REZİLLİK VOL 134567788

56 8 105
                                    

Beste

Kayra ile birlikte evden çıktık.

Sonra açık bir züccaciyeye benzer bir yer gördük.

Oraya gidip.

Maske ve eldiven aldık.

Yakalanmaktan değil o pis adamı kaldırırkrn mazallah korona olmayalım diye .

Neyse arabya binip batunun evine geldik.

Ama dış kapı kapalıydı kilitliydi.

Kayra"beste biz gecen sefer berille geldiğimizde o tel tokayla bir şey yapmıştı biz de yapalım."

Beste"yok o tür manyaklıkları beril daha güzel bilip yapıyor ama aklıma çoksel bir fikir geldi"

Fikrimi kayraya anlattım.

Onun yükseklik korkusu azcık varmış ama halledeveğiz.

Biz evin arka tarafına gidip ilk ben olarak duvardan penceye doğru tırmandım.

Kayra çıkmam için bana yardım ediyordu.

Ses çıkmaması için gidip kapıyı açamadın

O yüzden kayranında çıkmasına yardım ettiö.

Kayrs"ya kızım git aç şu kapıyı ölecem aa bu gencecik yaşımda ölemem ben bir de sen berile manyak dedin sen deli çıktın"

Beste"deli olduğumu biliyom sen de şerefsizsin"

Kayra"biliyom ve bunla gurur duyuyom aferim bana"

Konuşmayı bırakıp işimize döndük.

Zorda olsa başardık

Ben"şimdi kayra bak ben eteri hazırladım sen arkamdan gel ben bayıltıcam sonra gerisi gelir"

Kayra tamam anlamında kafasını salladı.

Yavaşça merdivenlerden aşağıya indik.

Sonra mutfaktan yemek yerken şapırdatma sesi gelir ya o ses geldi.

Kayra"ıyyy iğrençç ya yemin ederim iğrenç ben gidiyorum"

Kayranın kolundan tuttum.

Ben"ya tamam iğrenç ama gidemezsin nasıl inecen acaba"?

Kayra"off doğru yalnız bir şey diyeyim mi beril de gelseydi şimdi sırf ağzını şapırdattı diye kıyameti kopardırdı"

Ben"doğru lan iyiki gelmemiş o zaman sonra hapishaneye felan düşerdik neyse bak şimdi ben gidecem bayılttıcam kolay iş"

Kayra"bayılmazsa"

Ben"ben o kadar para verdim etere kaliteli marka bayılmazsa onun kalitesizliğidir.Bayılmazsa döverim onu ben parayı çöpte bulmuyom"

Kayra"gerizekalısın aa bayılmazsa kafasına vurruruz"

Diyip eline vazo aldı.

Gözlere bak bee her şeyide görüyor.

Yavaşça adım adım mutfağa gittik.

Sonra tam içeri girdiğimizde batu arkası dönük bir şekilde bulaşıkları yıkıyordu.

Birden şarkı söylemeye başladı.
Kayrada arkamda hazır olda bekliyor bayılmazsa o arkadan dolanıp kafasına vurcak.

Batu"oyy beste beste beste de beste keşke akıllı olsan geldin bana gele gele
Ölüm fermanını imzalemeye"

Sıçtık

Ben"lan ismimden nefret ettim o nasıl bir sestir ya mal bir de imzaleme ne"

Batu bana doğru yavaşça geldi eteride arkamda sakladım.

KİMSİN SEN?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin