Jeonjm ve Guccitae
(Vmin)Guccitae: jimin seninle bir resim atalımı?
Jeonjm: Şey.. bilmemki? Hazır hissetmiyorum sanki.
Guccitae: jimin lütfen atalım! Lütfen lütfen lütfennnn!
Jeonjm: tae ben çok çirkinim beni beğenmezler.
Guccitae:ben
Senin
Ağzına
Sıçarım.
Hayatımda gördüğüm en güzel kişisini. Bebeğim sen kızlardan daha güzelsin. Eminim seni çok kıskanacaklar :)) o orospu lisa bile seni görmedi. Lütfennnnn.Jeonjm: şey tamam.
Guccitae: seni seviyorum bebeğim. Minnie görürsün jungkook piçi senin değerini nasıl anlayacak senin peşinden koşmazsa en adi şerefsizim!
Jeonjm: Bende seni seviyorum ama olmayacak duaya amin demem. Görüşürüz.
Guccitae: Yav hehe bb. ❤💕💖💗💓
Guccitae ve jikook
Guccitae: sevgilimmmm iş tamam.
Jikook: ohhhh yeminle jungkooka kafa atıcaktım haa.
Guccitae:Hoseok aşkım senin acaba abisi olduğunu bilse tepkisi nasıl olurdu acaba şerefsizin.
Jikook: Neyse bebeğim sen fotoyu paylaş bana gelde biraz fanfinfon yapalım!
Guccitae: tm hoseok aşkım bekle benii!
Guccitae bir gönderi paylaştı!
❤ 💬
4930 4928
Guccitae: sen benim herşeyimsin. İyiki varsın kardeşim @jeonjmR: Sözlerimin hepsini geri alıyorum. Aman allahım ne kadarda güzelsin.
L: sen gerçekmisin? Melek gibi..
Jikook: Ne oldu. Ağzınıza girdi değil mi tüm boklarrr.
R:onun numarkasını verin lütfennnnn
Jikook: sesi duydun mu? @R
R: ne sesi? @jikook
Jikook: Nah çekerken çıkan sesi?
Guccitae: ooooooo fena koydu.
Jeonjm: Tae! ! Bana birlikte çekildiğimiz resimleri atacağını söylemiştin
Guccitae: ;))) jimin şuan sinirden mırlayan kedi gibisin.
Lalisa: Bu cidden jimin mi jungkook? @jeongguk.
Jeongguk: evet.
Lalisa: jungkook.. o çok güzel! Benden güzel! Ben hemen estetik yaptırmaya gidiyorum jungkook!