15

5.1K 239 237
                                    

Jimin: sen kimsin allah aşkına?! Bana saçmasapan şeyleri yazmaktan vazgeç anlıyor musun?

Jimin bir mesaj gelmeyince sinirle solumuş ve yavaşça merdivenlerden inmişti.

Sevdiğini holide görünce ona ilerlemiş ve gülümsemişti utangça.

Jeongguk kaslı kollarını küçüğün ince beline sarmış ve onu kendine çekmişti.

Açık kalan omuzuna derin bir öpücük kondurmuş ve miss kokusunu içine çekmişti. Omuzındaki yara iziyle geçmişi anımsamıştı. İçten içe sinirlenmişti kendine. Neden ona bu kadar şiddet uyguladım ki? Diye yakınmıştı.

Diğerlerlerininde gelmesi üzerine jimin bo gum hyungunun yanına gitmiş ve onunla sohbet etmeye başlamıştı.

Jiwoo sürekli gözlerini etrafta dolaştırıyordu. Jiminin ona baktığını görünce sevgilisine daha çok sığınıp başını eğdi. Jimin şüphelensede konuşan hyunguna çevirdi bakışını.

Jm: hyung siz gerçekten evlenecek misiniz?

Bg: Evet neden olmasın? Biliyorsun jiwooya çok aşığım ve o da hamile kalınca evlenmemiz gerektiğini düşündüm. Bir sorun mu var?

Jm: Ah- ah yok tabide sadece aniden söyleyince şaşırdım biraz.

Hyunguna gülümseyip son kez jiwooya baktıktan sonra gözleri taeyi aradı. Bulamayınca jeonggukun yanına dönecektiki az ilerideki köşedeki koltukta elini göğsüne koymuş ve gözlerini kapatmış derin nefesler aldığını gördü.

Tam ona ilerleyecektiki mutfağa gittiğini görünce peşinden gitti. Cebinden iki kutu hap çıkarmış, dolaptan suyu alıp bardağı doldurmuştu.

Kapı pervazında onu gizlice izlerken o hemen kutu ilacından bir kaç hapı alıp suyla içtikten sonra titreyen elleriyle diyer ilacıda içip mutfak dolabındaki kavanoza koymuştu.

Jimin hemen saklanmış ve tae gidince mutfağa girmişti.

Kavanozdaki ilaçlardan birini hemen alıp çebine sokmuştu. çünkü gelen ayak seslerinden dolayı alelacele çıkmıştı.

Ortak banyoya girip yüzünü yıkadıktan sonra cebindeki ilacı çıkarıp incelemeye başlamıştı.

Antidepresan?! Tae neden bunu kullanıyorduki allah aşkına?!

Aniden sessiz banyoyu dolduran bildirim sessiyle telefonunu çıkarıp mesaja bakmıştı.

Bilinmeyen: Lütfen bir kerede olsa söylediğimi yap, o davete gitmemenin bir yolunu bul ve sadece eşinle zaman geçir.

Jm: Bana kim olduğunu söyle lütfen!

Bilinmeyen : söz veriyorum yakında karşına çıkacağım, fakat umarım o gün geç olmaz.

Jm: Ne demek istiyorsun?

Bilinmeyen : Sadece şunu bilki hafızanın en ucra köşelerinde bir yerdeyim. Ve etradına iyi bak belkide senden birşey saklanıyordur? Gerçekten de kötü olan biri nir rol yapıyor olamaz mı?

Jm: ne?

Bilinmeyen : (Görüldü )

Jimin kapının tıklanmasıyla hemen titreyerek telefonunu cebine koyup hap kutusunuda dolaplardan nirinin içine gizlemiş ve sonra yeniden yerine koyacağınıda aklına not etmişti.

Jk: Jimin iyi misin? Endişeleniyorum aç kapıyı!

Jimi hemen elimi karnına koyup kapıya yürümüş ve açmıştı.

  DO I LIVE ONLY?¿Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin