Jimin
Jungkook yine o kızla mısın?Jungkook
Bunu sana mı sorucam ve evet onunlayım. Sevgilim sonuçta.Jimin
Kook farkımda değilmisin o kız seninle oynuyor.Jungkook
Jimin sakın beni sinirlendirme yoksa o vücuduna yeni yaralar eklenir. Ona sakın bir daha böyle şeyler söyleme. Kimseyi dinlemem öldürürüm seni.Jimin
Jungkook geçen geçen onu kafede bir adamla çok samimi görmüştüm.Jungkook
KES SESİNİ ÖLDÜRÜM SENİ YALAN SÖYLÜYORSUN!! BEKLE ŞİMDİ EVE GELİYORUM! SENİN YÜZÜNDEN LİSA AĞLIYOR LANET OLASI SÜRTÜK!
(Görüldü 21.58)☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️
Jimin burukça tebessüm kondurmuştu dolgun dudaklarına. Biliyordu ona inanmayacağını ama o yinede şansını denemişti. Daha 18 yaşında onunla zorla evlenmişti ailesi yüzünden. 1 yıldır ondan çekmediği kalmamıştı.
Ama zaten jiminin ailesi onu hiç önemsememişti, sevmemişti. Hiç bir zaman. Sadece kardeşlerini sevmişti ailesi.
Jiminin küçükken bir abisi kaybolmuştu. Ondan 6 yaş büyüktü.
Ama ailesi onu hiç aramamıştı. Zaten jimin ve kayıp abisi başka bir babadandı. Jimin bunu biliyordu fakat ailesi onun bildiğini bilmiyordu.Bir süre sonra kapı çalmıştı. Çok şiddetli bir şekilde... Jungkook her sınırlı olduğunda kapıyı çalardı. Şimdi jimini yine yıkıp, dökücekti..
Kapıyı açmasıyla jungkook onun kolunu tuttuğu gibi duvara vurmuştı. Jiminin dudaklarından acı bir inleme dökülmüştü. Kemiklerinin kırıldığını hissedebiliyordu.
Jungkook kapıyı kapattığı gibi jimini hemen salona sürüklemiş ve koltuğa fırlatmıştı. Jimin dolu gözleriyle jungkooka bakıyordu.
Sehpanının üzerinde ne varsa kırıp dökmüştü. Jungkook öyle şiddetli bağırıyorduki jimin küçük bedenini sahada küçültmüştü. Jungkook jimin üzerine eğilip sırıtarak kulağına fısıldamıştı küçüğün.jimin onun sarhoş olduğunu dudaklarında hissetiği dudaklardan aldığı tatla hissetmişti.
" Hayatının en büyük acısını hissetmeye hazır ol..."
İşte jimin o gece jungkook sarhoşken tecavüze uğramıştı. Jimine zorla sahip olmuştu. Jimin onu sevsede ilkinin böyle gitmesini istemezdi. Artık kendini kirli hissedoyordu. Sevdiği, aşık olduğu adam tarafından tecavüze uğramıştı...
Jimin yanında çıplak uyuyan bedene kızarık gözleriyle baktı. Büyük ihtimal yarın jungkook sinir krizi geçirecekti.
Jimin ağlayarak ve titrek nefesleriyle yataktan kalktı. Kalçasındaki ağrı çok büyüktü sonuçta bu onun ilkiydi.Üzerini kalçasının altında biten siyah şortunu giymiş üzerinde göbeğinde biten siyah salaş kazağını giymişti köprücük kemiklerinde ki tüy dövmesi ve jungkookun izleri...
Parkchim bir gönderi paylaştı!
❤️ 💭
Çok yoruldum...02.38
Yorumlara kapalı!