Akşam olmuştu kızlar gelmek üzereydi.Ben de yiyecek bir seyler hazırladım malum açken hiçbirimizin kafası çalışmıyor.
Yarım saat sonra kızlar geldi.
Beste"nedir bu önemli şey"?
Kayra"çatlıyacam söyle artık"
Ben"kızlar alevle mert ayrılmış"
Asya"ee bumu önemli şey biliyorduk zaten"
Ben"ayy yeter bittim lan ben bittim kemiğimi yüzüp denize atacaklar ya da okyanyusa ya da direk uçurumdan atacaklar off off"
Beste"anlatsana"
Ben"kızlar bu mert artık nasıl şerefsizse anonimi aramaya başlamış hatta poyraz da ona yarım edecekmiş ben bittim"
Asya"bundan bizene"
Üçümüz asyaya bir malmışçasına bakıyorduk
Beste"sen benim arkadaşım olamazsın"
Kayra"manyak kız anonim kim"?
Asya"nerden bileyim mert bulamamış ben mi bulacağım"
Artık baya sinirlenmiştim
Ben"asya anonim benim ben hatırlasana merte mesaj attığımı"
Asya anlamış olacak ki hıı dedi.
Ben"ee ne yapacam ben"
Beste"abi bulamaz sacmalama"
Kayra"ya bulursa en fazla ne yapabilir ki"?
Beste"aynen pek bir şey yapmaz rezil eder dalga gecer kankilerine söyler sana aptalmışsın gibi bakarlar kısaca bütün şirkete rezil olursun"
Asya"evet canım zaten bunların hrpsi küçük şeyler"
Ben"umarım öğrenmezler ben karizmamı yerle bir edemem"
Kayra"amaan boşver gitsin bulursa bulsunlar"
Gene de içimde bir his vardı sanki bir şey olacak ta artık insan içine çıkamayacak hale gelecem.
O aptallığı yapmayacaktım.
Beste"çok küçük bir ihtimal bulsa düşünsene senden hoşlanmış ne yaparsın"
Ne kadar imkansız görsemde belki o an aklım ve kalbim arasında kalacağım bilemem.Artık sevdiğimi düşünmüyorum ya da ben öyle zannediyorum ama eskisi gibi gördüğümde elim ayağım titremiyor heyecanlanmıyorum
Kayra"cevap"?
Ben"mertin nasıl bir kişiliğr sahip biri oldugunu gördüm aşkından ölsede asla"
Beste"bence de iyi yaparsın üzerime kuma getirirsen hele bir de bu mertse olacakları düşünemezsin"
Üzgün oldugumda bile bir şekilde beni güldürüyorlardı.
Şuan içim rahatlamıştı.
Kayra"ah beril ah neden yaptın ki böyle bir şey bak şimdi için içini yiyor"
Ben"ben ona hayrandım gülüşü yürüyüşü özellikle yürüyüşü beni benden alıyordu sevgi değildi hoşlantıydı belki de çünkü sevgi bitmez.Hoşlanmıştım bana asla ama asla bakmayacağını biliyordum imkansız bir plotonik bir şeydi benim ki. Ben de gerçek hayatta konuşmayacağımızı biliyordum sanal bile olsa konuşuyordum.Ama varya suan çok pişmanım değmezmiş geberse umurumda olmaz"
Beste"ha şöyle boşver gitsin kimse için degmez"
Kayra"bir şey diyecem bence bu mert ölsün dünyadaki bir pis atık temizlenir"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KİMSİN SEN?
Short StoryBir gün bir yerde beril merti görür ve ona karşi bir hoşlantı duyar. Ve ona yazmaya karar verir ama anonim olarak yazmaya başlar.Bir kaç konuşma sonra herşey degisir ve beril kendine ne olduğunu anlamaz çünkü artik poyraz vardır o gelmistir.Bu karşı...