7

6K 339 70
                                    

  Jeonjm bir gönderi paylaşttı! ( 19.08)

  ❤💬Başarabilir miyim unutmayı? Kendimi bu kavrulan ateşten kurtarabilir miyim? Kalbim acıyor

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

  ❤💬
Başarabilir miyim unutmayı? Kendimi bu kavrulan ateşten kurtarabilir miyim?
Kalbim acıyor. I,you,we... sadece müzik beni mutlu ediyor. 🎶🎶

K:oppa iyi misin?

Jeonjm: bilmem @k

Guccitae: minniee hadi gel biraz konuşalım uyursun. Hem seni bir yere götürücem bebeğim. ^,^ hadi tatlımm nerede olduğunu sòyle lütfen. Üzülüyorum :(

Jikook: Mochi~ bize yerini söyler misin miniğim? Yoksa kimi arayacağımı çok iyi biliyorsun... sen onları bu olanları görmesin diye engellemiş olabilirsin fakat bizi tanıyorsun. :)

Jeonjm: hyung... lütfen arama onları öldürür. :(

Guccitae: minik kedim biliyorsun ki o ikisinide ararsak gelirler o zaman düşün...

Jeonjm: tae! Sende mi?olmaz, lütfen aramayın onu öldürürler lütfen!

Jikook: tamam bebeğim hehe sen bize konumu at yanına gelelim konuşalım üşütüceksin tatlım. Zaten sana onlar hakkında önemli şeyler söyleyeceğiz.

Jeonjm: offf tamam ben atçam gelin. Bide bana pamuk şeker getirin kan şugarım düştü.

Guccitae: tm bebeğim biz getireceğiz yanımızda sana diğer şeyleri söyleyince kan şugarın (!) Düşecek.

Jeonjm / jeongguk

    (Jikook)

Jk: jimin nerdesin? Ne demek istedin sen?

Jm: nerede ve ne yaptığım senin neden umrunda? Ve acaba aptal mısın? Neyiniz anlmadın acaba?

Jk: bakıyorumda dilin açılmış? Benim canımı sıkma! Biliyorum söylediklerini. Sadece ayrıntılı duymak istemistim.

Jm: Öyle mi? Ne duyduysan o! Başka bir şey yok!

Jk: benim sinirlerimi zıplatma bebeğim. Şimdi şu pençelerini indir.

Jm: Pençe?

Jk: Ünlem.

Jm: Tamam başka birşey?

Jk: neyse bir davet var gençler için oraya gidiceğiz arkadaşlarla ve sende geliyorsun. Tatil gibi birşey Arkadaşlarınıda çağır. Fakat şu uzaylıyı çağırmamaya çalış. Birde şu tilki kız varya lisaya laf atan neydi ismi?

Jm: bir ne daveti? Nerede olacak ve benim arkadaşım uzaylı değil!?! Iki o tilki değil en yakın arkadaşım ve abişimin sevgilisi! Bence canına susama! He bide ismi jiwoo.

Jk: off neyse. Bu gece yola çıkıyoruz. Eve gel ve bavulunu hazırla karavanla gidiyoruz. 3, 4 karavan vaftiz ama biz seninle ayrı gidiyoruz. Gece moladan vericeğiz. Arkadaşlarına haber  ver ve gel!
(Görüldü)

~ YAZAR~
"Hyung jungkook..................... şeyler yapaçakmışız işte. Tatil gibi birşey olacakmış. Ben gitmek istemiyorum ama büyük ihtimal jungkook zorla götürecek."

Jimin sıkıntıyla oflayıp hoseok hyunguna herşeyş anlattı. Acaba o kızda gelecek mi diye düşünüyordu sürekli.

" Jiminie , mochim~ gelmek zorundasın, bizde geleceğiz ve biraz iyi gelir bence sana. Hem jiwooyuda çağırırız abilerine az önce tae mesaj attı. İkiside yarın geleceklermiş senin için. Jungkooka söylersiniz ben ve bayilerin varken ölsede o aptala yaklaşamaz! Ve ben kesinlikle hyunglarla yarın jungkooku dövücem."

"Ne! Hyung! Onlara neden söylediniz! Herşeyi anlayacaklar, ya jungkooka birşey yaparlarsa! Onlara birşey söylemeyin lütfen."

Jimin neredeyse ağlayacak duruma gelmişti. Eğer abişleri bunları öğrenirse jungkookun ağzına sıçarlardı, üstüne jiwooyu lisanın üzerine salarlardı. Çünkü jiwoonun elinden kimse göt yüzlü olmadan kurtulamıyordu.

  Küfüre dikkat! Grupta bebek var!

P. Bogum:jiminie bebeğim biz yarın geliyoruz.

Sleepymin: Yarın oradayız civcivim. Uçağa bindik neysee ben biraz uyuyacağım. 2 saattir uyumadım! Öhöm

P. Bogum: ciddi misin -,- şuan uçağın camına yastık koyup bacaklarını bana uzatıp uzanan kim? Üstelik üşengeçlikten üstünü değiştirmeyim zürafalı pijamalarla gelen ben miyim?

Jeonjm: abişlerim ciddi misiniz?

Sleepymin: tabikide bebbişim bu amk malı uyduruyor. Pijamalarımı boyum uzar diye zürafalı giydim. Ihıh velete bak sen! -,-

P. Bogum: hyung! Küfür etme! Grupta bebek var!

Jeonjm: yaa hyung :( döveyimm

Sleepymin: Tamam bebeğim yarı döy bijii. Neyse jeongguk ne yapıyor? Nasılsınız??? Ben yarın onunla biraz konuşayımdaaaa bakalım sana nasıl davranıyor o davşannnn.

P. Bogum: hyunggggg! Ayağunı ağzimdann cikkkkk

Sleepymin: Nihahahaha niyse minnieeeee yarın konuşuruz güzelim. Ben biraz uyuyayım yaaaa. Iyi gecelerrrr tatlı civcivlerr

Jeonjm: ..... görüşürüz hyunglarımmm.

🌿Üzgünüm biraz geç oldu güzellerimm ;))🌿

Canlarım ben artık oy sınırı koymaya karar verdim bu gittikçe çoğalacak bu arada s_s. Oy sınırı geçince bölüm gelecek ve bence bu bölümden sonrası çok güzel olacak diye düşünüyorum. Sizleri seviyorum kendinize iyi bakınnn

Oy sınırı: 10







  DO I LIVE ONLY?¿Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin