DERT GECESİ

33 9 33
                                    

İşim bitmişti şirkette ben de eve gittim daha saat 6ydı kızlar hala şirkettedir şimdi

Bugün hiç konuşamadık hepsinr bir mesaj çekim ben..

Ben:Hayırsızlar bugün bana geliyorsunuz.

Sonra telefonu çekmecenin üstüne bıraktım.

Bugün olanları günlüğüme anlatmam lazım.

Ayağa kalkıp masanın üstüne baktım.

Ama yoktu nerde ki bu çıldırıcam.

Birinin eline geçerse ben biterim..

Evi talan ettim resmen ama yoktu.

Bir yerde düşürmüş olmam imkansız çünkü günlüğü evden hiç dışarıya çıkarmadım.

Saat 8e kadar günlüğü aradım ama yoktu  Allahın cezası ağlicam ya

Senin neyine günlük tutmak beril ha neyine

Kapı çalınca açmaya gittim.

Açınca kızlar gelmişti.

Kayra"selamm"

Beste"neyin var"?

Ben"hiç sormayın ya"

Asya"soruldu bile"

Beraber odaya gidip oturduk.

Ben"günlüğümü bulamıyorum"

Beste"sen günlük mü tutuyprsun"?

Kayra"kız biz senin neyine yetmiyok gel bize anlat"

Ben"ya ben her şeyimi anlatmıştım günlüğe biri bulur okursa biterim"

Asya"her şey derken"?

Ben"her şey"

Kayra"kızlar bugün dert gecesi yapalım. ciddi olunsun ve herkez  her şeyini anlatsın"

Beste"aynen konuşmaya ihtiyacım var"

Asya"barışı çok seviyorum o da beni seviyor çok mutluyuz ama içimde kötü bir his var"

Ben"negatif düşünme tamam mı mutlusunuz aşıksınız siz aranızda ki bağı korursanız kötü şeyler sizi acıtmaz"

Kayra"beril doğru söylüyor asya böyle düşünme tamam mı"?

Asya"ama içimdeki hisi durduramıyorum ki"

Beste"kanka adı üstünde his hisler her zaman doğruyu söylemez hissetirmez hadi oldu kötü bir şey ama sizin üstesinden gelmeniz lazım ve bak bunu söylicem ben tüm kalbimle inanıyorum siz her şeyin üstesinden gelirsiniz"

Asya"iyiki varsınız size anlattıgım çok iyi oldu dert gecesini iyiki yaptık az da olda içime bir su serpildi ve ben inanıyorum ki biz her şeyin üstesinden geliriz".

Ben"sıra bendr sanırım".

Ben"merti çok seviyordum o gülüşü beni bendrn alıyordu.Ama onu çok ama çok yalnış tanımışım.Ben benimle sevgili olsun demiyordum zaten öyle bir beklentimde yok ama alevle olması canımı o kadar yaktı ki anlatamam size.
Ve keşke yazmasaydım keşke. Yazmasaydım belki şuan günlüğü düşünmezdim"

Beste"poyraz hakkında ne düiünüyorsun"?

Ben"poyraz mı poyrazı yalan yok en başta hiç mi hiç sevmiyordum ama o gün beni merte karşı korudugunda içimde bir yumuşama oldu.Dans ettiğimiz zaman aramızda anlamadıgım bir etkileşim oldu.Ama bugünlerde çok soğuk ve gene eski haline dönüyor bana karşı çok ters ve o böyle yaparak beni kendisine karşı ön yargılı bırakıyor.En önemliside çok korkuyorum kızlar eğer benim anonim oldugumu öğrenilerse rezil olurum."

KİMSİN SEN?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin