril kendine ne olduğunu anlamaz çünkü artik poyraz vardır o gelmistir.Bu karşı...