8 ' TELAFİ '
Yaptığım şey tam bir gerizekalının düşünmeden yaptığı eğlemdi. Yaptığımız olayın... onunla birlikte olmam ortak suçumuzdu ne ona atmalıydım ne de bunu tek başıma üstlenmeliydim. Söylediklerim fazlaydı, ağırlığı içinde ölmek istiyordum.
Neden bir anda olaya çocuğunu karıştırdım ki? Eşini sevmediğini biliyordum, onunla vakit geçirmesinin nedeni karnında ki çocuğuydu bunu bir kez daha anlamıştım. Ben sadece... O an düşünce yetkimi kaybetmiştim ve ağzıma ne gelirse birden söyliyivermiştim.
Gönlünü alabilir miydim? Ah kesinlikle hayır, bana süt bebesi demişti. Küçük görmüştü ama kendi mi rahatsız hissediyordum. Ondan nefret ettiğimi söylemiştim, en azından küçük bir özürü hak ediyordu.
O kesinlikle kafamı karıştırıyordu, sadece kısa bir süre de yaptığım yanlışların farkına varma mı sağlamıştı. Üstelik gazete ve magazinler anlatıldığı kadar götü kalkmış bir herif değildi. Gerçi iş ve günlük hayatı birbirine karıştıracak birine de benzemiyordu. Belki de yumuşadı tavrını asla iş hayatında takınmıyordu.
Bundan banane!
Ah!
D E L İ R İ C E M!
"Hey! Jungkook!?"
Hi Ci'nin sesini duymamla kapandığım önce yorganı sadece başımı göstericek şekilde kaldırmıştım.
Üç gündür çaresizce yatakta uzanıp, ona söylediklerimi, asansörün ağır bir şekilde yüzüme kapanışını, ortada bırakılmış hissinden kurtulmak için kafeteryaya geri gitmek yerine odaya gelip depresyona giren insanlar gibi öylece yere oturup etrafı incelemiştim. Boynumun ağrıdığını hissettiğimde tişörtümü çıkartıp öylece kendimi yatağa bırakmıştım.
Evet bu döngüyü üç gündür her uyandığımda tekrar tekrar yaşıyordum. Canım yemek yemek istemiyordu, bir şeyler yapıp vakit geçirmekte istemiyordum.
Yastığı alıp kafama bastırırken, Hi Ci elleriyle yastığın üzerinden baskı uyguladığım çıplak kollarımı ovaladı?
"Sen iyi misin?" demişti hala ellerini özenle sol kolumun üzerinde sabit tutmaya çalışırken. Kaşlarımı çatıp yastığı kafamdan çekip destek alarak ona baktım.
"İyi sayılarım.. Sadece bir kaç gündür karnım ağrıyor ama bugün biraz daha iyiyim."
Hayır!
İyi Değilim...
"Seni fazla rahatsız etmek istemiyorum ama balayında olduğumuzu unutuyorsun sanırım, bir şeyler yapmamız gerekmez mi yani ne biliyim saçma müze gezilerine gidelim bir yerleri gezelim.."
Hah?
Sırtını yatağın başlığına yaslayıp benimle göz teması kurdu. Her cümlesinde sesinde ki sakınlık yok oluyordu.
"Bir kaç gün önce nereden estiğini bilmediğim bir şekilde buradan gideceğiz diyorsun aynı gün fikrimi değiştirdim diyorsun ne istiyorsun sen? Annemi bile gönderdim! Lanet olsun Jungkook sen beni aldatıyor musun?"
Aman ne hoş Hi Ci hanım bana kızmış!
Yataktan hızla üzerimdeki beyaz yorganı itip dizlerimin üzerinden ona baktım.
Sinir, bedenimde yavaş yavaş belirtilerini gösterirken son dedikleri kulağımda borazan misalı kulağımı tıkamıştı.
"İyi değilim diyorum sana görmüyor musun? Sen hala gezme derdindesin, anneni düşünüyorsun! Ya üç gündür yataktan çıkmıyorum, yanıma sadece uyumak için geliyorsun!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
First Night yoon.kook
Fiksi PenggemarBir adamla asansörde kalmak mı yoksa eşinle balayına çıkmak mı deseler kesinlikle ikincisini seçerdim. Başlangıç ~ 31.05.2019 Bitiş ~ (?)