5

6.2K 342 398
                                    


Guccitae bir gönderi paylaştı!

 

❤️6377💭5758Gucci tae: meleğim şimdi daha iyi 🌼

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

❤️6377
💭5758
Gucci tae: meleğim şimdi daha iyi 🌼

J: jimin çok şanslı böyle bir arkadaşa sahip :)

S:fotoyu kim çekti?
Jikook:bennnn@s

O:çok tatlılarrrr

Lalisa: Bakıyorumda çabuk toparlanmışsın

Jikook:Bana bak bok çuvarı senin ağzına sıçarım! İnşallah tuvalete girerken terliğin içi su doludurda basarsın. Sonra kendi kusmuğunla yüzüne maske yaparlarrrrr Amazon kertenkelesi.

G: ooooo vurdu gol oldu Lisa korkudan altına sıçtı

Junggook: Neredesin sen!! Çabuk eve gel!

Jeonjm: Birazdan evde olurum. @jungkook

+ 783 yorum

Jimin derin bir nefes alıp kapıyı anahtarla açtı. Eli karnında korkudan titriyordu. Ya jungkook yine sinirlenip onu dinlemeden döverse?

  İçeri girdiğinde jungkookun salonda telefonla ilgilendiğini gördü.

Jimine bakıp ayağa kalktı. Jiminse bitkin bakışlarla jungkooka bakıyordu.

" Neredeydin sen? "

"Taenin yanında bir sorun mu var? Beni dinlemeden yine zarar verip o kıza gittin eline ne geçti? Biraz değiştiğini düşünmüştüm."

Jungkook alayla kaşlarını kaldırıp jimine bir adım daha yaklaştı.

Jiminse bir adım geriledi. Jungkook jimine yaklaşınca jimin her seferinde geriliyordu.

" Niye bu üzerindekilerle çıktın?"

Jimin alayla gülüp jungkooka yaklaşıp elini göğsüne koyup geriye itti.

" Yaa sen 2 gün önce yine beni darmadağan ettin üstüne bu kıza birşey yapmadığım halde lanet olası! Şimdide gelmiş bana dediğin şeye bak. Bu benim her zaman ki giydiğim şeyler değil mi jeon jungkook! Kot şort ve bel üstü tişört."

Jimin günler içindeki şeyler bir çırpıda söyleyip jungkooktan uzaklaştı. Ona karşı ilk defa böyle bağırıyordu.

" Neyse ne senin yüzünden onu dövdüler aptal ama ben yapacağımı yaptım."

Bir anda merdivenden inen kıza baktı jimin.

Jungkookun dudaklarına bir öpücük kondurup elini omzuna koyup itici ve imrenici gözlerle jimine bakmaya başladı.

" Ahh hayatım demek bizim aramıza giren sürtük bu. Bu aptal yüzünden darp edildim aşkım"

Jimin sinirle soluyup cevap verdi. Artık içinde tutamıyınca hormonları tavan yapmıştı.

" Bana bak ben asla aranıza girmedim ve senin darp edilmenden banane! Senin yüzünden zaten her gün benim uğradığım bir şey bu."

". Jimin sakın sevgilime sesini yükseltme!"

Jimin yine gözlerinin dolmasını engeleyememişti. Ellini karnına koyup ikiliden uzaklaşmadan önce jungkookun anlam veremeyeceği aynı zamanda gelecekten Bir spoi vermişti.

" Şunu unutmaki jungkook seni varlığından habersiz olduğun bir şey yüzünden pişman edicem. "

☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️

Jimin ellerini silip yatak odasına girdi. Dolaba ilerleyip tişörtlerine ve gecelik şortlarına baktı. Siyah kısa kalçasına gelen şortunu alıp tişörtlerle bakındı. Karnını belli etmeyecek bir tişört bulamayınca jungkookun siyah bir tişörünü aldı.

Kısa bir duştan sonra üzerini giyinip sarı saçlarını havluyla kurutmaya başladı.

Yatağa ilerleyip yeni aldığı hayal terbiyecisi  adlı kitabı okumaya başladı.

Pikesini beline kadar çekip dirseklerini  kucağına koyduğu yastığa koydu.

Kapı açılınca bakmaya tennezül etmedi.

"Hey kalk jimin başka bir odaya geç lisayla burada kalacağız. Ne de olsa oda benim."

Jimin başını kaldırıp ona bakan ikiliye döndü.

" Jungkook bu oda ikimizin farkındaysan. "

" Jimin sen uzatmada defolup git bu odadan daha duş alacağız lisayla. "

Jimin yine gözlerinin dolmasını egelleyemedi. Boğazındaki yumruyu görmezden gelip elinin altındaki telefonunu alıp kitabıyla birlikte pikesini üzerinden atıp ayaklandı.

Lisa jiminin vücuduna bakıp aklından hem yüzü güzel hemde vicudu hemde masum.

Jimin tam kapıya ilerleyecektiki jungkook kolunu tuttu.

Ona dönüp ne olduğunu sordu.

" Üzerindeki tişört benim değil mi?"

"Şey... Evet senin tişörün sorun olmazsa giyebilir miyim?"

Jungkook ilerleyip elini karnına koyan jiminin tişartünü kaldırdı.

Karnında küçük bir çıkıntı vardı. Kaşlarını kaldırıp jimine baktı.

Kulağına eğilip sadece ikisinin duyacağı gibi fısıldadı.

" Karnın neden böyle? Birşeyden şüpheleniyorum ama herneyse öğrenirim nasılsa. Sürekli elin karnında ve hormonların tavan yapmış durumda. Ama ben bunu öğrenirim nasılsa bebeğim."

Jimin korkarak elini jungkookun koluna koydu.

" Lü-lütfen gideyim."

Jungkook sırıtarak bir elini jiminin karnına koyup dudaklarını kulağına bastırdı.

Jimin baştan sona bu öpücük ve karnındaki elle titremişti.

Onları geride bırakıp misafir odasına girdi nefes nefese. Jungkookun hamile olduğunu öğrenecek diye korkuyordu. O öğrenmeden söylemeliydi karnındaki miniği...

Oy ve yorumlarınızı bekliyorum güzellerinin :)

Oy ve yorumlarınızı bekliyorum güzellerinin :)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sonsuza dek jikook ~

  DO I LIVE ONLY?¿Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin